Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:06

Een gezond lijf is een fit lijf, dus ik ga straks het sporten weer oppakken.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:10

Wat mooi MM, staat prachtig bij elkaar! En je hebt gelijk, ik verkoop het meeste gewoon :D

Mijn tieten zijn nog aardig in shape maar die waren al niet groot om mee te beginnen. Alleen mn navel is een soort verrimpeld anusje geworden dus ik zou mn navel wel willen laten doen na de baby's. Verder geen klachten :D

Moet wel echt weer gaan sporten, wordt hier geïnspireerd door jullie :j

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:13

Ik lijk ook nog zwanger na ks. Tijdje geprobeerd fanatiek te sporten maar door lichamelijke ellende en tijdgebrek nu even gesport. Ik ben nu soort van op dieet

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:16

Knap voor de sporters, mijn kids en WG zijn bloedzuigers.......ik val in de categorie schijndood.
Heb al moeite met huishouden...... overweeg werkster maar dat is toch al gauw 200-300€ per maand ( kosten hier 12,60/15€ per uur)

En dat besteed ik liever aan kleertjes of zooi waar ik blij van word.
31-8 weer maar de sauna .....zo’n dagje kost genoeg

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:20

Vorige keer was ik 10kg lichter na m’n zwangerschap dus dacht dat dat nu wel weer zou zijn.
Maar nu nog steeds +3 kg. Niet dat je het ziet en ik er voor ga sporten ofzo. Maar toch.
Moet er wel nieuwe spijkerbroeken voor kopen :')

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:23

Huishouden heb ik gewoon geaccepteerd dat het niet elke dag perfect is, en nu gelukkig een vent die ook veel doet. <3

Afbeelding

En dit vest en de tuinbroek wil ik nog eigenlijk, maar wacht nog even op de tweede drop van TC. Daar zit ook een hele mooie in

Afbeelding

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:25

J doet het meeste. Ik vind het niet leuk dus mweh.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:42

Die eland is tof Panty!
Schorpioen vind ik elke keer dat ik m zie leuker, misschien komt daar straks nog wat van.

Ik ga gewoon naar buiten als ik geen zin heb in het huishouden :')

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:49

Oke nou 3 pagina’s bijlezen, ik lijk door een combinatie van lactoseintolerantie en uitgerekte buikspieren permanent 7 maanden zwanger redelijk normale armen en benen maar dan met zo’n skippybal buik en geen kont tsja moet het er maar mee doen al mogen er wel wat kilo’s af.

Ik heb dus zo’n heerlijke mommy rok van numero 74 dat hier eerdere genoemd werd echt top merk. Verder vind ik zilch Amsterdam leuk verder gewoon wat ik in de kringloop vind. Voor zwangerschap en bewust leven lees 16 jarige ik liep ik uitsluitend in abercrombie en hollister what was i thinking was toen 30 kilo lichter dus heb alles laatst gedoneerd aan 12 jarige dochter van een kennis die het niet breed heeft die was er super blij mee

Als tip voor lautje kijk eens bij humanoid ook veel op marktplaats te vinden voor jezelf.

Vandaag met dochterlief naar het bos geweest in nieuwe outfit want het moest aan van haar

Afbeelding

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:52

Oh lief zeg Liti!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 14:53

Hier ook een dik lichaam. Inclusief flubber en tijgerstrepen. Wil er eigenlijk wel wat af maar heb geen zin om er wat aan te doen. Die tompoucen, chocoladerepen, chips en hamburgers zijn veel te lekker.
Ooit.. ooit komt die motivatie er wel. En anders? Dikke pech. :+

Ik vind de bruine cavia's leuk van mr. Maar wil er dan wel een normale longsleeve van en die hebben ze niet?

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:00

Beeldig Liti!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:04

Liti, het staat haar echt prachtig!

Humanoid is mooi maar wel tweedehands, de prijs staat niet in verhouding tot de kwaliteit.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:15

Heel mooi liti.

Zag hierboven ook mooie spullen van Someone langs komen. Erg leuk!
Hier probeer ik te sporten, maar heb er nog geen systeem in dus ga nog te weinig.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:17

Afbeelding

Mijn bestelling van c&a de longsleeves maat 80 met avocado en tijger lijken klein.
De longsleeves 104 zijn goed gekeurd door mijn oudste en zitten iets ruim, maar niet te groot. Wel heel leuk spul.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:38

Die helikopter/kraan/raceauto ls zou het hier ook goed doen :j

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:39

tita schreef:
Knap voor de sporters, mijn kids en WG zijn bloedzuigers.......ik val in de categorie schijndood.
Heb al moeite met huishouden...... overweeg werkster maar dat is toch al gauw 200-300€ per maand ( kosten hier 12,60/15€ per uur)

En dat besteed ik liever aan kleertjes of zooi waar ik blij van word.
31-8 weer maar de sauna .....zo’n dagje kost genoeg

