Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:35

Wat verschrikkelijk PabloBokt. Heel erg veel sterkte toegewenst. :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-21 23:36

Dankjewel allemaal <3

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:39

Nu voelt mijn ergenis heel klein, gelukkig maar natuurlijk, maar: ik erger me vandaag aan hoe belachelijk ruk het tweede seizoen van the Frankenstein Chronicles is. -O- Wat een domper na zo'n geweldig eerste seizoen. Zo veel potentie en dan maken ze er zo'n saai prutje van.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 23:40

Oh bah, wat een rotnieus PabloBokt.
Ik kan daar echt plaatsvervangend boos om worden als ik lees dat een huisarts een patiënt afscheept.
Ik duim voor jullie op een gunstige uitkomst. Veel sterkte. :(:)

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:09

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:11

Geen fijn nieuws @pablobokt hopelijk valt het allemaal mee. Veel sterkte toegewenst! Wel misschien fijn om te weten ze kunnen tegenwoordig veel in het ziekenhuis ik blijf mij daar ook over verbazen. Alleen wel echt heel rot dat ze steeds werd weggestuurd met een blaasontsteking -O-

--

Ik erger mij eraan of ik ergens wel een juiste keuze mee heb gemaakt. Ik kan nu zeg maar niet meer terug en het is meer het ' geen controle meer hebben over iets'. Zolang ik maar bezig ben en niet ga malen en nadenken gaat het wel. Het is gewoon lastig dat ik misschien met iemand een hoofdstuk af ga sluiten waarmee ik een bijzondere en unieke vriendschap heb. Ik probeer geen verwachtingen te hebben en er open in te gaan , en het maar af te wachten wat er gaat gebeuren.

Alleen die stomme zenuwen , wil mij er niet te druk om maken anders wordt het weer zo'n ding. Maar toch onbewust gaat het in mijn hoofd zitten....

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 00:13

Dat ik een zooitje van m’n financiën gemaakt heb en help? :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 05:44

__Sannne schreef:
karuna schreef:
Tjsa de afkorting gv kwam gezeik steeds 8)7 , dan dit maar. :+

Je weet dat je iemand gewoon vriend kan noemen, toch?

Dat klinkt niet interessant :=

Ohhh Pablo, lees nu je update. Bah, ik ga voor jullie duimen!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 08:25

Dat ik zit te wachten op de uitslag van de corona test van mijn zoon. Zitten nu op 46 uur.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 08:50

wyoming schreef:
Dat ik zit te wachten op de uitslag van de corona test van mijn zoon. Zitten nu op 46 uur.

Oh my! Ik moet zo testen hoop echt dat die uitslag sneller gaat dan bij jullie...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 09:22

Dat het als starter zo k*t is. Ik wil graag ongeveer blijven wonen waar ik nu woon omdat de OV verbinding naar de plaats waar ik werk fijn is. Met mijn inschrijftijd bij de huurcorporatie sta ik vaak in de laatste 20% (80 uit 100 bijvoorbeeld, of 400 uit 500 is ook geen uitzondering) en op lotiing is maar heel weinig. Particulier huren gaat me ook niet lukken omdat de woningen waar ik zou willen wonen (en dus een upgrade zijn van mijn studentenhuis, wat niet al je-van-het is) al makkelijk >€1000 per maand aan huur kosten ik dus met mijn starterloon (zelfs icm het loon van mijn vriend) never nooit de 4x inkomensgrens aantik.
Waar ga ik over een half jaar wonen? Ik zal binnen nu en 5/6 maanden uit mijn studentenkamer moeten omdat ik dus nu al officieel geen student meer ben en dat waarschijnlijk niet veel langer meer zal kunnen verhullen voor mijn verhuurder |o
Het is super frustrerend, ik kan niks. Mijn vriend en ik hebben zelfs zitten kijken naar het kopen van een huis ipv huren, maar de kans dat we hier nog vele jaren willen blijven is niet heel reëel waardoor kopen eigenlijk ook geen goed idee is. Het maakt me een beetje wanhopig ;(

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:06

xPabloBokt schreef:
Vandaag hele dag in het ziekenhuis geweest met mijn moeder en ze hebben een blaaspoliep ontdekt.. 9/10 keer kwaadaardig en ze loopt al een paar maanden met klachten. Huisarts heeft het al meerdere keren afgedaan als een gewone blaasontsteking..

Ik hoop zo dat het niet al is uitgezaaid inmiddels..

Maak me echt rot veel zorgen. Niet leuk meer.

Vrijdag krijgt ze een bloedtransfusie omdat ze bloedarmoede heeft doordat ze veel bloed verloren is met plassen de afgelopen week.

En dinsdag pre-operatieve screening.

