Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Ik was helemaal zen en gelukkig vandaag. Schilder had eindelijk tijd om alle deuren en ramen af te schilderen. Vanaf begin april op moeten wachten.
Is vanavond achter mijn rug één of andere langharige poedersuiker naar door de open ramen/deur naar binnen geglipt. Is met zijn natte en vieze vacht op mijn bed gaan liggen, heeft allerlei dingen omgegooid toen ik niets vermoedend in het bijna donker alles dicht ging doen. Is vervolgens vol eerst tegen de deur en daarna tegen het kozijn opgerend. Allemaal witte/grijze haren op en in de nog plakkerige nieuwe verf
MarlindeRooz schreef:Veilig aangekomen thuis, in de tijd dat ik moest wachten tot de file redelijk weg was heb ik met vriendje in het tuincentrum 4 nieuwe planten gekocht. Op therapeutische basis natuurlijk!
Dus ik helemaal blij. Maar moest toch 10-15 minuten file rijden. Achter een Kia Picanto met 5 jongeren die de hele tijd schreeuwden, uit het raam hingen, dingen uit het raam gooiden en ook nog enorm bumper kleefden. Echt hoe haalt zo iemand zijn rijbewijs.
LaPluche schreef:Veulen84 schreef:Ik was helemaal zen en gelukkig vandaag. Schilder had eindelijk tijd om alle deuren en ramen af te schilderen. Vanaf begin april op moeten wachten.
Is vanavond achter mijn rug één of andere langharige poedersuiker naar door de open ramen/deur naar binnen geglipt. Is met zijn natte en vieze vacht op mijn bed gaan liggen, heeft allerlei dingen omgegooid toen ik niets vermoedend in het bijna donker alles dicht ging doen. Is vervolgens vol eerst tegen de deur en daarna tegen het kozijn opgerend. Allemaal witte/grijze haren op en in de nog plakkerige nieuwe verf
Heb je zelf wel katten vroeg ik me direct af.
Ik zou helemaal gek worden als me dit zou gebeuren.
LaPluche schreef:Een hele goede vriend van mij is niet zo stabiel meer door meerdere hernia’s ed.
Ik had hier de ramen gelapt en dacht ook even snel de zijne te doen, hij woont erg dichtbij, dus ik een sopje maken de ramen buiten eerst gedaan en toen ik ze binnen ging doen was die super chagerijnig....
Heb hem bedankt voor de koffie, die ik niet heb gekregen, en ben weer naar huis gegaan.
Mannen...
Detroit schreef:Iemand heeft mijn auto geraakt. Geen briefje natuurlijk![]()