Eerste flits en rommel te pakken. Wind trekt nu ook pas aan......... We zullen wel zien wat er komt. Onweer vind ik zelf niet eng, maar ben altijd blij als de paarden erna lekker staan te grazen....
Jeutje, we hebben toch een paar beste klappen gehad! Geen telefoon en geen internet meer gelukkig duurde dat maar even
tine10
Geplaatst: 05-06-15 21:29
Het onweert nu, donkere lucht. Nog geen regen (gelukkig! mijn hooi ligt nog op het land. Zal wel iets regen over komen, maar morgen wordt het lekker weer, dus dat droogt wel) Windstil
gohya
Geplaatst: 05-06-15 21:30
Heerlijk die regen! aardig wat regen gevallen hier,ook blijft het onweren,maar je ziet het weg trekken naar het Noorden.
hier wel grijs en donkergrijs, beetje gerommel en een beetje geflits en veel te weinig regen
tine10
Geplaatst: 05-06-15 21:34
Net geschreven dat het windstil was. Nu is er een halve zandstorm, wat een woei. Hoor ook de eerste druppels vallen
Muronia
Geplaatst: 05-06-15 21:35
Hier nu ook een zwarte lucht en gerommel in de aantocht (zuid-oost groningen). Ik heb net alles opgeruimd en onder dak. Stekkers van de wasmachine/droger/magnetron er voor de zekerheid even uit gehaald en de ramen die net lekker helemaal openstonden maar weer dichtgedaan. We zullen het zien wat er komt.
Het blijft hier met enige regelmaat onweren maar niet extreem erg.
gohya
Geplaatst: 05-06-15 22:36
Hier is het heerlijk afgekoeld. Nog steeds regen.
PrizTwir
Geplaatst: 05-06-15 22:46
Het is er hier raar aan toe gegaan. In Beetsterzwaag is de harde wind begonnen en vervolgens over drachten geraasd. Ik woon vlakbij Beetsterzwaag en boornbergum en hier lagen erg veel dikke takken en bomen om. In Beetsterzwaag een boom op een winkelpand en auto gevallen. Mijn vriend woont aan de andere kant van drachten en daar lagen minder takken. Ik stuurde toen dat er een angstaanjagende wind was, maar bij mijn ouders thuis was het dus nog erger.
Het was weg zo richting assen getrokken, maar het begint die kanten op nu ineens weer als een malle te weerlichten
quartel
Geplaatst: 05-06-15 23:40
al met al draaide het weer om een storm in een glas water Er komt geloof ik nog wel wat maar dat zijn maar korte buien.....als ze niet al leeg geregent zijn voor ze hier aankomen.