Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kristelhans schreef:MaritB schreef:Zeg je nou gewoon dat ik een slappe buik heb
Hahaha oeps.. staat er raar maar IK heb er wel een... ellende! Ik was altijd retestrak maar helaas.. die tijden zijn vervlogen.anyway, leuke outfit van jou en knulletje!
IMJ schreef:In 2 weken tijd? kan dat niet door wassen komen?
Sommige dingen krimpen standaard 5%..
Het is altijd zo jammer, je leuke nieuwe spul dat al snel niet meer past!
Ja, ik zou ook wel 5 kg kwijt willen, mijn bmi is prima hoor, maar voor de zwangerschap woog ik gewoon echt 5 kg minder en op de 1 of andere manier lukt het me niet echt om weer daar te komen.
Nu had ik ook altijd een hond en paard (maar deze zijn beide voor geboorte dochter overleden) en heb ik nu dus ook beduidend minder beweging.
Als ze zo naar school is heb ik weer 1,5 dag mijn handen vrij. Dan moet ik toch iets gaan oppakken!
Lieveli! halloween! Superleuk vleermuis rompertje!
kristelhans schreef:Leuk Marit! Ik ga vrijdag voor mezelf shoppen en heb ook een slap buikje overgehouden (en ik hou van eten en haat sport) en nog steeds een beetje zoekende naar een stijltje dat past bij mij. Ik ga ook ongetwijfeld even wat kinderkleding kijken dan!
Meisje is nu naar de opvang in een streepjeslegging zwart wit en een oversized petrol blauwe trui van Zara erop. En een messy bun op haar koppie met ‘frutsel’.Moeders nog in de rijkleren want heerlijke bosrit gemaakt en nu in de poetsmodus.. bleh!
lieveli schreef:Rompertje eronder en een jas voor naar buiten.
kristelhans schreef:lieveli schreef:Rompertje eronder en een jas voor naar buiten.
Ik mis de rompers soms haha! Hier ondergoed en nu een hemd met een truitje maar wat doe je dan als het kouder wordt? Hoe doen de ervaren moeders dat bij peuters? In de nacht nu een lange mouwen romper en dun pyjamaatje onder een dekbedje. Moet nog even kijken naar een flanellen pyjama oid.
kristelhans schreef:lieveli schreef:Rompertje eronder en een jas voor naar buiten.
Ik mis de rompers soms haha! Hier ondergoed en nu een hemd met een truitje maar wat doe je dan als het kouder wordt? Hoe doen de ervaren moeders dat bij peuters? In de nacht nu een lange mouwen romper en dun pyjamaatje onder een dekbedje. Moet nog even kijken naar een flanellen pyjama oid.