Hier gelukkig ook geen last van, steek de meeste meerdere keren aan en ruik ze nog steeds. En dat met maar een half werkende neus
Hopelijk gaan de kindjes een keer lief slapen vanavond en kan ik ook nog een kleine bestelling doen bij sweet mamselle, iemanf een idee hoe lang het meestal doet voordat het is uitverkocht?
kiwiwitje
Geplaatst: 03-03-16 14:50
Cerastes schreef:
Wat gek zeg...werken jullie neuzen wel goed dan?
Oh kiwi ik heb die laatst aangehad maar ik vond hm erg zurig..vind jij dat niet?
nee? Vind hem fris en lekker. Had dat wel met de apple crumble, die vond ik heel vies zuur.
De appel crumble vond ik juist weer niet zo zurig...
Banyu
Geplaatst: 03-03-16 14:58
Cerastes schreef:
Wat gek zeg...werken jullie neuzen wel goed dan?
Oh kiwi ik heb die laatst aangehad maar ik vond hm erg zurig..vind jij dat niet?
Vraag ik me ook af, ik ruik zelfs jars niet meer van yc
kiwiwitje
Geplaatst: 03-03-16 14:59
haha. echt niet? Wij hebben het hier braaf geprobeerd. Expres in een andere ruimte. Maar alle andere appeltaart achtige geuren hebben dat niet bij mij gehad..
Cerastes
Geplaatst: 03-03-16 15:10
O jeetje stamper, ik zou helemaal parra worden als ik niet meer goed zou kunnen ruiken! Misschien ff naar de huisarts?
Edit; kiwi wel een klein beetje een zuurtje erdoorheen maar niet overheersend en dat vond ik van appelbloesem wel.
Eigenlijk best grappig dat je dus veel verschillen in geur ervaart zo tussen mensen..
Skessa_
Geplaatst: 03-03-16 15:21
Oh ja, vergeten! Had gisteren in mn slaapkamer Sunset Sparkle nog een keer geprobeerd! Ik kwam de kamer binnen.. en het rook er naar raketjes !!! Hij deed het daar dus prima
Ik ruik vandaag voor het eerst weer wat, dus ga thuis gelijk aan al mijn nieuwe kaarsen snuffelen. Misschien nog even langs de YC winkel, als daar tijd voor is...
Ik ging gisteravond blokjes snijden om op te sturen naar een medemelter, toen dacht ik even mijn nieuwe meltdoosjes in de bakken te kunnen proppen. Niet dus. Dus ik heb nu een extra bak
Zelfs mijn fruitbak zit vol en ik ben niet eens zo dol op fruitgeuren.