Onze buurvrouw is al bijna 3 uur aan het stofzuigen... Ik vraag me oprecht af hoe smerig haar huis is en of we ons zorgen moeten maken om ongedierte .
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 26-05-22 20:05
Hemelsbreed 2km van mijn huis is een evenement gaande. De muziek en het gejoel dreunt sinds 10:00 vanochtend overal doorheen... Het zou lekker zijn als het nu keihard zou gaan regenen zodat al dat volk oprot, maar ik gok dat het nog wel een paar uur door zal gaan. Stomme takke herrie
Zebrastreep
Geplaatst: 26-05-22 20:38
Even echt zo'n baal moment als je één van je favoriete artiesten toch aanwezig zijn bij de première....
Al leek het er wel op ik baal nu wel even dat ik nu al niet in Londen ben Nou ja gelukkig hebben we de live stream nog en kon ik het zo wel meekijken.
Maar ABBA laat zich eigenlijk nooit met zen vieren zien , dus dit is ook weer echt een uitzonderlijk iets.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 26-05-22 21:24
Ik erger me aan de persoon die ergens hier in de wijk woont en volgens mij sinds vandaag een nieuwe scooter heeft. Het is dan blijkbaar nodig om 150 keer door de straat heen en weer te rijden. En dat ding maakt toch een giga herrie En eigenlijk rijdt hij ook nog eens veel te hard, dus het is met spelende kinderen ook nog eens gevaarlijk.
Ik snap best dat je je nieuwe speeltje wilt uitproberen, maar moet dat 150 keer op hetzelfde stuk?
Malbec
Geplaatst: 26-05-22 21:29
xPabloBokt schreef:
Als jij jouw geld wil laten rollen mag je voor mij wel kaartjes kopen voor Rammstein
Paniekaanval gehad en nu is mijn keel helemaal droog en geïrriteerd door het hyperventileren.
Loeky01
Geplaatst: 26-05-22 22:30
Beachvolleybal feest wat nog door dreunt. Ik moet morgen werken lieve mensen
En vandaag verjaardag van mijn oom en tante. Kei leuk hoor. Maar we hebben nu anderhalve maand een andere auto. Luxer merk dan hiervoor want we konden een verdomd goede deal krijgen. Maar het is een ‘snelle’ wagen, dus al mijn ooms en tantes menen hier wat over te moeten vinden en te mopperen dat ik niet te hard moet rijden blablabla. De benzine was sneller dan deze diesel jongens, ga fietsen
Urbanus
Geplaatst: 26-05-22 22:34
xPabloBokt schreef:
Paniekaanval gehad en nu is mijn keel helemaal droog en geïrriteerd door het hyperventileren.
Oh nooo, nu weer oké?
fleurtjeuh