Ben als de dood wat eruit komt als ze die poliep eruit en onderzocht hebben..

Ze is nu gewoon thuis en ik zelf ook.. maar ik mis haar zo erg en ik weet niet hoe ik zo moet slapen -O-

Ik had het je gisteren natuurlijk al verteld, maar ik ben er voor je! Je mag en kan me altijd een appje sturen :knuffel:
Ik ga heel hard met jullie meeduimen dat het meevalt en dat het goed te behandelen is en je lieve mama er weer helemaal bovenop mag komen Y;(

@wyoming, wat een tijd zeg! Hopelijk krijgen jullie snel de uitslag, is die negatief en zitten jullie niet meer in spanning!

@saskiaojan, Sterkte zo met testen en ook voor jou hopen dat je uitslag negatief is! Ik had met mijn test die ik om 15:42 had de uitslag om 1:46 binnen, dus binnen 12 uur. Het kan gelukkig ook snel, maar ik denk stiekem dat het er ook misschien mee te maken had dat ik een positieve uitslag had, dat die daarom sneller was. Al was de uitslag van mijn moeder ook binnen 24 uur en negatief, maar niet zo snel als dat ik mijn uitslag binnen had

En voor iedereen die er eventjes doorheen zit of die het gewoon nodig heeft, een dikke knuffel op afstand :knuffel:

mijn eigen ergernis is m'n neus die blijft jeuken en kriebelen waardoor ik de hele dag blijf niezen en m'n ogen daardoor ook blijven lopen :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 10:49

Ik had beter in bed kunnen blijven vandaag -O-

Als eerste echt rotweer....en als 2de, een slang vd koeler is geknapt.... Dusssss nu weer wachten tot een garage mij komt redden

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 11:49

Dankjewel voor jullie steunbetuigingen, doet me veel goed <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:26

Wat een naar nieuws xPablobokt, veel sterkte!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:28

xPabloBokt sterkte nog.

Dat ik even alles zat ben (lijf, kippen, weer, WW, UWV, de wereld).

Alleen mijn katten niet. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 12:53

Sterkte, PabloBokt! :(:)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:17

De combi magnetron oven begint net te roken -O- Uhh ik denk dat die stuk is? _O- Had namelijk niks van metaal erin zitten...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:52

Mijn ellendige schoenmaat...

De meeste damesschoenen gaan tot maat 41, en gaan ze wel tot 42 dan zijn die standaard uitverkocht. Of lelijk. Of vallen klein en dan gaan ze niet tot 43.

Daarbij zijn mij voeten ook nog eens heel smal en zijn de meeste herenschoenen veel te breed -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 13:57

Dat ik zo geen zin heb om naar een praktijk les te gaan maar nu wel moet omdat ze het nu opeens wel gaan registreren of je er bent .

Gelukkig gaat iemand die ik ken ook heen dat maakt het weer iets minder vervelend. En op zich is afleiding nu wel even goed.

En dat ik nu moet wachten een aantal dagen op mijn lego pakketen en ik die eigenlijk nu wel direct wil hebben :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 14:44

Ruim 7 maanden geleden, sleutels en papieren gebracht van de trailer op mijn oude pensionstal (had van iemand een trailer gekregen, en zij wilde hem terug nu mijn paard dood was, ook wat apart maar goed), geappt dat ze in de voerton lagen. En dan nu ermee aankomen dat ze ze nooit gevonden heeft.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 15:34

Dat ik naar de moestuin wil, maar ligt een kat tegen mij te slapen. Nu kan ik dus nog niet weg. :')

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 15:36

Dat het uitzendbureau fouten maakt tijdens het rooster maken. Ik bedoel, let even op als er een Suzanne en een Susannah werken, met beide net iets ander werk, en ik werk meestal maar 16 uur per week, en zij altijd tussen de 32 en 48 uur.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 15:50

black_kelpie schreef:
Mijn ellendige schoenmaat...

De meeste damesschoenen gaan tot maat 41, en gaan ze wel tot 42 dan zijn die standaard uitverkocht. Of lelijk. Of vallen klein en dan gaan ze niet tot 43.

Daarbij zijn mij voeten ook nog eens heel smal en zijn de meeste herenschoenen veel te breed -O-

Ik heb exact hetzelfde probleem alleen heb ik brede voeten dus pas ik ook al gauw de damesschoenen in maat 43 niet. Kijk eens bij Meeuwis in Meijel, ze hebben ook een webshop. Zij verkopen dames schoenen in grote maten.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 16:09

Dat ik een mail heb van aliexpress dat mijn pakket is aangekomen bij het plaatselijke postkantoor, en dat ik 'm kan ophalen. Maar verder staat er niks bij en ook niet welk post kantoor. :\