Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 11:09

Mhwa @pablobokt, zou het niet allemaal zo over 1 kam scheren. Er zullen genoeg toekomstige bedrijfsleiders zijn die wél om het personeel geven. Ik doe een soortgelijke opleiding als jij, maar dan de internationale variant, en daar vindt 99% HRM juist wel heel belangrijk. ;)
Waardeloos hoe weinig werkgevers beseffen hoe belangrijk hun personeel is. Ik zit nu nog in mijn bedrijfskundeklas en ik hou mijn hart vast wat daar voor werkgevers uit moeten komen. HR onderwerpen interesseert ze nu al geen bal, dus vraag me af wat dat moet worden als ze het bedrijfsleven in gaan..

Quote verkloot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 11:11

xPabloBokt schreef:
Mo_86 schreef:
Ik erger me aan het feit dat mijn werkgever niet om de werknemers geeft. Er wordt bezuinigd en het eerst op alles dat de werknemers aangaat. Nu is ook het kerstpakket wegbezuinigd terwijl het echt niet zó slecht gaat met het bedrijf. Weer eens een teken dat er geen waardering is, is al het zoveelste dingetje. En dat wordt ook niet netjes gecommuniceerd, nee, dat moeten we via via weer vernemen. Grr

Waardeloos hoe weinig werkgevers beseffen hoe belangrijk hun personeel is. Ik zit nu nog in mijn bedrijfskundeklas en ik hou mijn hart vast wat daar voor werkgevers uit moeten komen. HR onderwerpen interesseert ze nu al geen bal, dus vraag me af wat dat moet worden als ze het bedrijfsleven in gaan..

Waardeloos zeg! Juist het personeel het gevoel geven dat ze er toe doen, is zo belangrijk! Ik moet even mijn man een veer in zijn achterste steken, want hij (en zijn partner) doen veel voor hun personeel: jaarlijks ski-uitje (lang weekend weg)), attenties met Sinterklaas en Kerst en een open sfeer in het bedrijf zorgen er voor dat de werknemers zich goed en gewaardeerd voelen. Natuurlijk is er weleens iets, maar over het algemeen is het een echt en hecht team. Vind het altijd zo jammer om te lezen/horen dat andere werkgevers dit niet als prioriteit stellen en daarmee minder goed voor hun werknemers zorgen.

Ik erger me aan mijn lijf, lamlendig. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 12:06

__Sannne schreef:
Mhwa @pablobokt, zou het niet allemaal zo over 1 kam scheren. Er zullen genoeg toekomstige bedrijfsleiders zijn die wél om het personeel geven. Ik doe een soortgelijke opleiding als jij, maar dan de internationale variant, en daar vindt 99% HRM juist wel heel belangrijk. ;)

Quote verkloot.

Oh ja ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn! Maar in mijn klas zijn er nagenoeg geen die iets om HRM geven. Dat zijn toch weer 11 potentiele werkgevers die zo horkerig kunnen gaan doen :Y)

Nu ben ik natuurlijk soort van bevooroordeeld, want ik ga zelf HRM studeren en vind het een prachtvak. Maar alsnog vind ik het ook super belangrijk als je een andere bedrijfsgerichte opleiding volgt.

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 12:15

_O-
En nu bij een andere boer een ander probleem _O- _O- _O-
Ik wil de vrachtauto in een hoekje wegzetten en vandaag vergeten _O- _O- _O- _O- _O- _O- jezzuuussss wat is er vandaag aan de hand

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 12:18

hagelslag schreef:
_O-
Ik wil de vrachtauto in een hoekje wegzetten en vandaag vergeten _O- _O- _O- _O- _O- _O- jezzuuussss wat is er vandaag aan de hand

Zijn ze niet gefrustreerd vanwege de staking en de dreigementen die ze krijgen?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 12:22

Dat bladblazers zo'n tyfusherrie maken natuurlijk precies op mijn enige vrije ochtend terwijl ik iets probeer te volgen >;)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 13:12

CharIsabella schreef:
hagelslag schreef:
_O-

Als ik het goed heb werkt hagelslag in Duitsland :)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 13:33

dat ik geen bijrijdpaard meer heb, en ik dus niet in mn ‘eigen paarden les’ kan blijven. MAAR de manege heeft geen plek voor me in een manege les. in geen een. zit blijkbaar helemaal vol... en er is niks anders in de buurt dus ben bang dat ik moet stoppen met rijden

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 14:04

CharIsabella schreef:
hagelslag schreef:
_O-

Ik werk idd in duitsland maar ook hier zijn problemen ivm stikstof etc.
Bij deze beide boeren ligt het probleem anders.
De eerste boer van vanmorgen staat bekend om zijn gedrag.
De andere staat bekend als is al wat ouder en bestelt soms verkeerd.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 14:28

hagelslag schreef:
Ik werk idd in duitsland maar ook hier zijn problemen ivm stikstof etc.
Bij deze beide boeren ligt het probleem anders.
De eerste boer van vanmorgen staat bekend om zijn gedrag.
De andere staat bekend als is al wat ouder en bestelt soms verkeerd.

