Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Relaxed schreef:Waarom haal je jezelf altijd zo neer nummus? Als je ook zo chat dan snap ik dat mannen afhaken..
Yonker schreef:Ik zou toch eens voor paiq gaan, ook al is het qua uiterlijk misschien dan niet wat je wil een normaal gesprek houden kan altijd. En wellicht is het wel een lekkerding weet jij veel
Sunnyenjarno schreef:Denk dat voor jullie vrouwen makelijker is om iemand vinden als je vaak kijkt als vrouw iets plaats reageren duizenden op terwijl als man zijnde niemand reageert
Yonker schreef:Sunnyenjarno schreef:Denk dat voor jullie vrouwen makelijker is om iemand vinden als je vaak kijkt als vrouw iets plaats reageren duizenden op terwijl als man zijnde niemand reageert
Bij mij heeft het anders ook heel lang geduurdIk ben echt iets van 8 jaar vrijgezel geweest... ja heel korte "relaties" wel maar ze dumpte me toch altijd weer. Dus nee ik denk niet dat het voor vrouwen makkelijker is
Sunnyenjarno schreef:Denk dat voor jullie vrouwen makelijker is om iemand vinden als je vaak kijkt als vrouw iets plaats reageren duizenden op terwijl als man zijnde niemand reageert