Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sasja0705 schreef:Pfft, ook zo irritant... staat n zadel op mp, 20 km van ons... manlief reageert en laat zijn nummer achter ( omdat er in de advertentie geen nummer aangegeven is.) .. geen reactie... ik zoek hier op bm en ja hoor, hier staat die ook. Dus ik stuur bokker n berichtje.. krijg ik terug, ja ze heeft n mailtje zien langskomen...oeh ?
Dus ik weer : geef aub jou nummer en of adres, dan kunnen wij kijken (was weekend naar kerst) en meteen meenemen, gewoon voor de vraagprijs... geen reactie...lichtelijk geïrriteerd stuur ik nog een pb...en krijg als antwoord dat er nog geen gelegenheid was om te bellen en of het dan niet op de maandag kan. Nou dan moeten wij wel weer werken, maar goed. Geef dan aub jou tel of adres waar naar toe... nooit meer wat gehoord.. niet op mp en niet hier...kennelijk wil dame in kwestie niet verkopen...
sasja0705 schreef:nee, natuurlijk niet.... ik was heel erg vriendelijk in mijn eerste berichten, tenslotte wilden wij kopen... ...en had ze gewoon gereageerd van wegen: let op geen tijd of zo, was er niets aan de hand geweest.
Maar op mijn eerste bericht kreeg ik dus alleen maar : heb een mailtje zien langskomen.... verder helemaal niets, .... is toch dan niet raar dat als je voor de derde keer een bericht schrijft met de vraag om contact dat je dan geïrriteerd raakt...
N0a schreef:sasja0705 schreef:nee, natuurlijk niet.... ik was heel erg vriendelijk in mijn eerste berichten, tenslotte wilden wij kopen... ...en had ze gewoon gereageerd van wegen: let op geen tijd of zo, was er niets aan de hand geweest.
Maar op mijn eerste bericht kreeg ik dus alleen maar : heb een mailtje zien langskomen.... verder helemaal niets, .... is toch dan niet raar dat als je voor de derde keer een bericht schrijft met de vraag om contact dat je dan geïrriteerd raakt...
Haha, ja dan begrijp ik het inderdaad. Vervelend!
@Pearl, kun je niet met paypal je geld terug vorderen? Jammer voor hem, maar dan had die het maar gewoon moeten versturen.