Had het al eerder een keer aangegeven, maar ik blijf het jammer vinden dat MP die mogelijkheid (van kopieeren van foto's van andere adverteerders) niet onmogelijk maakt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:pffff, gister zou iemand iets op komen halen. Nog 2x gemaild, niets. Krijgen we later in de avond toch nog een berichtje. Het ging gister niet lukken i.v.m. autopech![]()
Nu zou die vandaag toch nog komen. Nog steeds niets................... M'n vriend wilde net mailen dat we ook nog wel een goede auto weten............![]()
En ik wil toch nog even waarschuwen voor het kopen van tickets via MP!!
Sprak een collega. Zijn dochter zou met oud en nieuw naar de heineken music hal gaan. Wilde tickets via MP kopen. Nu was ze dus al een keer eerder bedonderd (wel betaald, nooit wat ontvangen) Dus m'n collega gaf aan dat het goed was, MITS ze ze op mocht/ging halen! Die meid er met haar vriendinnen heen. Oudjaar avond bracht m'n collega de meiden weg. Is hij onderweg terug, wordt hij gebeld of hij ze weer kon komen halen...... De kaartjes waren nep![]()
En toen hij zei 'jullie hebben ze toch aan de deur afgehaald' Bleek de persoon in een flat te wonen en ze niet aan de deur gehad te hebben, maar hij stond al in de portiek toen de meiden kwamen![]()
Na de meerdere verhalen die ik al gehoord had, weet ik wel zeker dat ik de gok voor kaartjes niet zou durven nemen via sites als MP...
friendly schreef:Als je m bij een winkel vandaan hebt...kon je m dan niet gewoon ruilen? En nee, op jouw advertentie zou ik persoonlijk niet ingaan, zie liever eigen foto's.