Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 19:54

Afbeelding

Snel gaat het niet maar het begin is er om de tuin helemaal op te knappen (ik woon hier nu 3 maand).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 21:12

Ik ga weer naar Disneyland *\o/*! Wel volgend jaar pas, maar we gaan weer naar Disney *\o/*! Voor goedkoop *\o/*!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 22:30

Dat ik eindelijk alle resultaten van de screening voor de harttransplantatie heb! Groen licht enige wat er nog moet gebeuren is dat de transplantatie arts me aanmeld maar dat gaat goedkomen en dan kan het duimen draaien beginnen. *\o/* *\o/*

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 01:16

Bizar trots op mijzelf <3
Hoe moeilijk ik het ook had de laatste tijd, heb ik het toch geflikt om eventjes twee voldoendes te scoren op super belangrijke examens.
5,8 voor belastingrecht wat heel moeilijk was met mijn dyscalculie en een 5,9 voor strafrecht wat door omstandigheden echt ruk ging maar jeetje!!!!! *\o/* *\o/*

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 09:47

fotolijstje schreef:
Bizar trots op mijzelf <3
Hoe moeilijk ik het ook had de laatste tijd, heb ik het toch geflikt om eventjes twee voldoendes te scoren op super belangrijke examens.
5,8 voor belastingrecht wat heel moeilijk was met mijn dyscalculie en een 5,9 voor strafrecht wat door omstandigheden echt ruk ging maar jeetje!!!!! *\o/* *\o/*

Goed gedaan!! :):)

Mijn zoon heeft gister zijn eerste rapport gehad, hij kwam super trots thuis (en terecht :D)!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 11:31

Kimberley_ schreef:
Dat ik eindelijk alle resultaten van de screening voor de harttransplantatie heb! Groen licht enige wat er nog moet gebeuren is dat de transplantatie arts me aanmeld maar dat gaat goedkomen en dan kan het duimen draaien beginnen. *\o/* *\o/*

Super!
Spannende periode, altijd klaar moeten zijn voor het mogelijke moment dat je een telefoontje krijgt.

Maar wel fijn dat je nu op dat laatste 'vinkje' na zo ver bent!

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 15:01

Stiekem niet vandaag maar gisteren.

Had een gesprek bij een plaatselijk festival om daar twee dagen in de week mee te gaan draaien op kantoor. Was best zenuwachtig, maar het was eigenlijk meer een formaliteit. De directrice gaf aan van zoveel mensen goede dingen over me te hebben gehoord, dat ze me er sowieso bij wilden hebben.

Zo fijn om te horen dat er zoveel mensen enthousiast over me zijn, en dat ik daarom deze kans krijg om me verder te ontwikkelen. Mag volgende week beginnen, en heb er super veel zin in *\o/*

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 15:09

Afbeelding
Afbeelding
Dit heerlijke weer en mijn heerlijke pony <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 16:28

Lekker weer en een leuke ochtend/begin van de middag gehad bij m'n vrijwilligerswerk. Begin steeds meer te wennen en los te komen :)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 16:34

Ramen kunnen weer helemaal open! Het is zulk mooi weer!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 16:42

Grote internationale wedstrijd toegewezen gekregen *\o/*
En het heerlijke weer! <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-23 22:13

Na ons grote verdriet om het verlies van onze Rocky, is ons hart vanaf vandaag gevuld met liefde voor Nova. <3

Afbeelding

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 11:15

Dat ik sinds gister eigenlijk pas echt besef dat ik eindelijk gelukkig ben! Heeft heel wat jaren mogen duren maar ik kan zeggen ik ben trots op mijzelf!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 11:34

Wat een leuke berichtjes allemaal <3

Ik stond net een uur te vroeg voor de sportschool. Daar ben ik niet per se blij om maar ik besloot om een stuk te gaan fietsen. Ik heb 25 km gefietst en het was héérlijk. Moest bijna huilen van de natuur en de afwezigheid van mensen en de geluiden van de vogeltjes :Y).

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 18:14

Dat ik mijn diagnose binnen heb.
Het geeft zoveel rust in mijn hoofd om te weten dat het echt niet aan mij ligt maar aan mijn ziektes.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 22:03

