Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Ja en nee. Ik bespreek het wel met mensen die dicht bij me staan, begon een beetje aan mezelf te twijfelen. Is namelijk niet de eerste keer dat ik het hoor en dat hakte er dus even in. Terwijl het serieus niet waar is.Nou niet meteen zo hard oordelen, misschien gewoon wat onzeker ofzo. Als je er mee zit, zou ik hem gewoon confronteren. Het heeft geen zin om het met anderen te bespreken want een ieder interpreteert het op z'n eigen manier.
Berdien schreef:Nou ja, het er met anderen over hebben kan natuurlijk wel zinvol zijn. Maar wil je duidelijkheid, dan moet je dat inderdaad bij hem zelf zoeken.
Berdien schreef:Jullie zetten me wel aan het denken, daarom bespreek ik het hier ookNou ja, het er met anderen over hebben kan natuurlijk wel zinvol zijn. Maar wil je duidelijkheid, dan moet je dat inderdaad bij hem zelf zoeken.
linoleum schreef:Dan je dus zelf niet druk maken om hoe jij bent! Dat zit in elk geval wel goed. Gewoon laten weten dat je leuk vond. Je kan altijd daarna nog afkappen als het toch echt een puntje blijft. En iemands uiterlijk zegt natuurlijk niet wat over iemands zelfvertrouwen.
En ben een over dat vrouwen prima kunnen beginnen of als eerste weer van zich kunnen laten horen. Denk dat er wat balans in moet zijn. Niet altijd jij, niet altijd hem. Maar waarom zou je als vrouw niet beginnen? Vrouw die op haar doel afgaat in plaats van afwachten vind ik juist goede eigenschap.
Ailill schreef:Berdien schreef:Jullie zetten me wel aan het denken, daarom bespreek ik het hier ookNou ja, het er met anderen over hebben kan natuurlijk wel zinvol zijn. Maar wil je duidelijkheid, dan moet je dat inderdaad bij hem zelf zoeken.
Wellicht dat ik het nog eens aan ga kaarten, al zit er dus wel een twijfel en ben ik van mening dat het, zeker in het begin, echt alleen leuk moet zijn.
MarlindeRooz schreef:Ik zei nog voor de grap date ik semi-vega ben, viel geloof ik ook niet helemaal lekkerAilill schreef:Jullie zetten me wel aan het denken, daarom bespreek ik het hier ook
Wellicht dat ik het nog eens aan ga kaarten, al zit er dus wel een twijfel en ben ik van mening dat het, zeker in het begin, echt alleen leuk moet zijn.
Ik zou gewoon zeggen van "Gelukkig ben ik maar een bord met 1 portie er op".
Ailill schreef:Bambi1995 schreef:Vrouwen willen nog wel eens wachten op een bericht van de man na de date.
Flauwe opmerkingen zijn niet echt leuk en gepast.
&Jester_ schreef:Jaaa de man is aan zet
Ik liet het bewust een beetje in het midden, wilde er eerst zelf meer zekerheid over hebben: De date was met een man