Shaggy09 schreef:Margoooo schreef:Ohh Shaggy dit is zooo herkenbaar voor mij! Ik heb dat niet alleen op werk, zelfs bijvoorbeeld in de sportschool hahaha. Zo typisch. Ik lees even mee
Ja irritant he!
Ik word er zo langzamerhand echt gek van. Een paar dagen terug kwam ik op mijn werk aan en begon mijn werkgever ineens een hele preek te houden over dat ik de laatste tijd totaal niet goed bezig was, dit in het bijzijn van een collega van mij.
Nu achteraf denk ik ik had echt wel even kunnen zeggen tegen mijn werkgever dat ik het niet netjes vond dat ze dat in het bijzijn van collega's tegen mij zegt.
Maar op dat moment durfde ik het gewoon niet te zeggen... En nu zit ik weer heel de dag te malen in m'n hoofd..
Is het dan niet omdat je de manier waarop (en misschien ook wel wat er gezegd word) onterecht vind?
Ik kan er in ieder geval heel slecht tegen als mensen tegen mij beginnen over iets waar ik wel over nagedacht heb maar dat zij meteen vanuit een negatief punt redeneren. Als ik dan uitleg wat mijn beweegredenen zijn is het ook wel goed want dan is het toch niet zo slecht maar het feit dat er meteen geroepen word jij doet dit en dat hartstikke fout in plaats van de vraag waarom heb je dat zo gedaan? Trek ik heel slecht.
Het gevoel van onrecht is dat ofzo.