Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:04

Captain schreef:
Jeetje wat een ellende. :(:) Is het normaal dat je zo lang moet wachten op de ANWB? In de spits zou ik begrijpen maar 's nachts? >;)

Heb wel eens op een zaterdagnacht tussen 00:30 en 05:30 op de ANWB mogen wachten. Was gelukkig in de zomer dus het viel qua temperatuur nog mee.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:21

Dat er inderdaad nu geen weekend sluiting is van de brug over de Noord wil namelijk met de scooter gaan. Dan zit ik niet met parkeren voor het hek bij de moestuin.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:38

Iemand is aan het timmeren in de flat.
Mag allemaal prima, maar kan het geluid gewoon slecht hebben nu

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:45

Vorig jaar hebben we de cv uit mijn atelier gehaald en dat is fijn en al, maar nu moet ik eerst die elektrische kachel aan gooien en een goed half uur wachten voordat ik daar comfortabel kan zitten :') en natuurlijk ben ik 's ochtends niet helder genoeg omdat te doen voordat ik ontbeten heb

Ook nog steeds niks gehoord van de apotheek. Ik heb nu geen medicijnen meer over. Het is "maar" adhd medicatie, maar die hele medicatie is wel de reden dat ik het red om naar school te gaan. Zonder hou ik het niet eens halve dagen vol.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:41

We zijn vooral heel blij dat we op een parkeerplaats stonden en niet op de vluchtstrook, dan hadden we erg lang moeten wachten achter de vangrail. Wij begrepen dat ie onderweg was maar dat er een pechgeval kwam dat meer spoed had, die bestuurder stond denk ik wel achter de vangrail. Wij hebben dan nog in de auto kunnen wachten. Normaal gaat het ook wel sneller maar midden in de nacht zijn er natuurlijk ook minder auto’s beschikbaar. En we stonden tussen Purmerend en Hoorn, ook niet bepaald centraal gelegen in het land haha.

Een andere pechhulp gaan we niet doen, dit is via Volvo on Call gegaan en dat is een heel fijne service, die regelen echt alles voor je. We hebben ook een prima vervanger meegekregen en zij regelen dat ie naar de garage gaat dus prima.

Tja het was even heel vervelend vannacht maar we zijn veilig thuis aangekomen en dat is het belangrijkste. We denken nog maar even niet aan het feit dat onze auto gerepareerd moet worden, wat niet gratis gaat zijn…

xSagan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:44

Gelukkig dat je veilig stond inderdaad, maar bij stilstaan op vluchtstrook heb je Rijkswaterstaat die dan komt helpen om je in ieder geval veilig te zetten. In dit geval gelukkig niet nodig geweest.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:59

xSagan schreef:
Gelukkig dat je veilig stond inderdaad, maar bij stilstaan op vluchtstrook heb je Rijkswaterstaat die dan komt helpen om je in ieder geval veilig te zetten. In dit geval gelukkig niet nodig geweest.

Of de berger die je weghaalt en naar de eerst volgende veilige stop brengt

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:32

wat vervelend Mo. Ik hoop dat jullie auto snel weer gerepareerd kan worden.

mijn ergernis.. dat ik me op de manege door een shet heb laten trappen :') Beestje was al narrig met aansingelen, en haalde dus uit toen ik daarmee klaar was. Gelukkig op mij en niet mijn dochter. Volgende keer beter opletten.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:45

juval schreef:
wat vervelend Mo. Ik hoop dat jullie auto snel weer gerepareerd kan worden.

mijn ergernis.. dat ik me op de manege door een shet heb laten trappen :') Beestje was al narrig met aansingelen, en haalde dus uit toen ik daarmee klaar was. Gelukkig op mij en niet mijn dochter. Volgende keer beter opletten.

