Ik heb het opgegeven. Ben toch naar beneden gegaan
Ik heb het echt nog nooit zo gigantisch warm gehad
amber15
Geplaatst: 25-07-19 19:46
Ik zit vanaf maandag tot morgen in een tentje op een camping langs een kanaal. Kan niet beter! Overdag in de schaduw of in het water en 's nachts tot nu toe heerlijk geslapen Ik ben voor wat ik aantref thuis. Vorig jaar tikte de temperatuur binnen al de 30 graden aan. Morgen weer zo'n hete dag, zie ik..
Het is echt vreselijk.. Mijn honden worden inmiddels ook ongedurig, want die zijn gewend uit te gaan.. Nu hebben ze verplicht twee kleine plasjes in de tuin gedaan vanmiddag, maar man, man, man, wat ben ik, blij als dit voorbij is..
Hier honden ook maar asfalt is echt veel te heet. Met wat aandringen wilden ze de tuin gebruiken. Vanmorgen vroeg lang uitgeweest. Vanavond laat weer
LoveGlove
Geplaatst: 25-07-19 20:26
Ben ik blij dat ik mijn hond vooral heel veel mentaal uitdaag. Dan is dat uurtje wandelen per dag snel goed gemaakt. Ik merk wel dat ze wat energieker is als normaal. Maar we hebben 26522 speeltjes, dus binnen spelen kan hier ook heel goed
Hier uitzicht op een onweersbui. Ik zie de bliksem wel, maar de donder hoor ik niet. Heel mooi om te zien, maar ik blijf schrikken
Buiten is het inderdaad veel beter als binnen. Wind is ook weg dus de ramen tegenover elkaar open om door te laten waaien levert niks op. Ja toch wel, een hele kudde muggen.
Bij mij is het binnen nog koeler dan buiten..... Morgen wekker maar extra vroeg, dan kan ik het nog even open zetten. Voor nu hou ik alles potdicht. Als ik ga vannacht wakker word, kan ik het ook open gooien. Die morgen overdag nog wel een dutje ofzo....
Es_ther
Geplaatst: 25-07-19 23:03
Hier is het binnen net zo warm als buiten volgens mij . Schiet geen drol op, t waait ook echt voor geen meter.