Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 09:38

MarlindeRooz schreef:
poedersuiker toets niet gehaald ;(
Ik had zo goed geoefend.

En nu hopen dat ik nog een extra kan krijg anders kan ik niet eens afstuderen dit jaar. Kan ik weer 2000 euro dokken.

Als je alleen een herkansing in de eerste periode hebt, kun je he daarna (voor jan geloof ik) nog uitschrijven en hoef je alleen collegeld voor het eerste blok ofzoiets te betalen.
Als je dan wel dit jaar mag afstuderen :(:) .

Hoop natuurlijk dat je gewoon nog een kans krijgt.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 09:43

maralyn schreef:
Snurkende kerel.
Sinds corona is hij begonnen. Gelukkig hebben we een tweede slaapkamer.

Vind het ook sneu voor hem. Hij is daardoor kapot wakker.

Oh, dat is wel opvallend. Heeft hij geen apneu of zo?

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:01

KarenQ schreef:
maralyn schreef:
Snurkende kerel.
Sinds corona is hij begonnen. Gelukkig hebben we een tweede slaapkamer.

Vind het ook sneu voor hem. Hij is daardoor kapot wakker.

Oh, dat is wel opvallend. Heeft hij geen apneu of zo?

Ik gebruik sinds corona een neusspreider voor een vergelijkbaar probleem.

(In mijn geval helaas zowel snachts als overdag, ziet er niet uit. Maar helpt gigántisch)

Femke_Tweety

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:01

Mijn ergernis, de wind

En een acculader die niet doet wat hij doen moet.
Nl edn accu laden...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:08

Definitief een nee voor de operatie morgen. (Eigenlijk wel verwacht) Nu kan ze eerst opknappen en daarna een nieuwe afspraak plannen. En dan dus weer opnieuw alles gaan regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:43

Heel veel sterkte aan iedereen die het nodig heeft. Het is inderdaad niet de maand voor velen. :(:)

Ik erger mij nu aan mij zelf. Zus heeft geappt of ik wat voor haar dochter kon halen. Een dierbaar iets dat ze kwijt is (kind is 2) en ze had een identieke gevonden bij mij ‘in de buurt’ In de buurt blijkt een ritje van 50 minuten heen en terug te zijn. Eigenlijk wou ik voor haar niets meer doen, want ja. Ik hoor ze echt enkel voor zo zaken. Maar goed, voor nichtje zal ik wel rijden. Afspraak staat voor morgen 13.00.

Ik app er nog even achteraan: Kon/wil ze niet verzenden? En ik krijg als antwoord: Niet gevraagd, met een lachende smiley er achter. Eigenlijk zou ik nu mijn moed bij elkaar moeten rapen en appen: Nou, los het dan maar zelf op want mijn tijd is ook kostbaar. Maar ik doe het maar niet. Er is al zo veel drama deze maand in mijn leven. Zoveel dingen die tegen zitten dat ik echt geen zin heb in iemand die dan ook nog eens boos gaat zijn omdat ik weer onredelijk ben en niets over heb voor ‘familie’.

Dus ja, ik erger mij aan de situatie en ik erger mij aan mij zelf. Enkel ik kan dit oplossen maar of ik nu rij of niet, het gaat mij sowieso een rotgevoel bezorgen. Dus ik rij wel morgen, zorg dat het bij nichtje geraakt en dan is het gewoon klaar voor mij met die kant van de familie.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:45

Ach moestuin toch. Je hebt echt veel te stellen met je familie. Hele dikke knuffel voor jou!

En een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:55

poedersuiker weer….. waarom heb ik nou nooit mijn rijbewijs gehaald…

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 10:56

Sanniejtjuh schreef:
Morgen MRI en ik stik weer van de zenuwen. Vind het een veel te kleine ruimte waar ik in moet. Hoop dat het gaat lukken.

Misschien te makkelijk gedacht van mij, omdat ik daar geen moeite mee heb: ogen dicht, als je het te benauwd vindt. Muziekje op... Of naar één punt boven je blijven kijken.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 11:16

In drie dagen tijd twee keer in de hondenpoep gestaan. :r . Gewoon op de stoep/wandelpaden gebeurt.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 11:16

Ik erger me ontzettend dat als er een keer wat te snacken of te eten is er vrijwel nooit rekening gehouden wordt met de vegetariërs. En dan gewoon ook elke keer komen vragen, oh wil je ook wat, oh nee dat mag jij niet. :( Eikels.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 11:32

@moestuin, alsnog doen. Gewoon aangeven dat ze eerst maar moet vragen of het verzonden kan worden.
Jij bent geen gekkie, en je mag ten alle tijde Nee zeggen.
Hoe hun daarop reageren is stiekem niet jouw probleem. :(:)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 11:44

@ Moestuin :(:) begrijp heel goed dat je het niet af durft te wijzen ookal staat het je tegen. Maar ik zou het niet gek vinden om te zeggen dat ze eerst maar checkt of het verzonden kan worden.

@ Cookies, zooo echt vreselijk hè? Ik irriteer me vooral aan gerechten of hapjes waar helemaal geen vlees of vis in hoeft maar mensen dat vaak uit principe toch wel doen "want zonder een dood dier is het niet zo lekker".

