Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Ik kon ook nooit pillen slikken, maar kleine lukken me nu wel met eten. En dan geen yoghurt ofzo, maar bv brood of avondeten. Dan blijven ze niet hangen.
Vraag: wie weet welke RayBan die rechter is? Ik heb een smal hoofd en deze zat altijd perfect, viel niet van mijn hoofd af enzo. Ik dacht dat het de 4068 was, dus nu heb ik gisteren de linker via Marktplaats gekocht, maar zoals je ziet is die veel groter en valt hij af. Ik kon online ook niks van verschillende maten van deze zonnebril vinden.
Ik had hem al 12 jaar maar zoals je ziet is hij echt op nu
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Piekosjj schreef:Wij zijn gister van internet abbonement (in huis) veranderd. We hadden eerst 1000 mb per seconde, maar om wat kosten te sparen, zijn we terug gegaan naar 100 mb per seconde. Overal las ik namelijk dat dat prima is voor wat wij doen: beetje internetten, netflixen, youtube filmpjes kijken etc. Niet gamen of ander 'zwaar' werk. Maar jeetje, het internet is zó sloom en ook met vlagen. Het duurt som wel bijna een minuut voordat een pagina is geladen, en ik probeer nu al 10 minuten lang in te loggen op een overheidswebsite en het lukt gewoon echt niet. Klik je een pagina verder (bijv van het ene topic op bokt naar het andere), gaat het gewoon prima snel, dus niet alles is zo langzaam de hele tijd. We gebruiken nog dezelfde router, dus daar kan het niet aan liggen. Volgens zo'n internet test loopt het internet netjes op 100-105 mb per seconde. Is het dus toch dat 100 mb per seconde niet genoeg is voor een beetje simpel internetten? Vanaf welke snelheid wordt het een beetje fatsoenlijk? Ben hier toch een beetje teleurgesteld in, zeker omdat meerdere websites aangeven dat wat wij doen prima kan met 100 mb per seconde. We wonen overigens met z'n tweeen en mijn vriend doet ook niet heel veel meer dan youtube kijken, universiteit lezingen bekijken, netflixen etc.
paars schreef:Ik ben fan van de AirPods Pro. Prachtig geluid en goede ANC. Er zijn op Amazon leuke hoesjes te krijgen zodat je het doosje aan de sleutelbos of broekriem kunt hangen. Evenals van die klemmetjes (zoals je ook hebt voor een bril) als je ze even uit je oor wilt hebben.
Century schreef:Iemand een suggestie voor een simpele headset of oortjes die makkelijk mee te slepen is naar kantoor, dus een beetje robuust? Mijn gaming-headset was daar toch niet helemaal blij mee.
_Karlijn schreef:Ik maak sporadisch gebruik van Klarna, maar nu krijg ik ineens deze melding "wil ik de dienst blijven gebruiken".
Ik ga niet zomaar die dingen opsturen.
Hebben meer mensen dit bericht gehad?
[ Afbeelding ]