Het enige wat er bij ons gebeurd is dat het bewolkter word, en het steeds sterker naar hooi begint te ruiken buiten
Agossie
Geplaatst: 05-06-15 19:15
Het lijkt in kracht enorm afgenomen te zijn. Het druppelt nu en er is ook wel een vrij constante rommel, maar heftig is het (nog) niet. Als ik BR zie, zie ik ook dat de heftigheid is afgenomen.
gohya
Geplaatst: 05-06-15 19:16
Hier begint het in de verte te flitsen en te rommelen.Lucht zit potdicht maar is nog niet donker.Alles is al opgeruimt in de tuin,laat de regen maar komen,dat die rot hitte maar gauw weg is.
Veulen84
Geplaatst: 05-06-15 19:16
Lijkt het inderdaad ook op. Hopelijk wordt het rond half 10 nog even droog.. Zo'n eerste onweersbui als de paarden 24/7 buiten zijn. Dan wil ik altijd nog even checken.
Hier niet. Veel onweer en bliksem. Enorme stortbui dus hoop dat iedereen z'n hooi inmiddels binnen heeft.
PrizTwir
Geplaatst: 05-06-15 19:53
Onweer is hier in friesland los gebarsten. Zitten nog wel buiten . Vandaag een dagje lemmer geweest, even naar het strand. Op het strand waaide het lekker, dus was prima te doen. Alleen vriendlief hield het niet langer. Dus een lekker terrasje opgezocht onder een parasol. Daar was het heerlijk!! In het centrum wel smoor heet. Dat was toch wel weer TE.
Nou ik vind het heerlijk die regen en wind,koelt zo lekker af.Word er gewoon blij van. Alleen die onweer mag wel weer vertrekken,wil niet weer een inslag in me huiskamer.
Intens festival in Oisterwijk is ontruimd. Zijn allemaal naar de sporthal gebracht. Staat echt een geniaal filmpje op Twitter. Men heeft daar een geluidsinstallatie geplaatst en het is 1 groot feest.