Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:00

Nou niet meteen zo hard oordelen, misschien gewoon wat onzeker ofzo. Als je er mee zit, zou ik hem gewoon confronteren. Het heeft geen zin om het met anderen te bespreken want een ieder interpreteert het op z'n eigen manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:00

Precies, ik ga daar ook echt niet op zitten wachten. Ik zeg gewoon wat ik denk of voel en wat die ander ermee doet is aan hem.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:01

Ik weet ook serieus niet wat ik er op zou moeten zeggen. Meermaals zeggen dat het niet waar is komt natuurlijk ook niet heel geloofwaardig over.

En het stomme is, even puur over het uiterlijk gesproken, hij was/is een v.d. knapste mannen die ik ooit heb gezien.

Maar goed, weer een ervaring rijker en een illusie armer :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:03

lieveli schreef:
Nou niet meteen zo hard oordelen, misschien gewoon wat onzeker ofzo. Als je er mee zit, zou ik hem gewoon confronteren. Het heeft geen zin om het met anderen te bespreken want een ieder interpreteert het op z'n eigen manier.
Ja en nee. Ik bespreek het wel met mensen die dicht bij me staan, begon een beetje aan mezelf te twijfelen. Is namelijk niet de eerste keer dat ik het hoor en dat hakte er dus even in. Terwijl het serieus niet waar is.

Als er iemand trouw en loyaal is, dan ben ik het wel.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:05

Maar ik denk niet dat je het op jezelf moet betrekken. Maar goed, dat weet hij alleen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:05

Super herkenbaar wel weer.
En ik ben niet iemand die zin heeft iemand gerust te moeten blijven stellen. Wil ik best een keer doen maar ik blijf niet bezig.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:06

lieveli schreef:
Maar ik denk niet dat je het op jezelf moet betrekken. Maar goed, dat weet hij alleen.
Huh?

Hij zei het tegen mij. Dan is het toch persoonlijk?

Berdien

Nou ja, het er met anderen over hebben kan natuurlijk wel zinvol zijn. Maar wil je duidelijkheid, dan moet je dat inderdaad bij hem zelf zoeken.

Fem

Groot gelijk dat je het met mensen bespreekt die dicht bij je staan..
Ik ben ook zo.

En wat je al zegt, meerdere keren blijven benoemen dat het niet waar is, is ook niet de juiste manier denk ik.
Ik weet dan ook niet zo goed wat je er mee zou moeten doen.
Lastig...

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:08

Dan je dus zelf niet druk maken om hoe jij bent! Dat zit in elk geval wel goed. Gewoon laten weten dat je leuk vond. Je kan altijd daarna nog afkappen als het toch echt een puntje blijft. En iemands uiterlijk zegt natuurlijk niet wat over iemands zelfvertrouwen.

En ben een over dat vrouwen prima kunnen beginnen of als eerste weer van zich kunnen laten horen. Denk dat er wat balans in moet zijn. Niet altijd jij, niet altijd hem. Maar waarom zou je als vrouw niet beginnen? Vrouw die op haar doel afgaat in plaats van afwachten vind ik juist goede eigenschap.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:09

Berdien schreef:
Nou ja, het er met anderen over hebben kan natuurlijk wel zinvol zijn. Maar wil je duidelijkheid, dan moet je dat inderdaad bij hem zelf zoeken.

Mee eens..
Maar het is natuurlijk wel wat lastig omdat het een eerste date was, ondanks dat ze elkaar al langer kennen..

Maar ik probeer altijd dingen uit te spreken /te bespreken..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:09

Berdien schreef:
Jullie zetten me wel aan het denken, daarom bespreek ik het hier ook :j

Wellicht dat ik het nog eens aan ga kaarten, al zit er dus wel een twijfel en ben ik van mening dat het, zeker in het begin, echt alleen leuk moet zijn.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:11

linoleum schreef:
Dan je dus zelf niet druk maken om hoe jij bent! Dat zit in elk geval wel goed. Gewoon laten weten dat je leuk vond. Je kan altijd daarna nog afkappen als het toch echt een puntje blijft. En iemands uiterlijk zegt natuurlijk niet wat over iemands zelfvertrouwen.

En ben een over dat vrouwen prima kunnen beginnen of als eerste weer van zich kunnen laten horen. Denk dat er wat balans in moet zijn. Niet altijd jij, niet altijd hem. Maar waarom zou je als vrouw niet beginnen? Vrouw die op haar doel afgaat in plaats van afwachten vind ik juist goede eigenschap.

