Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 19:41

anne_bento schreef:
Iemand die heel enthousiast is en graag bij me is, jahoor :D Nee ik snap wat je bedoeld. Zie ik dat zitten... als hij er een klein beetje in kan veranderen wel, hij hoeft echt niet helemaal te veranderen, kan ook niet, maar beetje meer rekening met me houden.

Heb even je berichten gelezen om te kijken hoe lang jullie al samen zijn. Ook even naar de andere bokkers toe, het is pril en kan me goed voorstellen dat iemand zo erg op een roze wolk zit en helemaal into iemand dat, dat je liefst gewoon altijd bij diegene wil zijn. Of het willen beschermen en duidelijk laten merken dat je iemand echt ziet zitten. Naar mate de tijd zal dat waarschijnlijk wel wat minder worden omdat het dan wat meer vastigheid heeft :)

En ja, zolang het leuk is. Ik denk niet dat een relatie erin zit want meneer is een heel stuk opruimder dan ik ben, maar gewoon elkaar zien vind ik ook niet erg.

Bambi1995 schreef:
Beetje jammer dit. Ik heb een jongen op tinder en die is soms veel te veel over seks aan het praten en hij zoekt een friends with benefit. Zegt hij dat hij even de paarden gaat voeren dat hij zo terug is. Heb ik een keer een man die iets met paarden heeft en dan wil hij alleen seks. :\

Beste domper! -O--

Gisteren met eentje gepraat, waar ik op zich wel mee kon praten, tot hij over zijn CSGO tijden ging praten, waarbij ik mij zorgen ging maken _O- Voor de onwetende mensen op dat gebied, CSGO is een schietgame, waar heel veel salty en toxic mensen op zitten, die echt je de huid volschelden etc. Dat was dus even een minpuntje. Godzijdank is die daarmee gestopt :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 19:44

Jester_ schreef:
Ik snap werkelijk niet waarom het zo’n big deal is hier. Hij is gek op haar en wil haar bij zij hebben, dat is toch alleen maar lief of zie ik dat verkeerd? Hij is toch niet boos geworden met je slaapt gewoon hier gvd? Hij zegt enkel dattie het jammer vind en dat is toch lief?

Hier helemaal mee eens.

Als ie gezegd had: oke. Prima. Dan was het een botte hork en was ie niet gek genoeg op der. Hij mag het jammer vinden toch?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 19:46

linoleum schreef:
En dan heb je hem nog wel als match terwijl je totaal niet hetzelfde wilt?

Hij wou ook wel een relatie maar friends with benefits zou wel handig zijn zei hij.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 19:50

Bambi1995 schreef:
linoleum schreef:
En dan heb je hem nog wel als match terwijl je totaal niet hetzelfde wilt?

Hij wou ook wel een relatie maar friends with benefits zou wel handig zijn zei hij.

Ja hij wil friends with benefits, maar als hij zegt open te staan voor een relatie blijf jij praten en houdt hij opties open denk ik :')

Flessuh

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:15

Gefeliciteerd Bambi!!

ik maakte ff foutje.. zou nog met een kennis naar de film dus ik vraag zonder er bij na te denken of ze 14 februari wat te doen had |o na het versturen bedacht ik me pas wat voor dag dat is :+

Nou kon ze op die dag toch niet dus dat scheelt :')

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:15

Bambi1995 schreef:
pol1 schreef:
Wat kan t toch lastig zijn hè! Is ook moeilijk inschatten vanaf een scherm!..

Hier nog steeds uren op de chat.. zo gezellig!
Vind t maar spannend!

Heb je al een date gehad? of staat die op de planning?

Dat gaat dadelijk wel een x gebeuren.. maar beide geen haast!!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 20:17

Flessuh schreef:
Gefeliciteerd Bambi!!

ik maakte ff foutje.. zou nog met een kennis naar de film dus ik vraag zonder er bij na te denken of ze 14 februari wat te doen had |o na het versturen bedacht ik me pas wat voor dag dat is :+

Nou kon ze op die dag toch niet dus dat scheelt :')

Dankje!

