anne_bento schreef:Iemand die heel enthousiast is en graag bij me is, jahoorNee ik snap wat je bedoeld. Zie ik dat zitten... als hij er een klein beetje in kan veranderen wel, hij hoeft echt niet helemaal te veranderen, kan ook niet, maar beetje meer rekening met me houden.
Heb even je berichten gelezen om te kijken hoe lang jullie al samen zijn. Ook even naar de andere bokkers toe, het is pril en kan me goed voorstellen dat iemand zo erg op een roze wolk zit en helemaal into iemand dat, dat je liefst gewoon altijd bij diegene wil zijn. Of het willen beschermen en duidelijk laten merken dat je iemand echt ziet zitten. Naar mate de tijd zal dat waarschijnlijk wel wat minder worden omdat het dan wat meer vastigheid heeft

En ja, zolang het leuk is. Ik denk niet dat een relatie erin zit want meneer is een heel stuk opruimder dan ik ben, maar gewoon elkaar zien vind ik ook niet erg.
Bambi1995 schreef:Beetje jammer dit. Ik heb een jongen op tinder en die is soms veel te veel over seks aan het praten en hij zoekt een friends with benefit. Zegt hij dat hij even de paarden gaat voeren dat hij zo terug is. Heb ik een keer een man die iets met paarden heeft en dan wil hij alleen seks.
Beste domper!

Gisteren met eentje gepraat, waar ik op zich wel mee kon praten, tot hij over zijn CSGO tijden ging praten, waarbij ik mij zorgen ging maken