Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 00:24

Dat ik doodmoe ben maar het gewoon niet lukt om te slapen

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 00:24

wyoming schreef:

Dit probleem heb ik ook. En dan kan ik morgenochtend weer m'n bed niet uit komen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 00:53

wyoming schreef:

Weet niet meer waar, maar las laats iets van een studie over moeilijk in slaap komen. Hier schijnt een trend gespot te zijn van de zondag op maandag(net na weekend dagen, welke dagen mensen vrij zijn in de week kan natuurlijk verschillen) Dit had ermee te maken dat mensen onbewust bezig zijn met activiteiten van de dag erop. Dus hoe laat je op staat, wat je niet moet vergeten, tot aan de mensen die je je gaat spreken of taken welke je moet uitvoeren.. en soms zelf tot aan wat je gaat aantrekken of welke stijl je je haar doet.

Dit alles zorgt ervoor dat je “aan” staat met je hersenactiviteit en met onbewuste stress over de dag erna ben je onbewust over de dag erna aan het piekeren.

Dus, adem in adem uit, zorg dat je in het nu blijft qua gedachte voordat je de ontspanning in wilt duiken en je naar-bed-gaan ritueel start.

Werkt bij mij altijd goed.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 07:02

[***] schreef:
wyoming schreef:

Weet niet meer waar, maar las laats iets van een studie over moeilijk in slaap komen. Hier schijnt een trend gespot te zijn van de zondag op maandag(net na weekend dagen, welke dagen mensen vrij zijn in de week kan natuurlijk verschillen) Dit had ermee te maken dat mensen onbewust bezig zijn met activiteiten van de dag erop. Dus hoe laat je op staat, wat je niet moet vergeten, tot aan de mensen die je je gaat spreken of taken welke je moet uitvoeren.. en soms zelf tot aan wat je gaat aantrekken of welke stijl je je haar doet.

Dit alles zorgt ervoor dat je “aan” staat met je hersenactiviteit en met onbewuste stress over de dag erna ben je onbewust over de dag erna aan het piekeren.

Dus, adem in adem uit, zorg dat je in het nu blijft qua gedachte voordat je de ontspanning in wilt duiken en je naar-bed-gaan ritueel start.

Het kan ook de volle maan zijn geweest :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 07:15

deksel schreef:
[quote=“[***]”]

Het kan ook de volle maan zijn geweest :P[/quote]
:(:)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 07:37

Enorm ruk geslapen. Niet door volle maan of gedachten, maar door een krakend luchtbed en in het huis van mijn ouders. Ik mis m'n eigen bed, ik mis mn eigen huis :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 08:16

Vanmorgen met mijn moeder (80) voor een gesprek naar de Oncoloog in het Antonius, ben bang dat het geen goed nieuws gesprek gaat worden :n
Ze heeft chemo gehad in allerlei vormen, eiwitremmers krijgt ze nog steeds maar haar hart wordt slechter dus vrees dat de eiwitremmers ook niet meer doorgaan.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:02

poedersuiker ov de hele Corona rijden ze 6 over heel 6 over half gewoon het vakantie rooster en nu ineens rijden ze 22 en 52.....

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:12

Chanicha sterkte bij de oncoloog.

Een koortlip. Zo’n grote, bah.
Had gesmeerd met zalf tegen koortslippen, maar dat werkt dus niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:14

Dat ik half van m'n stokkue ging bij de da omdat die stomme kitten het nodig vond in m'n vinger te bijten. Nu kan ik wss niet echt typen zoals ik altijd doe op de pc eugh

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:20

Dat het maar 15 graden hier is vandaag :')

Ach wel lekker weer om in te sporten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:34

Dat ik een flink stuk weide moet afzetten maar het net iets te hard waait om met draden te klooien.
Dan maar naar de sportschool maar dat is m'n eerste keer sinds Corona, ik wil eigenlijk niet weten hoe erg m'n conditie is verslechterd..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 11:53

Aan de man schuin achter me die het een goed idee vond om neus ophalend en hoestend in de bus te gaan zitten. >;)

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 12:25

Aan het feit dat ik jullie kwijt was, topic was ontstipt _-:(
Ik erger mij aan het drukkende gevoel in mijn lijf, en slapen was idd drama.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:11

Dat ik vannacht door het drama geslapen heb van wederom drugs gezever van mijn onderburen. Ik slaap aan de straatkant en blijkbaar heeft iemand 4x getoeterd, halve straat wakker behalve ik :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:24

Na het lezen van de OP is het me nog steeds niet helemaal duidelijk...
Is dit een topic waarin iedereen in een eenrichtingsverkeer lekker mag spuien of is het een praatgroepje over allerlei ergernissen die iedereen meemaakt?

#onduidelijk#ergernis := _O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:32

Denk van beide wel een beetje. Soms wordt er gereageerd en soms ook helemaal niet. <<)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:32

[***] schreef:
Is dit een topic waarin iedereen in een eenrichtingsverkeer lekker mag spuien of is het een praatgroepje over allerlei ergernissen die iedereen meemaakt?