Ik heb vandaag een goede daad gedaan. Ik was met de vrouw stalhouder aan het wandelen, hun hond en de hond van hun zoon aan het uitlaten. Dus honden los waar het kan en we lopen langs de visvijver. Zit daar iemand te vissen met 2 pitbulls. Nu heb ik een hekel aan pitbulls sinds ik aangevallen ben, en die vrouw van de stalhouder dus ook. Maar hun hond liep naar die 2 pitbulls toe, wel kleine maat pitbull overigens hoor. De hond van haar zoon was er niet in geinteresseerd. De eigenaar van de pitbulls zei van oh, ze doen niets hoor, maar ja, ik ga ook niet die hond van de stalhouder ophalen. Maar ik bleef wel even op een afstandje staan kijken totdat de hond uitgespeeld was. Komt de vriendin van die visser aanrijden en wil haar auto in de berm parkeren. Is die berm zo instabiel dat de auto scheefzakt, maar ook zodanig dat het met 3 wielen van de grond is. De hele achterkant omhoog en de band aan de bijrijderskant stond nog op de grond, maar waar zij zat ook niet meer. Wilde ze uitstappen, ik zo als je uitstapt, dan gaat die auto op z'n kant. Nu heb je geen schade, dus blijf rustig zitten (het ging echt heel langzaam dat de auto scheefzakte). Ik zo, er moeten wat mensen achterop gaan staan. Trekhaak, bumper en achterdeur. Dan komt de achterkant weer op de grond en kan ze er uit rijden. Dat geprobeerd, maar de auto kreeg voor geen grip. Goed, een sleepkabel. Die had niemand. Uiteindelijk met een sjorband aan een andere auto, ik bijna op het dak hangend, iemand op de trekhaak en zo is de auto er uit getrokken zonder schade. Ik vond het zo banketstaaf om door te lopen toen dat gebeurde dat ik gezegd heb, even helpen. Wel apart hoor dat een auto heel langzaam zo scheefzakt. En degene achter het stuur vond het niet leuk, die hield echt alleen de auto nog in evenwicht van omvallen.
De pitbulls heb ik niet aangeraakt overigens. UIteindelijk doorgelopen naar de vrouw van de stalhouder die stond te wachten met de andere hond en toen kwam hun eigen hond uiteindelijk ook wel weer achter mij aan. Dus geen aanval van pitbulls gezien vandaag en nog iemand z'n auto kunnen redden.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 23:09

Goede daad ja en snel gereageerd.
Snap alleen niet wat het nut van de pitbulls hier in vernoemen voor zin had.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 13:19

Met ons nieuwe hondje,hij is nu 3 maanden bij ons.Hij komt uit het buitenland en al 6,maar zo lief,alsof hij er altijd al is geweest.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 13:44

Afbeelding
<3 <3 <3 <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 19:04

Boheme schreef:

Enorm veel. Want het was logischer om weg te lopen i.p.v. te helpen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 19:08

Precies toen ik zat te bedenken wat ik moest gaan eten, kreeg ik een appje van een vriend of hij een bakje zelfgemaakte bami voor me zou meenemen. Ja alstu! :~ Dus nu zit ik lekker aan de bami. :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 19:19

Op een paard gereden, die niet van mij was. En zo onwijs van genoten!!

Super leuk paard! Maar ook een super leuke vriendin, dus kon ook niet missen.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 20:21

Gezellige dag gehad met mn broer en neefje *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 20:28

germie schreef:
Boheme schreef:

Enorm veel. Want het was logischer om weg te lopen i.p.v. te helpen.

Omdat je ooit één slechte ervaring hebt gehad met een pitbull zijn alle pitbulls slecht? Wat kortzichtig zeg. Sorry dat ik het zeg. Misschien moet je je eens verdiepen in het ras en niet je de rest van je laten beïnvloeden door angst voor een hondenras waar je niet bang voor hoeft te zijn, ik zou eerder bang zijn voor de eigenaren. :')

Ontopic ik ben blij omdat ik een super leuk weekend heb gehad :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-23 20:40

Zeg ik dat? Nee. Dus leg me geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb.

Maar als een hond je zodanig aanvalt dat je bij een val gewoon dood geweest was, dan ga je wel even anders ergens tegenaan kijken. Dus behalve helpen om die auto zonder schade terug op het pad te krijgen heb ik ook laten zien dat wat spelende pitbulls mij niet hebben doen verstijven of wegkijken. Dus dat is dan zeker een overwinning.
Als iemand bijna verdrinkt doet men niet moeilijk als men daarna liever niet meer zwemt, dan wordt dat 'normaal' gevonden. Als iemand in een oorlog het inslaan van bommen gehoord heeft en dan nu wegkruipt voor vuurwerk wordt dat ook normaal gevonden. Als je een aanval van een hond overleeft, en daarna dus wat meer afstand neemt van een bepaald ras, dan is dat ineens raar? Zoiets heeft gewoon tijd nodig immers. Het is niet dat ik weggerend ben, nee, ik heb juist geholpen en daar ben ik blij om (en een beetje trots op mezelf). Ik heb daarmee juist totaal geen ras veroordeeld. Het heeft ook wel een tijd geduurd voordat ik überhaupt weer een hond aangeraakt heb. Ik ken genoeg mensen die echt bang zijn voor honden of paarden. Die veroordelen ook de dieren niet en die worden ook niet veroordeeld. Ik veroordeel ook geen ras of mens.