Chanica dat is toch wel een prettige update

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:luuntje schreef:Chanicha sterkte bij de oncoloog.
Een koortlip. Zo’n grote, bah.
Had gesmeerd met zalf tegen koortslippen, maar dat werkt dus niet.
Dank je!
Viel allemaal reuze mee, ze had zoals gewoonlijk niet goed geluisterd want het was bij de verpleegkundige![]()
Was allemaal nog binnen de perken qua metingen.
Lestrange01 schreef:[***] schreef:Na het lezen van de OP is het me nog steeds niet helemaal duidelijk...
Is dit een topic waarin iedereen in een eenrichtingsverkeer lekker mag spuien of is het een praatgroepje over allerlei ergernissen die iedereen meemaakt?
#onduidelijk#ergernis![]()
Je mag hier gewoon lekker spuien over waar je je vandaag aan ergert.
Ik erger me eraan dat ik nog niet weet wanneer ik mijn propedeuse binnenkrijg. Heb er ook geen mail van gehad ofzo, lekker duidelijk weer!
Marije_1997 schreef:Dat ik half van m'n stokkue ging bij de da omdat die stomme kitten het nodig vond in m'n vinger te bijten. Nu kan ik wss niet echt typen zoals ik altijd doe op de pc eugh
Sanniejtjuh schreef:Dat het lijkt alsof de 1,5 m regel niet meer van toepassing is in de supermarkt, of uberhaupt op openbare plekken.Ik bleef daar ivm met eigen gezondheid ver uit de beurt, maar nu mn partner een ongeluk heeft gehad doe ik weer de boodschappen. En ben alweer genezen. En kreeg zelfs een sneer toen ik er iemand over aansprak. Die vol in mn aura stond met haar kar voor het pinapparaat. En al zat te zuchten en steunen omdat ik de vrouw voor me de ruimte gaf om rustig in te pakken. Toen ging mn lontje even af
Gevraagd of ze even 1,5 meter naar achteren kon zodat ik af kon rekenen, ze vond het absurdddd.
Om vervolgens ook geen afstand te houden terwijl ik nog aan het inpakken was.
Ik ga alleen nog maar boodschappen doen om 07:00...
Marcella schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik half van m'n stokkue ging bij de da omdat die stomme kitten het nodig vond in m'n vinger te bijten. Nu kan ik wss niet echt typen zoals ik altijd doe op de pc eugh
Als het een open wond is even bij ha langs gaan in verband met infectie risico.![]()
chanicha schreef:luuntje schreef:
Dank je!
Viel allemaal reuze mee, ze had zoals gewoonlijk niet goed geluisterd want het was bij de verpleegkundige![]()
Was allemaal nog binnen de perken qua metingen.
Gelukkig dan maar. Stiekem moest ik even glimlachen![]()
Fijne update dus
Vliegenheb ik er 20 doodgeslagen, ga een uur weg en er zitten 20 nieuwe. Hoe dan als ik alles dicht heb
MyWishMax schreef:Wat is dat met die opengemaakt pakketten? Hier ook en dus ook missende onderdelen. Krijg wel geld terug, maar product niet meer op voorraad en had het eigenlijk wel nodig.
Hopelijk zijn de spullen wel compleet en heel bij jullie dames!
wyoming schreef:Ik heb zo een gesprek waar ik zo geen zin in heb.
wyoming schreef:Myfairytale schreef:DPD.
[ [url=m/FZGEGk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die ergenis deel ik vandaag, zo kwam mijn pakket binnen.
lenaa_tje schreef:En hier deel ik die ergernis ook. Pakketje was open gemaakt en hadden ze verstopt in de bijkeuken. Wat op zich helemaal prima is maar schrijf dan even een briefje.