Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Wat grappig dat het in dit topic (waar ik voornamelijk meelees en af en toe reageer) over trouwjurken gaat. Ik ben twee dagen geleden gevraagd, dus ben idd aan het nadenkenover een jurk. Twijfel of ik een 2ehands doe. Maar 50,00 bieden is wel heel weinig!
MarvanTom schreef:fohadie schreef:Wat grappig dat het in dit topic (waar ik voornamelijk meelees en af en toe reageer) over trouwjurken gaat. Ik ben twee dagen geleden gevraagd, dus ben idd aan het nadenkenover een jurk. Twijfel of ik een 2ehands doe. Maar 50,00 bieden is wel heel weinig!
Gefeliciteerd!![]()
Ik had er toen 1 gevonden voor € 75,00. Dit was ook de VP.
Technisch gezien dus overgenomen voor de stomerijkosten.
Dat kan je natuurlijk ook altijd nog doen: de 2e hands laten stomen (en strijken) voordat je de jurk gaat dragen?
Succes met je zoektocht!
_Nadia_ schreef:Ik heb mijn trouwjurk (ver voor de ali express gekte) uit china via Ebay. Was voor 150 euro inclusief hoepelrok, handschoenen en kousen klaar en was echt hele goede kwaliteit.
Charaz schreef:Koop jij zulke geheime dingen op marktplaats dan Bridget?
Faniek schreef:Ik had ook wat, heb twee kunststof ladekastjes op marktplaats staan, al een paar dagen. Eerste reactie reageerde niet meer, toen een bod de helft van de prijs, niet op ingegaan. En toen een mailtje en daar een afspraak mee.
Nog niet de advertentie op gereserveerd kunnen zetten. Reed ik net naar huis (20 minuten), heb ik vervolgens 8 oproepen achter elkaar (ik neem niet op in de auto). Toen een voicemail bericht om vervolgens daarna nog twee keer te bellen. Uiteindelijk voicemail beluisterd ging het om die kunststof ladekastjes... Dan denk ik eenmaal bellen of wellicht hooguit tweemaal is genoeg.
Ik wacht nu eerst degene af waar ik mailcontact heb gehad en hoop dat zij ze gewoon komt ophalen.
bridgetF schreef:ja hoor...marktplaats denkt weer iets leuks bedacht te hebben. Alle berichten die je verstuurd zijn nu ook op marktplaats te lezen en niet alleen maar in je mailbox. Geweldig...kun je je iedere keer uitloggen, anders leest het hele gezin wat je koopt of waar je mee bezig bent.
Stamper schreef:bridgetF schreef:ja hoor...marktplaats denkt weer iets leuks bedacht te hebben. Alle berichten die je verstuurd zijn nu ook op marktplaats te lezen en niet alleen maar in je mailbox. Geweldig...kun je je iedere keer uitloggen, anders leest het hele gezin wat je koopt of waar je mee bezig bent.
Mis ik iets? Kom dit niet tegen namelijk..