Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Maken jullie ook nooit een maaltijd met bloemkool?
En dan tijdens het schoonmaken een stukje opeten? Lekker.
Nielojram schreef:Ik ben opgevoed met " Je gaat niet met je goede kleren naar de paarden"
Waar is die hype vandaan gekomen dat je in gala-kleding foto's laat trekken naast je paard?
Ik vind het geen pan. Net als een boer in driedelig pak naast zijn traktor gaat staan..
pmarena schreef:Hier ook nooit op verjaardagen gezien hoor. Ben van 1980. Hoorde een paar jaar geleden hier op Bokt voor het eerst van iemand die aan het lijnen was en het had over rauwe bloemkool, mijn mond viel zowat open, hihi.
Rauwe erwten (vers uit de peul van de plant) zijn wel erg lekker
Kaasfondue nog nooit gedaan. Wel een pot geitenkaasfondue gekocht bij de geitenboerderij pas.
Zet je dan wat bakken met brood en groentes neer ofzo, om dat er doorheen te trekken...?
Tancreda4 schreef:UO: alleen gezonde dingen als bloemkool, paprika, selderij en komkommer (etc) met dip serveren op een verjaardag als 'hapjes,' is echt suf en stom.
Helemaal als diezelfde mensen dan tijdens mijn verjaardag, als ik speciaal voor hen gezonde meuk haal en naast het ongezonde zet 'want ze zullen dat dan wel willen', al het ongezonde opete en mij achter laten met die gezonde meuk
Veronica2 schreef:Nielojram schreef:Ik ben opgevoed met " Je gaat niet met je goede kleren naar de paarden"
Waar is die hype vandaan gekomen dat je in gala-kleding foto's laat trekken naast je paard?
Ik vind het geen pan. Net als een boer in driedelig pak naast zijn traktor gaat staan..
Oh djiez, in een jurk op je paard. Heel eerlijk gezegd denk ik dat het hier op dit forum is ontstaan. Lekker veilig ook, een stilstaand paard waar een jurk overheen hangt.