Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:53

Ik doe als ik dat aan voel komen het karretje áchter mij in de rij bij de kassa. Dan kunnen mensen die na jou aan de beurt zijn in elk geval niet in je nek komen hijgen. Het beste zou nog zijn 2 karretjes. Maar dat is weer zo onhandig :')

Chanica dat is toch wel een prettige update +:)+

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:56

Ik heb zo een gesprek waar ik zo geen zin in heb.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 14:00

chanicha schreef:
luuntje schreef:
Chanicha sterkte bij de oncoloog.

Een koortlip. Zo’n grote, bah.
Had gesmeerd met zalf tegen koortslippen, maar dat werkt dus niet.

Dank je!
Viel allemaal reuze mee, ze had zoals gewoonlijk niet goed geluisterd want het was bij de verpleegkundige :=
Was allemaal nog binnen de perken qua metingen.

Gelukkig dan maar. Stiekem moest ik even glimlachen :')
Fijne update dus

Vliegen _-:( heb ik er 20 doodgeslagen, ga een uur weg en er zitten 20 nieuwe. Hoe dan als ik alles dicht heb

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 14:01

Lestrange01 schreef:
[***] schreef:
Na het lezen van de OP is het me nog steeds niet helemaal duidelijk...
Is dit een topic waarin iedereen in een eenrichtingsverkeer lekker mag spuien of is het een praatgroepje over allerlei ergernissen die iedereen meemaakt?

#onduidelijk#ergernis := _O-

Je mag hier gewoon lekker spuien over waar je je vandaag aan ergert.

Ik erger me eraan dat ik nog niet weet wanneer ik mijn propedeuse binnenkrijg. Heb er ook geen mail van gehad ofzo, lekker duidelijk weer!

Huh? Krijg je een soort van apart diploma als je je P hebt? Didn't know that, ook geen mail over gekregen.

Ik erger me aan alle mensen zonder mondkapje of die het mondkapje totaal verkeerd gebruiken in het OV. Zo moeilijk is het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 14:03

Collega die niet doet wat ze zou moeten/kunnen doen, waardoor ik nu eigenlijk niets kan doen zonder haar min of meer voor schut te zetten.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 14:36

Een bepaalde webshop. We wilden iets bestellen wat we deze week nodig hebben. Dus, zaterdag de bestelling gedaan, zou vandaag geleverd worden. Yess! Op tijd binnen. Kregen we gisteren een mailtje: "dit product is niet meer op voorraad, maar we kunnen u wel dit alternatief bieden". Oke bummer, waarom zet je dit product dan nog op de website als leverbaar? Enfin, er is een alternatief.

Denk je....

Krijgen we zojuist weer een mail: "dit product wordt ongeveer augustus verwacht door de fabrikant". Uhm hallo? Eerst bied je dus een alternatief aan omdat de ene niet op voorraad is, wat jullie website ook niet aangeeft. Vervolgens is het alternatief wat ze bieden ook niet op voorraad... :roll:

Dit is mooi kak met peren zeg, we zouden het deze week moeten hebben en dat wordt het niet want geld moet ook nog eens terug gestort worden. ARGHHH!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 14:52

Zelfs in het ziekenhuis is 1,5 meter moeilijk? Bezoekers / patiënten die dicht achter je komen staan of lopen, medewerkers die bijna tegen mijn benen aanliepen, het was dat ik benen naast stoel trok? Was geen zorgmedewerker, maar goed, echt prettig was het niet. Wel noodzakelijke controle, anders was ik niet gegaan. Maar zo bizar, worden er zoveel maatregelen genomen en houden mensen zich r gewoon niet aan, ook mensen die er werken niet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 15:02

Marije_1997 schreef:
Dat ik half van m'n stokkue ging bij de da omdat die stomme kitten het nodig vond in m'n vinger te bijten. Nu kan ik wss niet echt typen zoals ik altijd doe op de pc eugh

Als het een open wond is even bij ha langs gaan in verband met infectie risico. :(:)

Sanniejtjuh schreef:
Dat het lijkt alsof de 1,5 m regel niet meer van toepassing is in de supermarkt, of uberhaupt op openbare plekken. : Ik bleef daar ivm met eigen gezondheid ver uit de beurt, maar nu mn partner een ongeluk heeft gehad doe ik weer de boodschappen. En ben alweer genezen. En kreeg zelfs een sneer toen ik er iemand over aansprak. Die vol in mn aura stond met haar kar voor het pinapparaat. En al zat te zuchten en steunen omdat ik de vrouw voor me de ruimte gaf om rustig in te pakken. Toen ging mn lontje even af := Gevraagd of ze even 1,5 meter naar achteren kon zodat ik af kon rekenen, ze vond het absurdddd. :') Om vervolgens ook geen afstand te houden terwijl ik nog aan het inpakken was.

Ik ga alleen nog maar boodschappen doen om 07:00...

Doe eigenlijk nog maar om de 2/4 weken boodschappen. := Enige winkel waar ik vaker kom is de Hornbach, maar daar is het super geregeld en er lopen zelfs beveiligers die je erop wijzen.

