Daarbij vind ik de dichtstbijzijnde twee supermarkten heel irritant. En heb geen zin om de auto te pakken voor andere winkels.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kosseh schreef:Ik erger mij weer eens aan mezelf..
Na lang twijfelen en het uitstellen voor mezelf elleboog krukken besteld. Denk dat het mij op slechte dagen en op de langere stukken kan helpen met de pijn.
Nu heb ik ze eindelijk binnen. Durf ik er niet mee naar buiten.. bang voor de reactie van andere.
Woon in een dorp, dus het valt snel op. Bang voor de reacties als ik de ene dag met en de andere dag zonder loop.
Nu iritieer ik me aan mezelf waarom ik mezelf zo druk maak om de gedachte van andere en niet gewoon kan doen wat voor mij goed voelt.
denisesilver schreef:Het commentaar op de wei, en over het banketstaaf tuinsproeiertje waarmee ik aan het sproeien ben. Het is nou ook weer niet alsof iemand anders een klauw uitsteekt of even meedenkt voor een oplossing. Ze vergeten voor het gemak maar al te graag dat ik ook gewoon 40 uur in de week moet werken, en dat ik de hele boel met een eenpersoonssalaris moet bekostigen. Als ik dit had geweten had ik op de klei gebleven. Hebben sinds we hier wonen alleen maar gezeik met weideonderhoud en gezondheid van de paarden. Had beter mijn geld in een goed aangelegde bak kunnen steken, dan het gekloot waar ik nu mee bezig ben.
MarlindeRooz schreef:Own het gewoon! Ik vind er niks van als ik mensen met krukken of op een scootmobiel zie. Tenzij ze me bijna van de sokken rijden ofzo. Maar dat kan een fietser ook.
denisesilver schreef:Het commentaar op de wei, en over het banketstaaf tuinsproeiertje waarmee ik aan het sproeien ben. Het is nou ook weer niet alsof iemand anders een klauw uitsteekt of even meedenkt voor een oplossing. Ze vergeten voor het gemak maar al te graag dat ik ook gewoon 40 uur in de week moet werken, en dat ik de hele boel met een eenpersoonssalaris moet bekostigen. Als ik dit had geweten had ik op de klei gebleven. Hebben sinds we hier wonen alleen maar gezeik met weideonderhoud en gezondheid van de paarden. Had beter mijn geld in een goed aangelegde bak kunnen steken, dan het gekloot waar ik nu mee bezig ben.
Britta31 schreef:Ben zo boos, ik vraag aan mijn 22 jarige dochter hoe lang het broodje al in de koelkast ligt, nou, kind word mij toch boos, net een 4 jarige met een driftbui, niet normaal.Nu mag ik niet naar haar diploma uitreiking donderdag.Ze denkt mij daar mee te hebben en dat ik ga smeken om te komen, nee, ik kom niet meer en ik ga ook niet mee uit eten.Ze bekijkt het maar.Nog 2 maanden dan gaat ze uit huis en het word tijd dat ze vertrekt
Niet ver, 5 meter verder in de andere helft van het huis.
Britta31 schreef:Er speelt ook veel meer, ze denkt de baas in huis te zijn en dat ze alles kan zeggen.Na deze actie van haar ben ik het helemaal zat.Ik ben niet haar sloofje en laat mij niet rond comanderen door een meid van 22.Ze kan zelf gaan uitleggen aan de andere gasten waarom ik er niet ben,ze moet maar eens voelen wat de gevolgen zijn.Hoe denken jullie hoe de sfeer zal zijn donderdag?Niet gezellig.