Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Varekaj: jij start hrov zeker?
Love_western: Toen mijn Jack gesteriliseerd werd heb ik meer gehuild dan de hond.snap wel dat je er tegen op ziet! Je staat zo machteloos hè... Dit is een reu dus dat is een iets minder ingrijpende operatie als het zo ver is...
Ceffyl: traditioneel wel idd. Hoe dat wettelijk zit weet ik niet. Maar Peetoom en tante horen traditioneel gezien wel een grotere rol in het leven van het kind te hebben dan gewone ooms en tantes. Ik zelf heb al tegen mijn broer gezegd dat ik geen peettante wordt van geen enkel kind. Ik wil die verantwoordelijkheid niet.
Voor ons is het frituur-dag!
[ [url=m/30Exu6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paar dagen bij ons
[ [url=m/pk0Fqr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onschuld zelve! (Hij was stout geweest
[ [url=m/sgMXEg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Áltijd charmant...
Ayasha schreef:Prachtige dieren!
Ik ben echt helemaal gek van herders! Zeker Mechelse
Hij heeft idd een mooi masker, lief dier ook. Hij gaat woensdag voor het eerst naar school maar ‘los’, ‘zit’ en ‘af’ kent hij al en ‘hier’ in theorie ook maar hij voelt zich nog niet altijd aangesproken betreffende komen.zeker als hij onderweg afgeleid wordt.
zit en af doet hij wel heel trouw.
Als hij ver genoeg is gaat hij pakwerk doen. Vandaag bij een man geweest die competitie doet om te zien of hij goed pakt en die was even verbaast ver hoe sterk hij al pakte. Naar ons bijt hij trouwens niet meer, enkel op speelgoed en nu dus de mouw. Los doet hij ook meteen. Dat vind ik toch belangrijk.
idinn schreef:Nou echt he.. je krijgt er zoooooveel voor terug. Maar wanneer, geen flauw idee. Hier ook, gezellig spelletjesavond en moeders halve avond boven proberen de baby te laten slapen. Enig voordeel dat we gewoon een spel voor 4 personen konden spelen, ondanks dat we officieel met 5 waren
Of als je dan die nieuwbakken ouders ziet met wallen tot op de grond. Laat maar, ik wil gewoon lekker kunnen slapen. Desnoods om 3 uur smiddags in het weekend, als ik daar zin in heb.
Ceffyl schreef:Ik dacht altijd dat peetoom if peettante zijn heel veel verantwoordelijkheid met zich mee vracht. Is het niet zo dat als de ouders overlijden het de bedoeling is dat de kinderen naar de peet-fam gaan? Ik zou die verantwoordelijkheid dus echt niet willen hebben.