Pijn in mijn nek. %) Stomme ventilator met lamp die het niet wil doen zoals het moet. Heb nu dus alleen ventilator. _-:(

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 15:13

Dat ik niet kan zagen zonder minstens eenmaal in mijn vingers te zagen _-:( auw.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 15:32

Gesprek gehad met mijn docent-stage begeleider om het af te sluiten. Eindigde in een welles-nietes en daar had ik geen zin in. Gesprek maar zo snel mogelijk beëindigd en ik ben blij om over twee weken van die vent af te zijn. Nog eens 20 weken had ik echt niet getrokken |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 15:53

Marcella schreef:
Marije_1997 schreef:
Dat ik half van m'n stokkue ging bij de da omdat die stomme kitten het nodig vond in m'n vinger te bijten. Nu kan ik wss niet echt typen zoals ik altijd doe op de pc eugh

Als het een open wond is even bij ha langs gaan in verband met infectie risico. :(:)

Zit een gat in m'n nagel hahaha en wat blauw. Verder bloed het allang niet meer (is gelijk gestopt met bloeden) en ik voel me verder ook prima, dus denk adrenaline kick ofzo.

Is gelukkig m'n middelvinger, dus kan nu gewoon m'n middelvinger opsteken Hahaha (zit wat zwelling dus omhoog houden is verstandig.)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 16:07

chanicha schreef:
luuntje schreef:

Dank je!
Viel allemaal reuze mee, ze had zoals gewoonlijk niet goed geluisterd want het was bij de verpleegkundige :=
Was allemaal nog binnen de perken qua metingen.

Gelukkig dan maar. Stiekem moest ik even glimlachen :')
Fijne update dus

Vliegen _-:( heb ik er 20 doodgeslagen, ga een uur weg en er zitten 20 nieuwe. Hoe dan als ik alles dicht heb

Nou mijn moeder heeft vaker van dat soort dingen -O-
Ze loopt op het eind van haar behandelingen want alles gaat achteruit, zuurstof en hart, dus het zit eraan te komen en dan komt ze met het nieuws dat vrijdag het ziekenhuis had gebeld dat ze vandaag bij de oncoloog moest komen 8)7
Afgelopen week had de cardioloog gebeld dat haar rechterkant van haar hart niet goed is en vandaar dat ze benauwder is dus het had zomaar gekund.
Hele familie in spanning natuurlijk en dan kom je daar met een rolstoel waar 85 kilo inzit, nee mevrouw, het is bij de verpleegkundige :')
Kon dr zo wel een bongo geven _O-

Edit, weer de quotes verkloot :o?

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 16:17

DPD.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 16:36

Azijnzeikende oude vrouwen. Go away

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 16:45

Myfairytale schreef:
DPD.

Afbeelding
Die ergenis deel ik vandaag, zo kwam mijn pakket binnen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 16:49

En hier deel ik die ergernis ook. Pakketje was open gemaakt en hadden ze verstopt in de bijkeuken. Wat op zich helemaal prima is maar schrijf dan even een briefje.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 16:50

Mijn hond die oud aan het worden is. Lichte artrose nu, maar ook de zin in wandelen aan het verliezen. Ik wil voor mezelf een grens trekken, maar de keuze om tot hoever die grens moet lopen is een moeilijk puntje :(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 16:50

Wat is dat met die opengemaakt pakketten? Hier ook en dus ook missende onderdelen. Krijg wel geld terug, maar product niet meer op voorraad en had het eigenlijk wel nodig.

Hopelijk zijn de spullen wel compleet en heel bij jullie dames!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 16:58

MyWishMax schreef:
Wat is dat met die opengemaakt pakketten? Hier ook en dus ook missende onderdelen. Krijg wel geld terug, maar product niet meer op voorraad en had het eigenlijk wel nodig.

Hopelijk zijn de spullen wel compleet en heel bij jullie dames!

Bij ons was het gelukkig alleen het verpakkingsdoosje van de post! Wat vervelend dat, dat van jou niet compleet was :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:05

Justme_Lisaa schreef:
Mijn hond die oud aan het worden is. Lichte artrose nu, maar ook de zin in wandelen aan het verliezen. Ik wil voor mezelf een grens trekken, maar de keuze om tot hoever die grens moet lopen is een moeilijk puntje :(

Sterkte <3
Zit hier in hetzelfde schuitje.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:16

Chanicha gelukkig redelijk goed nieuws.
Al is een slechter wordend hart niet fijn.

Wat slordig die opengemaakte en gedumpte pakketten.
Kost genoeg zou je zeggen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:41

Jemig, echt. Ben zo blij als ik klaar ben met de studie. Wat een K school zeg. {:)-:(

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:46

Dat ik, ook al wist ik dat het niet handig was, veel te laat ging slapen en ook nog eens flinke nachtmerrie had. Resultaat complete zombie voelen op het werk.. Bij me nieuwe baan nog wel. Dit was echt de laatste keer :').

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:59

wyoming schreef:
Ik heb zo een gesprek waar ik zo geen zin in heb.

Gesprek ging beter dan verwacht, alleen aan het einde maakte ze een opmerking waar ik mij nu wel weer zorgen over maak. Ze verdween na die opmerking ook naar haar volgende afspraak dus kon er niet over doorvragen. Morgen maar bellen en dan maar even vragen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:33

wyoming schreef:
Myfairytale schreef:
DPD.

[ [url=m/FZGEGk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die ergenis deel ik vandaag, zo kwam mijn pakket binnen.

Oh jeetje, da's wel heel erg!

lenaa_tje schreef:
En hier deel ik die ergernis ook. Pakketje was open gemaakt en hadden ze verstopt in de bijkeuken. Wat op zich helemaal prima is maar schrijf dan even een briefje.

Wat is dat toch met dat open maken?

Ik moest mijn DPD pakketje ophalen bij een Pick up point, de bezorger was kennelijk te laks om hier te komen. Is ook altijd heel chagrijnig.
DHL gaat meestal wel goed en PostNL de laatste tijd ook wel weer en bij beide bedrijven vriendelijk.