Haha oeps

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:33

Oeii ik zou het ook benauwd krijgen als iemand zo claimerig is dat ie elk moment bij je wilt zijn. Aan de ene kant leuk dat ie het fijn vindt om bij je te zijn, aan de andere kant moet je zelf nog wel beweegruimte hebben en je eigen leven kunnen leiden :P

Hier niets meer gehoord van de date van afgelopen donderdag. :+ Dus ik laat het er maar bij. Blijkbaar heeft ie toch niet voldoende interesse in een 2e date. Al heb ik er zelf ook geen hele sterke gevoelens bij gelukkig. Was vooral gezellig.

Dit weekend nog een andere date gehad maar dat was niets. }:0 Niet voor herhaling vatbaar, voelde geen klik. Voelde ook alsof ik me overal voor moest verantwoorden ofzo, voor waarom ik iets wel of niet doe/heb gedaan :P Voelde heel benauwend. Dus dat is een no go...

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:57

Ik zou ook gaan rennen als iemand zo enorm claimt :oo maar ieder is weer anders natuurlijk.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 23:02

Wow wat gaan jullie hard, overal op reageren gaat m niet worden :').

Lastig Anne! Lijkt me ook wel moeilijk om dan hier al die reacties te krijgen want het is natuurlijk ook heel leuk. Snap dat je er misschien wat voorzichtig in bent met aanhalen omdat je het natuurlijk ook heel fijn hebt samen en dat geen “schade” aan wilt doen? Is ook maar een aanname van me natuurlijk :+ haha.

Bambi: geloof dat ik meega met linoleum, wel makkelijk voor hem om je op die manier “aan te houden”.

1234: jammer van de dates.. maaaaar nog een land vol toch! Daar moet ik mezelf ook wel eens aan herinneren haha.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:31

jesuisRooos schreef:
Wow wat gaan jullie hard, overal op reageren gaat m niet worden :').

Lastig Anne! Lijkt me ook wel moeilijk om dan hier al die reacties te krijgen want het is natuurlijk ook heel leuk. Snap dat je er misschien wat voorzichtig in bent met aanhalen omdat je het natuurlijk ook heel fijn hebt samen en dat geen “schade” aan wilt doen? Is ook maar een aanname van me natuurlijk :+ haha.

Bambi: geloof dat ik meega met linoleum, wel makkelijk voor hem om je op die manier “aan te houden”.

1234: jammer van de dates.. maaaaar nog een land vol toch! Daar moet ik mezelf ook wel eens aan herinneren haha.

Ja kan maar ik ben nu ook niet zo serieus. Ik praat momenteel met meerdere waar ik niets serieus in zie.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 11:40

Bambi1995 schreef:
Ja kan maar ik ben nu ook niet zo serieus. Ik praat momenteel met meerdere waar ik niets serieus in zie.

Oooooh, dan vooral lekker doorkletsen toch!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:29

Jullie gaan echt zo veel te hard, dit is niet bij te houden :')

Hier een een update, best bijzonder: Elkaar afgelopen weekend gezien, begin even vreemd en soort van grappig, zien elkaar opeens nu we echt volwassen zijn. Op zich een toffe dag gehad, verliep volgens planning en er was zeker wel een klik.

Beide op huis aan en sindsdien, vanuit beide, volledige radiostilte _O-

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:31

Wat houdt je tegen om een berichtje te sturen dan?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:33

Ja inderdaad. Als je geslaagde date hebt, stuur ik toch al redelijk snel erna dat ik het leuk vond.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:35

Toch ergens een stukje gevoel wat ik niet helemaal kan plaatsen. Af en toe vloog er een wat flauwe opmerking over de tafel, wat ik normaal prima kan hebben. In dit geval is er een blijven hangen en heb ik het zelfs besproken met twee goede vrienden en mijn zus.

