Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Romy1234 schreef:Waarom niet reageren? Je kan toch gewoon netjes een bericht terug sturen, vind het eigenlijk wel onbeschoft om niks terug te sturen.
Zou hem gewoon eens vragen waarom hij dat wil
Vind het eerder onbeschoft dat hij uit het niets met zo'n vraag komt..
Alja schreef:Morganlefay schreef:Geen rare dingen alhoewel. Dekbed gekocht. Verkeerde maat. Geen bon meer. Oke dan maar verkopen.
Verkocht en werd vanmorgen om half 7 opgehaald. Moest er vroeg voor mijn bed uit.
En se zijn ook geweest?
Anders was het helemaal banketstaaf geweest
Citaat:Of hij mij daar niet mee lastig wil vallen aangezien ik niet voor TNT werk en het er ongetwijfeld snel is.
BarbaLala schreef:Afgelopen week wat verkocht via mp, toen ik een betaalverzoek stuurde werd er al bozig gereageerd daar niet aan mee gewerkt werd. Nou prima, kan dat nog ergens begrijpen ivm oplichting waar voor gewaarschuwd wordt.
Netjes het artikel op de post gedaan.
Een dag later een boos bericht van de koper dat er niks bij de post zat.
Guitige opmerking gestuurd om het luchtig te houden; Of hij mij daar niet mee lastig wil vallen aangezien ik niet voor TNT werk en het er ongetwijfeld snel is.
Vervolgens moest ik oprotten en mocht ik niet adverteren als ik mijn afspraken niet nakwam![]()
![]()
Het was een dinercheque, had nog even neiging om te zeggen dat ik hoopte dat ze in de eerste hap zouden stikkenmaar uiteindelijk heb ik ze er toch maar veel plezier mee gewenst (en geblokt), iemand moet de volwassene zijn immers.