Mijn date zei laatst: we zijn oud genoeg om niet vast te hoeven houden aan oude tradities..
De vrouw mag ik best een beetje initiatief tonen.. Ik ben soms te moe om te jagen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:22

Ik heb net voor het eerst in heeeeele lange tijd gezegd tegen iemand dat ik hem mis...

Dat het maar snel zaterdag avond is!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:23

Robijntjah schreef:
Ik heb net voor het eerst in heeeeele lange tijd gezegd tegen iemand dat ik hem mis...

Dat het maar snel zaterdag avond is!
Aaah, hoe verliefd kan je zijn :D

Leuk!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:25

Ailill schreef:
Berdien schreef:

Wellicht dat ik het nog eens aan ga kaarten, al zit er dus wel een twijfel en ben ik van mening dat het, zeker in het begin, echt alleen leuk moet zijn.

Ik zou gewoon zeggen van "Gelukkig ben ik maar een bord met 1 portie er op". :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:26

Super leuk, hij voelt precies hetzelfde gelukkig dus het kan ook gewoon allemaal out in the open gezegd worden!
En af en toe zegt hij ook gewoon even uit zichzelf wat ik net wil horen.
Heerlijk en onzekerheid is dus totaal niet nodig.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:32

Wat heerlijk robijntjuh!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:34

Wat leuk dat het bij iedereen zo goed gaat <3
Heerlijk dat verliefde gevoel, genoeg ervan!

Aillil: lijkt me lastig maar ik snap de onzekerheid wel deels. Alleen jammer dat de opmerking meerdere keren gemaakt moet worden. Lijkt me ook lastig.

Hier is het even rustig. Alles loopt een beetje op niks uit. Het raakt me wel een beetje. Maar we gaan met goede moed op naar de toekomst :')

Tinder doet wel een beetje raar. Zag personen voorbij komen met wie ik al een match was. (En die me ook niet verwijderd hadden)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:36

MarlindeRooz schreef:
Ailill schreef:

Ik zou gewoon zeggen van "Gelukkig ben ik maar een bord met 1 portie er op". :D
Ik zei nog voor de grap date ik semi-vega ben, viel geloof ik ook niet helemaal lekker :P

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:36

Ailill schreef:
Bambi1995 schreef:
Vrouwen willen nog wel eens wachten op een bericht van de man na de date.
Flauwe opmerkingen zijn niet echt leuk en gepast.

&
Jester_ schreef:
Jaaa de man is aan zet :D

Ik liet het bewust een beetje in het midden, wilde er eerst zelf meer zekerheid over hebben: De date was met een man :')

Oh haha een man ja dat kan natuurlijk ook :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:37

Je weet het bij echt nooit, kan letterlijk beide kanten op.

Soms handig, soms lastig, altijd anders :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:43

Tja weet je, je kunt de issues van iemand anders toch niet oplossen. Dus als iemand nu al issues heeft omtrent vertrouwen of wat, dan is het de vraag of je daaraan moet willen beginnen. Je kunt het een keer noemen, maar het meerdere keren noemen.. mwah. En als er nu al zo'n stilte is.. Wat wil je zelf? Als je er zelf wel lol in hebt en het wilt proberen, stuur je een berichtje. Ingewikkelder dan dat is het niet :D En als je dat niet wilt, stuur je een berichtje dat je het leuk hebt gehad, maar niet denkt dat er meer in zit. Ingewikkelder dan dat is het óók niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:48

Haha jullie hadden allemaal niet door dat het een man was :+ had ik meteen al door, als je je aanstaande date steeds persoon of diegene noemt :')

Maar vervelend ailill.. Dat het van beide kanten stil blijft zegt misschien wel genoeg? Ik zou die opmerking in 3voud ook niet zo kunnen waarderen :n

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 21:50

Primair heb je natuurlijk gelijk, Berdien. Het kan heel simpel zijn.

Echter baal ik er stiekem toch best wel van, had het ook zeker niet aan zien komen en misschien baal ik daar nog wel het meest van. We zijn, as we speak, aan het appen.

En er vallen nu wel wat puzzelstukjes op z'n plaats. Zo hadden we het vrij snel over mijn vorige relatie en de eerste vraag was of ik monogaam was/vreemd ben gegaan. Nu blijkt dus dat hij een paar keer flink is bedrogen, wat natuurlijk kei banketstaaf is. Ik wil hem daar ook met alle liefde bij helpen, maar ben wel van mening dat dit zijn 'probleem' is. En dit bedoel ik natuurlijk niet zo banketstaaf als het nu klinkt.