Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:purny schreef:Long covid wordt al erkend door het UWV
https://www.uwv.nl/overuwv/pers/nieuwsberichten/2022/vragen-en-antwoorden-over-long-covid-en-aanvragen-wia.aspx
Nu is het nog mode.
Volgend jaar heeft 99% van de mensen covid gehad en wordt er niet meer actief getest. Ga dan maar eens aankloppen bij het UWV dat je tegenwoordig meer hoofdpijn hebt sinds je laatste verkoudheid die covid had kunnen zijn. Zelfs met aangetoonde migraine wordt je al niet serieus genomen.
Tegelijkertijd is het gewoon echt ontzettend moeilijk. Er zijn ook mensen die zonder ooit ziek geweest te zijn niet in staat zijn om 100% te werken, gewoon omdat het te veel stress geeft bijv.
Ga maar eens een eerlijke lijn trekken. Dat gaat niet. Het zal altijd zo zijn dat mensen die echt top-fit zijn (of veel pijnstillers nemen om hun klachten niet te voelen), mentaal sterk in hun schoenen staan en weinig slaap nodig hebben meer carriere opties hebben.
Wat dat betreft is er wel wat te zeggen voor een basisinkomen, maar dat is een ander topic.
MoniqueT schreef:bigone schreef:Ik wist het wel Monique.
Ja, jij wel. Ik ook, denk ikNog even praten dus maar ...
bigone schreef:Waar plan je op ? En is het meer dan drie maanden geleden?
Morrie schreef:raket schreef:[quote=
Mijn longarts adviseert niet te vaccineren in combinatie met prednison. En na de prednison eerst te wachten.
Mijn booster plannen viel niet mee afgelopen winter.
o jee, ik heb altijd prednison en heb al 3 prikken gehad
bigone schreef:OleJon schreef:Waarom zou je he nu überhaupt laten boosteren?
Hou toch eens een keer op spuit 11, je bent anti vaccinatie, verteld doodleuk met Corona gewoon aan het werk te gaan dus nu weer even trollen. .
OleJon schreef:Waarom zou je he nu überhaupt laten boosteren?
Morrie schreef:raket schreef:[quote=
Mijn longarts adviseert niet te vaccineren in combinatie met prednison. En na de prednison eerst te wachten.
Mijn booster plannen viel niet mee afgelopen winter.
o jee, ik heb altijd prednison en heb al 3 prikken gehad