Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Dat ik doodmoe ben maar het gewoon niet lukt om te slapen
[***] schreef:wyoming schreef:Dat ik doodmoe ben maar het gewoon niet lukt om te slapen
Weet niet meer waar, maar las laats iets van een studie over moeilijk in slaap komen. Hier schijnt een trend gespot te zijn van de zondag op maandag(net na weekend dagen, welke dagen mensen vrij zijn in de week kan natuurlijk verschillen) Dit had ermee te maken dat mensen onbewust bezig zijn met activiteiten van de dag erop. Dus hoe laat je op staat, wat je niet moet vergeten, tot aan de mensen die je je gaat spreken of taken welke je moet uitvoeren.. en soms zelf tot aan wat je gaat aantrekken of welke stijl je je haar doet.
Dit alles zorgt ervoor dat je “aan” staat met je hersenactiviteit en met onbewuste stress over de dag erna ben je onbewust over de dag erna aan het piekeren.
Dus, adem in adem uit, zorg dat je in het nu blijft qua gedachte voordat je de ontspanning in wilt duiken en je naar-bed-gaan ritueel start.
Werkt bij mij altijd goed.
deksel schreef:[quote=“[***]”]
Weet niet meer waar, maar las laats iets van een studie over moeilijk in slaap komen. Hier schijnt een trend gespot te zijn van de zondag op maandag(net na weekend dagen, welke dagen mensen vrij zijn in de week kan natuurlijk verschillen) Dit had ermee te maken dat mensen onbewust bezig zijn met activiteiten van de dag erop. Dus hoe laat je op staat, wat je niet moet vergeten, tot aan de mensen die je je gaat spreken of taken welke je moet uitvoeren.. en soms zelf tot aan wat je gaat aantrekken of welke stijl je je haar doet.
Dit alles zorgt ervoor dat je “aan” staat met je hersenactiviteit en met onbewuste stress over de dag erna ben je onbewust over de dag erna aan het piekeren.
Dus, adem in adem uit, zorg dat je in het nu blijft qua gedachte voordat je de ontspanning in wilt duiken en je naar-bed-gaan ritueel start.
Werkt bij mij altijd goed.
[***] schreef:Na het lezen van de OP is het me nog steeds niet helemaal duidelijk...
Is dit een topic waarin iedereen in een eenrichtingsverkeer lekker mag spuien of is het een praatgroepje over allerlei ergernissen die iedereen meemaakt?
#onduidelijk#ergernis![]()
Foaly schreef:Beide denk ik. Er zijn 'vaste' mensen die ook op elkaar reageren, maar iedereen die even wil spuien is van harte welkom
Ik erger me aan het feit dat ik in een FB advertentie getuind ben en een Boerschappen box heb besteld. Klote ding is best duur (28 euro is wat ik normaal aan alle boodschappen uitgeef in een week), je hebt totaal geen zicht op wanneer het ding bezorgd wordt ('van 9-5' is het tijdvak en het sms'je wat je op de dag zelf krijgt is 1 grote leugen. Volgens de sms die ik gister kreeg, zou hij om 12.00 uur komen. Dat werd 'tussen 3 en 6 en uiteindelijk belde de bezorger om half 7 of ik thuis was. Heb ik de hele dag zitten wachten op zo'n stomme box), er ontbreken producten, aardbeien die onderin de doos lagen en dus plat waren... en vervolgens moet je minimaal 7 dagen van tevoren een wijziging doorgeven, want anders is je box voor volgende week al besteld.
Heb het ding dus maar weer opgezegd. Dure les wel, maar ik doe voortaan m'n eigen boodschappen weer.
[***] schreef:Na het lezen van de OP is het me nog steeds niet helemaal duidelijk...
Is dit een topic waarin iedereen in een eenrichtingsverkeer lekker mag spuien of is het een praatgroepje over allerlei ergernissen die iedereen meemaakt?
luuntje schreef:Chanicha sterkte bij de oncoloog.
Een koortlip. Zo’n grote, bah.
Had gesmeerd met zalf tegen koortslippen, maar dat werkt dus niet.