Ik kan er m'n vinger niet helemaal opleggen, dat schrikt me toch een beetje af.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:38

Hm, een flauwe opmerking die blijft steken dus. Das niet leuk :n Maar, voldoende om het helemaal af te kappen, als het verder wel gezellig/leuk was?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:39

Ailill schreef:
Toch ergens een stukje gevoel wat ik niet helemaal kan plaatsen. Af en toe vloog er een wat flauwe opmerking over de tafel, wat ik normaal prima kan hebben. In dit geval is er een blijven hangen en heb ik het zelfs besproken met twee goede vrienden en mijn zus.

Ik kan er m'n vinger niet helemaal opleggen, dat schrikt me toch een beetje af.

Vrouwen willen nog wel eens wachten op een bericht van de man na de date.
Flauwe opmerkingen zijn niet echt leuk en gepast.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:42

Jaaa de man is aan zet :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:54

Berdien schreef:
Hm, een flauwe opmerking die blijft steken dus. Das niet leuk :n Maar, voldoende om het helemaal af te kappen, als het verder wel gezellig/leuk was?
Het was meer een terugkerende opmerking: "Van een mooi bord eet je nooit alleen".

De eerste keer begon ik te lachen en zei dat dit dan voor ons beide zou gelden. De tweede keer negeerde ik en tijdens een biertje in de kroeg kreeg ik hem nogmaals naar mijn hoofd geslingerd met de mededeling dat er meer mensen naar mij keken. Toen er serieus op in gegaan en aangegeven dat ik hier met diegene was en dat zorgen nergens nodig voor zijn. Ik zei dat ik het 9 v.d. 10 keer niet eens door heb als iemand naar me kijkt, ben daar nooit zo mee bezig.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:55

Bambi1995 schreef:
Vrouwen willen nog wel eens wachten op een bericht van de man na de date.
Flauwe opmerkingen zijn niet echt leuk en gepast.

&
Jester_ schreef:
Jaaa de man is aan zet :D

Ik liet het bewust een beetje in het midden, wilde er eerst zelf meer zekerheid over hebben: De date was met een man :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:56

Ja snap dat dat rare nasmaak geeft. Een keer ok, maar meermaals is wel wat veel en komt onzeker over. Alsof er maar weinig vertrouwen is in jou ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:57

Ooooh onzekerheid van die ander denk ik...
kan me voorstellen dat dat je aan het nadenken zet over iets met vertrouwen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:57

Ailill schreef:
Berdien schreef:
Het was meer een terugkerende opmerking: "Van een mooi bord eet je nooit alleen".

De eerste keer begon ik te lachen en zei dat dit dan voor ons beide zou gelden. De tweede keer negeerde ik en tijdens een biertje in de kroeg kreeg ik hem nogmaals naar mijn hoofd geslingerd met de mededeling dat er meer mensen naar mij keken. Toen er serieus op in gegaan en aangegeven dat ik hier met diegene was en dat zorgen nergens nodig voor zijn. Ik zei dat ik het 9 v.d. 10 keer niet eens door heb als iemand naar me kijkt, ben daar nooit zo mee bezig.

wow oke wat flauw zeg! Lijkt mij een jaloers en wantrouwend type.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 20:59

Oei... Bij meerdere keren benoemen bespeur ik dan toch wel een beetje onzekerheid van hem. Zeker als jij nog duidelijk hebt aangegeven dat hij zich nergens zorgen over hoeft te maken.

Wat betreft opmerkingen "de man is aan zet", wat een dikke vette bullcrap...
Als zij (in dit geval hij) hem leuk genoeg vindt kan ze ook prima een berichtje sturen.

Afgelopen vrijdag op zaterdag was ik bij mijn date blijven slapen.
Als ik dan naar huis loop of bijvoorbeeld een uur later stuur ik echt wel dat ik het fijn of gezellig vond.. Ik ga echt niet op hem zitten wachten.