Free2 schreef:Zou de musical Soldaat van Oranje ooit op DVD uitkomen? Ik wil er eigenlijk graag heen maar niemand wil meeMisschien als hij stopt, dat ze hem op dvd gaan verkopen?
Kan je niet in je eentje gaan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avis schreef:Free2 schreef:Zou de musical Soldaat van Oranje ooit op DVD uitkomen? Ik wil er eigenlijk graag heen maar niemand wil meeMisschien als hij stopt, dat ze hem op dvd gaan verkopen?
Kan je niet in je eentje gaan?
_Karlijn schreef:Is een bitterbal gewoon een kleine kroket of gewoon iets anders?
Citaat:Wat is het verschil tussen een bitterbal en een kroket?
De bitterbal is in alles hetzelfde als de kroket. Alleen de vorm is anders. Als u een bitterbal en kroket van hetzelfde merk in hetzelfde vet zou bakken dan zou er geen verschil in smaak zijn. De bitterbal dankt haar naam trouwens aan het bittertje. Het bittertje is een glas jenever of wijn waar kruiden in hebben gezeten. De bitterbal werd bij dit bittertje geserveerd en zo werd de bitterbal geïntroduceerd.
Steeph schreef:_Karlijn schreef:Is een bitterbal gewoon een kleine kroket of gewoon iets anders?Citaat:Wat is het verschil tussen een bitterbal en een kroket?
De bitterbal is in alles hetzelfde als de kroket. Alleen de vorm is anders. Als u een bitterbal en kroket van hetzelfde merk in hetzelfde vet zou bakken dan zou er geen verschil in smaak zijn. De bitterbal dankt haar naam trouwens aan het bittertje. Het bittertje is een glas jenever of wijn waar kruiden in hebben gezeten. De bitterbal werd bij dit bittertje geserveerd en zo werd de bitterbal geïntroduceerd.
Bron
Indy_Mouse_9 schreef:Dat bitterballen en kroketten eigenlijk hetzelfde zijn hoeft natuurlijk niet te betekenen dat fabrikanten ze hetzelfde maken.
Zo is ook het verhaal van de frikandellen (ook van Mora, meen ik), in de consumenten versie zat geen paardenvlees, maar in de versie bij de snackbar wel. Want het is lekkerder, maar de pennys kunnen de ingrediënten declaratie niet aan
Indy_Mouse_9 schreef:Dat bitterballen en kroketten eigenlijk hetzelfde zijn hoeft natuurlijk niet te betekenen dat fabrikanten ze hetzelfde maken.
Zo is ook het verhaal van de frikandellen (ook van Mora, meen ik), in de consumenten versie zat geen paardenvlees, maar in de versie bij de snackbar wel. Want het is lekkerder, maar de pennys kunnen de ingrediënten declaratie niet aan
Nikass schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Dat bitterballen en kroketten eigenlijk hetzelfde zijn hoeft natuurlijk niet te betekenen dat fabrikanten ze hetzelfde maken.
De penny's? Weet jij waar die paarden vandaan komen en in welke hel ze geleefd hebben? Of kan je dat niet schelen?
Je kunt overigens bij de snackbar gewoon vragen wat erin zit.