cobiie schreef:Het is natuurlijk ook afhankelijk hoe je aangesproken wordt, dat kan zeer verschillend zijn.
Daarnaast is het ook wel begrijpelijk dat wanneer een medewerker op haar werkdag voor de honderdste keer iemand moet aanspreken, de toon er misschien niet vriendelijker op wordt ondanks dat dat misschien niet zo bedoeld is.
Eens. Ik snap je gedachten gang met je eigen mandje, maar het is nu niet of het een nieuwe regel is ofzo. Een winkel krijgt een onnoemelijk boete als ze de regels niet uitvoeren (of dus eigenlijk als eigenwijze klanten dat niet doen). Dus ik snap dat ze er strikt op zijn. Je zal niet de enige zijn die dit heeft gedaan/geprobeerd. Ik zou als medewerker ook niet meer 100%vriendelijk zijn als je net de tigste klant bent die ik moet aanspreken...
Dan nog. Snap ik je ergens. En eerlijk was ik laatste ook pissed dat ik een kar moest pakken 5 minuten voor sluit voor 1 stomme lasagne. Maar heb m'n excuses aangeboden want ik weet 9oo dondersgoed dat ik klant 1001 was die dit vroeg /probeerde.