Nayomie schreef:De mondkapjes zijn er af dus de 100 regel ook? Ik rij altijd lekker door dat ik het meeste verkeer inhaal maar ik ben vandaag aan alle kanten door allerlei auto's ingehaald.
Toevallig Rennie89 tegengekomen op de weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GUSTIxBILL schreef:Al weken pijn
Paracetamol (gewone en met cafeïne)
Brufen
Dafalgan (gewone, codeine, cafeïne)
Werkt niet
Osteopaat helpt niet
Kine helpt niet
Dry needling helpt niet
Na dagen niet slapen besloten maar een tramadol met paracetamol in te nemen (op advies van huisdokter) zodat ik kan slapen.
Reageer ik daar dus zelfde op als op pure contramal (met enige verschil dat dit wel de pijn weg neemt in tegenstelling tot contramal)
Met gevolg;
Klaar wakker, kan mijn lichaam kapot krabben van de jeuk.
En als ik eindelijk in slaap val, word ik wakker van de jeuk.
Wel grappig dat de jeuk plekken overeen komen met de pijnplekken over heel mijn lichaam na een dry needling behandeling. (Na een behandeling terug gevoel in bepaalde delen van mijn lichaam waar ik haast niets meer voelde, waardoor ik het idee heb vol blauwe plekken te staan na een behandeling)
Eens een paar uur pijnvrij, zonder me kapot te jeuken, zou zo leuk zijn
SpikkelFire schreef:Nayomie schreef:De mondkapjes zijn er af dus de 100 regel ook? Ik rij altijd lekker door dat ik het meeste verkeer inhaal maar ik ben vandaag aan alle kanten door allerlei auto's ingehaald.
Toevallig Rennie89 tegengekomen op de weg?
Rennie89 schreef:SpikkelFire schreef:Toevallig Rennie89 tegengekomen op de weg?
Dan zou ze onnodig links rijdennee vandaag maar 1 auto rechts ingehaald en dat was 80 km weg
ben overigens echt niet van rechts inhalen maar soms is dat de enige oplossing als er een hele filevorming komt of ter voorkoming van ongelukken.
oomens schreef:Loeky01 schreef:Waaaaaaarom zijn die klote beesten naar Nederland gekomen?
Hoe bedoel je?
Loeky01 schreef:oomens schreef:Hoe bedoel je?
Nouja ik kan geen hoornaar herinneren uit mijn jeugd. Bij mijn weten zijn ze vijf jaar geleden voor het eerst hier gezien in Nederland. Ik vind ze niet echt een gezellige aanwinst voor onze biodiversiteit
xPareltje schreef:Ik ergerde mij vandaag aan een vrouw in de supermarkt..
Ik draag nog steeds de mondkapjes omdat ik nog niet gevaccineerd ben en ik mij er voorlopig nog prettig mee voel. Staat er een vrouw aan de kassa met haar gezicht naar de mensen in de rij haar boodschappen op de band te leggen. Zegt ze ineens tegen mijn moeder en mij: "die dingen hebben geen effect, het beschermt jezelf totaal niet, het was enkel noodzakelijk om de andere mensen niet te besmetten, ze zijn totaal niet medisch dus we moesten die dingen maar afzetten want het had 0.0 effect. Ik zei: "nou mevrouw, ik werk in de zorg en ik weet wel degelijk dat dit medische mondkapjes zijn, toen keek ze me dom aan en kwam ze met nog meer arrogante onzin dat ze het kennelijk wel beter wist als mij niet duswaarom bemoeien zulke figuren zich altijd met andere hun zaken..
Sorry voor de lange post oeps.