Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dagmar80 schreef:@Jis: Mooi die blauwe regen en al die bloeiDe cactus doet het goed! Hoe gaat het met je vlinders?
@black_kelpie: Ah die Sanseveria doet goed zijn best!
@Karlijn: Mooie groene planten, staat meteen zo gezellig! Leuk glazen kistje inderdaad![]()
Hier beginnen veel van mijn huiskamerplanten nieuwe blaadjes aan te makenZo leuk om te zien! Mijn nieuwe Hoya stekken en een Dischidia staan al eventjes in het water. Hier en daar al wortelgroei... Maar ook een aantal die nog niks lijken te willen doen... Van de week ze eindelijk maar even netjes geordend en met schoon water etc. in het Ikea kasje gedaan. Had eerst even niet zoveel zin om al dat plastic van de raampjes te peuteren dus dat had ik even uitgesteld
![]()
Verder ook lekker in de tuin wat dingetjes gedaan en wat stekken gemaakt voor op mijn stekkentafeltje en alvast voor de plantjesruilmarkt volgende maand, ook voor vriendinnen wat stekken gemaakt.
Suzanne F. schreef:Ik heb vandaag aaltjes bij de kamerplanten gedaan. Tegen die klote vliegjes. Hoop dat het helpt. Samen met vangplakdingen.
Suzanne F. schreef:De aaltjes of de plakdingen? Is wel duur grapje om regelmatig te doen. Ik heb expres binnenpotgrond gekocht omdat ik hoopte dat daar die dingen niet inzaten maar dus wel. In de palmenpotgrond zitten ze niet.
Citaat:Ik heb een syngonium (mottled mojito) compleet gesnoeid haha. Ik had hem achter het gordijn staan en ik zag gisteren ineens 3 uitlopers en een compleet blad zitten!Hij heeft niet eens water gehad de afgelopen weken