Aahaahh op die manier, ja dan is gewoon een geschikte dag voor ergenissen :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 15:17

Snap er niks van. Pony z'n been is kneiter dik met 2 of meer kleine wondjes. Mag absoluut niet aan z'n been komen of er überhaupt naar kijken. Vervolgens stapt en draaft hij wel goed en is hij hartstikke druk / opgefokt.. heb je nou pijn of niet? :=

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 16:02

casperzazoe schreef:
Snap er niks van. Pony z'n been is kneiter dik met 2 of meer kleine wondjes. Mag absoluut niet aan z'n been komen of er überhaupt naar kijken. Vervolgens stapt en draaft hij wel goed en is hij hartstikke druk / opgefokt.. heb je nou pijn of niet? :=

Mok misschien...?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 17:18

Hopen dat ik een beetje thuis kan komen straks. Leuk hoor die protesten :Y)

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 17:37

Dat ik mij full time uit de naad werk en alle smerigste klusjes doe voor minimumloon en vandaag als kerstpakket een paar sokken heb gekregen {:)-:(

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 17:39

Dat ik het slot op m'n kastje heb gedaan en daarmee m'n sleutels heb opgesloten en ik geen idee heb waar de reserve sleutel voor het slot ligt.
M'n paard die ik heb moeten behandelen voor mijt dus die stinkt als de paasei en ik ook. Plus dat m'n mouw helemaal doorweekt is dus ik heb het koud :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 17:41

Prednisonkuur, stomme benauwdheid

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 17:42

lenaa_tje schreef:
Prednisonkuur, stomme benauwdheid

I know your feeling :(:) sterkte!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 17:43

Kinderen achter mij in de trein die schreeuwen en telkens met de armleuning lopen te kloten. :=

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 18:59

Mijn haar werkt niet mee :(

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 19:02

sureido schreef:
Mijn haar werkt niet mee :(

Ik heb ook al een bad hair day/week :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 19:36

Dat ik zonet met mijn dochter van bijna anderhalf van bovenaan de trap ben gevallen. Dochter is buiten schot gebleven maar ik ben bont, blauw en geschaafd door haar val te breken.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 19:36

Oei doe voorzichtig e!!! Desnoods efkes na de dokter?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 20:04

DeMolenhoek schreef:
Dat ik zonet met mijn dochter van bijna anderhalf van bovenaan de trap ben gevallen. Dochter is buiten schot gebleven maar ik ben bont, blauw en geschaafd door haar val te breken.

Oh wat naar, beterschap!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 23:19

Dat ik even overal de pest in heb. Met een grote groep gegeten en wezen bowlen, tijdens het eten afgesproken dat ik met iemand anders samen zou fietsen. Puntje bij paaltje ging zij toch maar met de auto, dus een ander duo gevonden wat ook ging fietsen en die zouden wel achter mij aan fietsen want ze wisten de weg niet. Nou, dat is wat ze de hele heen en terugweg letterlijk hebben gedaan. Achter mij aan fietsen. Druk aan het kletsen met elkaar, maar wel op een meter of drie achter mij, op welk tempo ik ook fietste. Nou, dan kun je ook de t*fus krijgen. "Ik ga hier rechtdoor, doei!" zoek het lekker uit :evaw:

Met het eten en vertrek ook (weer) gemerkt dat ik enorm slecht tegen grote groepen en veel prikkels kan. Regelmatig het gevoel gehad dat mijn brein niet meer aan de rest van mijn lichaam zat en mijn lichaam gewoon op standje automatische piloot verder ging.

En nu heb ik behoefte aan een potje janken. |o

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 23:48

Vandaag, nou ja gisteren eigenlijk: aan Linda de Mol en haar nieuwe film, waarin ze heel respectloos een soort grappige kopie van Kees heeft "bedacht".
Bij voorbaat al een reden om niet te gaan kijken -:(-
(Nou is mevrouw De Mol sowieso een reden om niet te gaan kijken, maar dat terzijde)