Dat inderdaad, ook een soort van dood, en als ik vrij dan dan moet ik een paar uur bijslapen. Ik werk nog 33, daarna vaak nog een paar uur voor mn eigen bedrijf, ik draai daarbovenop nog diensten, laatste 3 weken nog 2 weekenden gewerkt, dag en nacht wacht bovenop de 33u. Naast huishouden (ik heb gelukkig een schoonmaakster die 1x per 2 weken in 3u mijn huis sopt), kind en paarden thuis heb ik weinig puf meer om te sporten, als heb ik in 2 weken tijd wel 2x gemend en 1x geskeelerd en vanavond waarschijnlijk weer, maar dat is een unicum. Gelukkig hier alleen een bandje, geen huis, al is mn lichaam alles behalve fit.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:45

Pantykous mooie stoere klere hoor. En hier ook een huishouden wat niet perfect is, ik kan er mee leven in elk geval.

Mooi Liti! Die mandjes <3
Ik had je abercrombie en hollister niet direct gegeven :'), maar he ik liep er vroeger ook in en nu kun je me ook blij maken met KL of zilch

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:48

Prachtig liti! En mooie kleuren Panty. Eros ook goed geslaagd, ik vind die avocado’s leuk.

Hier nu 6 weken na de bevalling en ik kan bijna al mijn broeken weer aan, ze zitten alleen nog niet allemaal lekker maar ik weiger mijn zwangerschapsbroeken nog te dragen. Gister wel hooi gestapeld en de paddock aangeveegd dus zo vliegen die kilo’s er wel weer af.

Net ook voor mezelf geshopt, een nieuw Cavallaro jasje. <3 Die mijn moeder uiteindelijk afrekende, dus dat is helemaal relaxt. Morgen ga ik mijn hele kledingkast leeg trekken en rigoureus weg gooien/ geven. Dan wil ik eigenlijk ook naar een capsule collectie, ik ben benieuwd of dat lukt. Ik draag het liefst jeans met colbert en goeie hakken, maar thuis is dat wat gek. Dus nog even bedenken wat voor stijl ik voor casual wil.

Vero, ik zag het van Mum’s ja. Zonde. :( Ik heb toevallig van de week een cadeaubon gehad dus ik ga morgen wel even kijken.

Cemlys, met paarden thuis hoef je ook haast niet meer te sporten toch? Ik kom iig wel aan mijn beweging. Na de zomer komt er hier ook een huishoudster, nu alleen nog een fijne vinden.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:53

MizzMontana schreef:
Die helikopter/kraan/raceauto ls zou het hier ook goed doen :j

Hij is er ook echt verliefd op, dus verwacht wel dat hij zovaak mogelijk aam moet hihi

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 15:59

Oh, Liti zo mooi! En dan dat mandje! <3

Ik heb net alle maat 62/68 in een zak gedaan en het is schrikbarend hoe weinig ik over hou? -O-

Mijn boobs zijn er na de zwangerschap alleen maar beter uit gaan zien, thank the lord. _/-\o_
Buik is nog werk aan de winkel maar fiets it, ben toch al getrouwd.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 16:46

Helaas zijn mijn zwangerschapsboobs weggegaan haha

Humanoid is erg mooi idd, maar vind het slechte kwaliteit. Heb een hele berg hier liggen, allemaal topjes, tuniekjes voor tijdens zwangerschap (dat droeg mijn zus veel) maar grotendeels pillig.

Liti, geweldige outfit!

Ik ben met schoentjes bezig. Want Waterschoentjes is een bandje stuk, sandaaltjes te klein, nieuw paar sandaaltjes van Gioseppo te smal op haar wreef dus die gaan de verkoop in.

Laarsjes vd winter is geen weer voor en te klein, andere ook wel te klein haha

Deze sneakers vind ik wel tof en kunnen altijd. Zowel nu en ook herfst.

Afbeelding

Deze gaan op de wishlist. Is echt voor de winter, maar durf die niet nu al te kopen. Is wel een heel tof en stoer model.
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 16:58

Ik zweer bij Sendra booties. Niet de te western achtige modellen, maar gewoon stoere boeties met lekkere blokhak. Zit geweldig en onverwoestbaar.
Als gewone schoen altijd Hogan Rebel en als gymp basic Puma. En dan nog een hoop pumps van Prada die allemaal te klein zijn na zwangerschappen.

Ga denk ik wat basics van Filippa K bestellen. Had dat eerder veel en is gewoon degelijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 17:43

Ik heb laarzen en sneakers van Twinset, K&S, SVNTY. En natuurlijk ladingen Dr Martens <3

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 18:14

Qua pumps/hakken draag ik het liefst Peter Kaiser <3
Verder van alles en nog wat eigenlijk. Maar ik loop buitenshuis het liefst op hoge hakken!