-
Vanmiddag voor het eerst naar een chiropractor, toch wel spannend. :+
En ging naar de huisarts voor mijn schouder en nu moet ik een echo laten maken. oliebol, had eigenlijk gehoopt dat ik aanstelleritus had.. :=
Arts wil eerst een röntgenfoto vooraf de echo, kansloos want die foto wordt gemaakt en 10 minuten later is de echo. Niemand heeft die foto beoordeeld voor de echo is.
Behoorlijk geldklopperij als je het mij vraagt. :evaw:
Twijfel om het een maand uit te stellen ivm eigen risico maar heb er wel echt last van ..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 11:49

Moestuin, even praktisch met je mee gedacht.
Als het product straks bij jou ligt, hoe komt het dan bij je nichtje? Als het dan vanaf jouw huis met pakketpost verzonden moet worden ofzo dan kan ze toch net zo goed al die moeite (en het geld van jouw brandstof) besparen door het meteen naar haar eigen huis te laten verzenden. Als het kind er zo dol op is dan is dat ook de snelste manier lijkt mij, anders duurt het alleen maar langer dat het kindje zonder haar favoriete speeltje zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 11:55

Ik moet het dan mee nemen als ik naar mijn grootouders ga en het bij mijn grootouders achter laten zodat zij er dan kan achter gaan.

Het blijkt ook allemaal niet zo een haast te hebben want de knuffel die ze kwijt is was de ‘reserve’ en diegene die ik zou halen word de reserve.

Ik heb ondertussen besloten het gewoon te gaan halen. Doen wat ik heb beloofd en het contact vanaf morgen af te houden. Ik hoor haar enkel voor zo zaken. Heeft ze een nieuwe vriend of juist weer niet, dat moet ik vernemen via facebook. Feestdagen wil ze niet samen vieren. Verjaardag van mijn dochter nodig ik haar ook altijd uit maar ze komt niet of zegt enkele uren voor aanvang alsnog af. Een gelukkige verjaardag kan er op mijn verjaardag er nog net van af. Als ik dan al eens een berichtje krijg is het in de trant zoals nu. Of ik wat kan geven/ruilen/halen/brengen.

Vraag ik hoe het gaat met mijn nichtje mag ik blij zijn met een goed. Geen foto of niets niet. Ik krijg meer te horen over mijn nichtje van haar ex vriend dan van haar. Dus ik ben er nu gewoon klaar mee.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-11-22 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 11:57

Je bent gek als je je weer voor het karretje laat spannen.
En ik bedoel dit goed, ik noem je niet gek natuurlijk! Maar laat ze even lekker in hun eigen 'problemen' verdrinken. Dahaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:00

Captain schreef:
Je bent gek als je je weer voor het karretje laat spannen.
En ik bedoel dit goed, ik noem je niet gek natuurlijk! Maar laat ze even lekker in hun eigen 'problemen' verdrinken. Dahaag!

Eens! Na alle berichten hier over je familie snap ik niet dat je dit nog voor ze doet :n

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:00

Kan pas maandag bij huisarts terecht..
Niet dat nou zo erg is..
heb sterk vermoeden PMS te hebben :(

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:01

Ik zat net zo lekker rustig in de tropische kas van de dierentuin, komt er een heel stel luidruchtige volwassenen zitten. Weg los vliegende vogels...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:02

Nee klopt. Ik heb mijn vorige post even aangepast. :) Ik heb dit nu beloofd. Ik rond dit, naar mijn gevoel, mooi af en dan is het klaar. Dan is het gewoon einde contact.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:04

Nyaleti schreef:
Vanmiddag voor het eerst naar een chiropractor, toch wel spannend. :+
En ging naar de huisarts voor mijn schouder en nu moet ik een echo laten maken. oliebol, had eigenlijk gehoopt dat ik aanstelleritus had.. :=
Arts wil eerst een röntgenfoto vooraf de echo, kansloos want die foto wordt gemaakt en 10 minuten later is de echo. Niemand heeft die foto beoordeeld voor de echo is.
Behoorlijk geldklopperij als je het mij vraagt. :evaw:
Twijfel om het een maand uit te stellen ivm eigen risico maar heb er wel echt last van ..

Soms zien ze op de foto niks, maar op de echo wel weer. Dus het is geen geldklopperij. ;) Hoop alleen dat er bij jou dan wel wat te zien is. Bij mij hebben ze niks gevonden bij mijn schouder dus ja ik was een aansteller. :')

Dat ik er nog steeds last van heb zal dan ook wel aansteller zijn.

Het weer zelfs de hond vind het totaal niks en moet ik meesleuren ondanks regendeken.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:05

Bizar dat ze het durven te vragen gezien de moeite die het jou kost. Laat ze het lekker verzenden. Op je strepen staan is verdomde lastig maar ik merk dat mensen het vaak gewoon wel snappen als je eens nee zegt. Ze gaan er anders altijd maar van uit dat je het doet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:07

Ik kan jou garanderen dat mijn familie dat niet snapt, helaas.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:09

Maar dat is bot gezegd hun eigen probleem als ze het niet snappen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 12:13

Moestuin schreef:
Ik kan jou garanderen dat mijn familie dat niet snapt, helaas.

Dan zou ik dit laatste ook niet meer voor ze doen. Doei.