Je mag hier gewoon lekker spuien over waar je je vandaag aan ergert.

Ik erger me eraan dat ik nog niet weet wanneer ik mijn propedeuse binnenkrijg. Heb er ook geen mail van gehad ofzo, lekker duidelijk weer!

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:36

Beide denk ik. Er zijn 'vaste' mensen die ook op elkaar reageren, maar iedereen die even wil spuien is van harte welkom :j

Ik erger me aan het feit dat ik in een FB advertentie getuind ben en een Boerschappen box heb besteld. Klote ding is best duur (28 euro is wat ik normaal aan alle boodschappen uitgeef in een week), je hebt totaal geen zicht op wanneer het ding bezorgd wordt ('van 9-5' is het tijdvak en het sms'je wat je op de dag zelf krijgt is 1 grote leugen. Volgens de sms die ik gister kreeg, zou hij om 12.00 uur komen. Dat werd 'tussen 3 en 6 en uiteindelijk belde de bezorger om half 7 of ik thuis was. Heb ik de hele dag zitten wachten op zo'n stomme box), er ontbreken producten, aardbeien die onderin de doos lagen en dus plat waren... en vervolgens moet je minimaal 7 dagen van tevoren een wijziging doorgeven, want anders is je box voor volgende week al besteld.

Heb het ding dus maar weer opgezegd. Dure les wel, maar ik doe voortaan m'n eigen boodschappen weer.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:38

Foaly schreef:
Beide denk ik. Er zijn 'vaste' mensen die ook op elkaar reageren, maar iedereen die even wil spuien is van harte welkom :j

Ik erger me aan het feit dat ik in een FB advertentie getuind ben en een Boerschappen box heb besteld. Klote ding is best duur (28 euro is wat ik normaal aan alle boodschappen uitgeef in een week), je hebt totaal geen zicht op wanneer het ding bezorgd wordt ('van 9-5' is het tijdvak en het sms'je wat je op de dag zelf krijgt is 1 grote leugen. Volgens de sms die ik gister kreeg, zou hij om 12.00 uur komen. Dat werd 'tussen 3 en 6 en uiteindelijk belde de bezorger om half 7 of ik thuis was. Heb ik de hele dag zitten wachten op zo'n stomme box), er ontbreken producten, aardbeien die onderin de doos lagen en dus plat waren... en vervolgens moet je minimaal 7 dagen van tevoren een wijziging doorgeven, want anders is je box voor volgende week al besteld.

Heb het ding dus maar weer opgezegd. Dure les wel, maar ik doe voortaan m'n eigen boodschappen weer.

Jeetje, wat een ruk methode zeg :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:41

[***] schreef:

Van alles wat.
Mensen die een enkele keer klagen over iets, regelmatig iets te zeuren hebben, of notoire zeikerds. :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:42

Dierenartsen die voor euthanasie (ben alleen maar aan het informeren) niet aan huis komen, in verband met Corona.

Ik heb hier even geen goed woord voor. Ik snap het best, maar geloof mij nou dat ik niet op freaking 1,5 meter afstand mijn dier laat inslapen in een kliniek VANWEGE CORONA (wil überhaupt niet in een kliniek).
Doe toch een beetje menselijk zeg ….

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:43

[***] schreef:

Beetje van beide. Maar wat niet gewaardeerd wordt is tegen een ergernis ingaan of met een oplossing komen. :+

@Foaly: dank voor je bericht over Boerenbox. Gaat ik dus niet dezelfde fout maken. Die box blijft lekker bii de boer.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:44

Dat het lijkt alsof de 1,5 m regel niet meer van toepassing is in de supermarkt, of uberhaupt op openbare plekken. :\ Ik bleef daar ivm met eigen gezondheid ver uit de beurt, maar nu mn partner een ongeluk heeft gehad doe ik weer de boodschappen. En ben alweer genezen. En kreeg zelfs een sneer toen ik er iemand over aansprak. Die vol in mn aura stond met haar kar voor het pinapparaat. En al zat te zuchten en steunen omdat ik de vrouw voor me de ruimte gaf om rustig in te pakken. Toen ging mn lontje even af := Gevraagd of ze even 1,5 meter naar achteren kon zodat ik af kon rekenen, ze vond het absurdddd. :') Om vervolgens ook geen afstand te houden terwijl ik nog aan het inpakken was.

Ik ga alleen nog maar boodschappen doen om 07:00...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 13:48

luuntje schreef:
Chanicha sterkte bij de oncoloog.

Een koortlip. Zo’n grote, bah.
Had gesmeerd met zalf tegen koortslippen, maar dat werkt dus niet.

Dank je!
Viel allemaal reuze mee, ze had zoals gewoonlijk niet goed geluisterd want het was bij de verpleegkundige :=
Was allemaal nog binnen de perken qua metingen.