DeMolenhoek schreef:Nou, als ik trouw geef ik maximum €100 aan een jurk. Als je enkel mag trouwen als je geld hebt... Jeetje...
Hier ben ik het wel mee eens, maar 3,8% bieden van de nieuw waarde vind ik ook wel ehhhh niet zo netjes.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarvanTom schreef:Donna89 schreef:Jaaaaaaa ik krijg net een bod op mijn trouwjurk. Let op!
Wel 3,8 % van de nieuwprijs
Whuuuut?
Wat erg!![]()
Heb je al een vernietigende reactie terug gestuurd?
Als :
Trouw dan niet als je het nu al niet kan betalen. Een huwelijk kost je meer dan een degelijke trouwjurk.
Trouwen kost geld, dus jouw bod laat alleen maar zien hoe jij over een huwelijk denkt.
Je mist wat cijfers, hopelijk gaat de rest van je huwelijk wel goed komen.
Zou je wel gaan trouwen? Je kan het duidelijk niet betalen!
Zoiets?
Ben nog mild...![]()
En voor jou een
Wolkje schreef:Ik zag een bit op marktplaats waar ik wel interesse in had.
Dus ik heb de verkoper gemaild met de vraag wat hij er voor vroeg. Hij wilde er E5,- voor hebben.
Dat vond ik een nette prijs, dus ik stuur terug als antwoord dat ik het bit graag wilde overnemen, en dat ik het graag als brievenbuspost wilde laten verzenden.
Kosten hiervoor waren E3,50, ik wilde E8,50 0vermaken.
Krijg ik terug: "Ja, daag, zo houd ik er niks aan over."
Ik snap m niet helemaal, hij houdt er toch precies zijn gevraagde vijf euro aan over?
Wolkje schreef:Ik zag een bit op marktplaats waar ik wel interesse in had.
Dus ik heb de verkoper gemaild met de vraag wat hij er voor vroeg. Hij wilde er E5,- voor hebben.
Dat vond ik een nette prijs, dus ik stuur terug als antwoord dat ik het bit graag wilde overnemen, en dat ik het graag als brievenbuspost wilde laten verzenden.
Kosten hiervoor waren E3,50, ik wilde E8,50 0vermaken.
Krijg ik terug: "Ja, daag, zo houd ik er niks aan over."
Ik snap m niet helemaal, hij houdt er toch precies zijn gevraagde vijf euro aan over?