Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:38

Ik had op youtube filmpjes gezien van hoefsmeden die hun paarden elektronisch trimmen. Nu heeft Maddy echt betonblokken als hoeven dus ik dacht, mijn vriend heeft zo'n machine gewoon proberen.
Nou, Maddy vond het geen goed plan. Nu toch maar weer het mes en de clippers geslepen en samen de binnenkant van de hoeven gedaan. Maar eigenlijk mogen de steunsels nog wel verder getrimd, we kregen er alleen echt geen grip op.

Misschien een keer zon pinguintool aanschaffen

(Voor het beeld- de smid kreeg het ook niet voor elkaar)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:48

Dank jullie wel voor de reacties, wel of geen EMDR-ervaring. Bij de meeste heeft het geholpen, begrijp ik, dus ik hou goede hoop!

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:52

Bij mij ook positief resultaat

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:07

De kat die weer siliconen vreet :=
Ooit eens de ring van een blender op (nieuwe blender kunnen kopen)
Ging heel lang goed dus de ring van een weckpot lag op het aanrecht te drogen. = 1/3 opgegeten en thank god geen problemen gegeven.

Nu heeft ie een stuk van de siliconen cupcake vormpjes op :roll: die dingen staan al een jaar elke dag op het aanrecht, nota bene met restjes vlees er in. Had ie net een schone te pakken. Echt jonge, soms.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:23

Sintara schreef:
Ik had op youtube filmpjes gezien van hoefsmeden die hun paarden elektronisch trimmen. Nu heeft Maddy echt betonblokken als hoeven dus ik dacht, mijn vriend heeft zo'n machine gewoon proberen.
Nou, Maddy vond het geen goed plan. Nu toch maar weer het mes en de clippers geslepen en samen de binnenkant van de hoeven gedaan. Maar eigenlijk mogen de steunsels nog wel verder getrimd, we kregen er alleen echt geen grip op.

Misschien een keer zon pinguintool aanschaffen

(Voor het beeld- de smid kreeg het ook niet voor elkaar)

Met n haakse slijper bedoel je ? Ja dat vergt een paar keer oefenen . Als je steeds korte stukjes doet . Dus niet gelijk een hele hoef raken ze er meestal wel snel aan gewend. het zend virbraties in de hoeven die een beetje raar aanvoelen .

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 6 min geleden

Shenavallie schreef:
Dank jullie wel voor de reacties, wel of geen EMDR-ervaring. Bij de meeste heeft het geholpen, begrijp ik, dus ik hou goede hoop!

Beetje late reactie, een vriendin van mij heeft er ook veel aan gehad en zij is blij dat zij er toen voor heeft gekozen voor de verwerking van een trauma :)

Sterkte!