Mijn shet durft dat gelukkig niet. Ik vind trappen wel wat over de grens.
Mijn shet is ook een boefje. Hij vindt het heel grappig om als ik een legging aan heb aan een stukje stof te trekken en dan *pling* los te laten :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:43

Dat ik sinds afgelopen woensdag nog steeds naweeën heb van een eerste sessie EMDR-therapie. Als ik van tevoren had geweten hoeveel impact dit zou hebben, dan zou ik het waarschijnlijk aan mij voorbij hebben laten gaan. Of heeft iemand een dergelijke therapie al eens gehad en kan die mij zeggen dat het echt, echt, echt op den duur beter gaat? Mijn hoofd voelt gewoon zwaar, alsof er een baksteen in ligt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:44

Ik kan je niet helpen, geen ervaring ermee maar ik wil je toch een knuffel geven. :knuffel:

Ik had lekkere hete thee gezet maat ik viel in slaap op de bank dus toen ik wakker werd was mijn thee koud. -O-

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:59

Shenavallie schreef:
Dat ik sinds afgelopen woensdag nog steeds naweeën heb van een eerste sessie EMDR-therapie. Als ik van tevoren had geweten hoeveel impact dit zou hebben, dan zou ik het waarschijnlijk aan mij voorbij hebben laten gaan. Of heeft iemand een dergelijke therapie al eens gehad en kan die mij zeggen dat het echt, echt, echt op den duur beter gaat? Mijn hoofd voelt gewoon zwaar, alsof er een baksteen in ligt.

Ik heb geen idee. Bij mij durfden ze emdr niet eens aan omdat ik al woest werd als ik uberhaubt over mijn ouders moest praten .en na elke sessie een migraine aanval kreeg. Schematherapie in groepsvorm hadden ze mij geadviseerd maar nergens plek in mijn buurt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:00

Mij heeft emdr juist heel erg geholpen en voelde me gelijk heel ( ver) licht…

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:05

Ik krijg binnenkort emdr, ben heel benieuwd.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:19

Shenavallie schreef:

Het word uiteindelijk beter. Het heeft mij een jaar gekost en ja het was zwaar maar voel me een stuk beter nu.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:20

' oh je hebt nog eten gekookt'

Nee toevallig heb ik daar geen energie voor.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:34

Ik heb het gehad om de Alzheimer van mijn moeder een plekje te geven.Het heeft mij erg geholpen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:44

Als je EMDR voor een (zwaar) trauma krijgt, kun je daar inderdaad dagen last van hebben. Vooral de eerste keren zijn heftig geloof ik.

Hebben ze dat er niet bij verteld?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:56

EMDR was bij mij alleen de eerste 2 sessies vrij pittig. Je went er wel aan, maar de hoofdpijn bleef wel zo'n 24 uur hangen en een dag rust was elke keer wel noodzakelijk. Ik heb er wel heel erg veel aan gehad.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:12

Shenaville sterkte.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:14

EMDR deed bij mij helemaal niks.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:20

black_kelpie schreef:
UPS: Je pakket komt morgen! Haha nee toch vandaag, en je kunt het niet meer aanpassen!

Ik: Oké, maar ik ben er niet vandaag.

UPS: Je was niet thuis! We brengen je pakket naar het dichtbijzijnde pakketpunt.

Ik: Oh prima.

UPS: Nee we brengen toch niet naar het pakketpunt, we proberen het nog een keer bij jou!

Ik: Ja heel leuk, maar ik ben nog steeds niet thuis....

UPS: We hebben het pakket bij je afgeleverd!!

Oké, maar waar is ie nu dan? Er was niemand thuis en er moest voor getekend worden >;)

Heuj, gevonden! *\o/* Hij lag toch bij een pakketpunt, altijd leuk als je dan zelf uit kunt zoeken bij welke.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:06

Alweer mijn voet verzwikt, zelfde als vorige keer. Was maar een klein kuiltje en daar ging die. Deed zeer tot in mijn knie.
Kon gelukkig doorlopen maar jonges toch, hoe is het mogelijk.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:17

Shenavallie schreef:

Ik heb het ook gehad en de eerste paar keren had ik niet heel erg het idee dat het wat deed. Maar het heeft me uiteindelijk wel geholpen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:34

Dat ik hier thuis wordt afgesnauwd en daar verdrietig op reageer omdat ik zelf ook baal dat ik niet kan helpen met taken maar mijn lichaam gewoon moe is geweest en ik totaal nog geen balans heb.

En dan mijn grens aan geef en zeg ik vind de reactie niet leuk. Ik heb heel veel dingen gedaan zoals boodschappen uitpakken, voor de hond zorgen terwijl mijn moeder een nachtje weg was om ook even te ontlasten en mijn vader aan het werk.

Ik heb een goed netwerk hoor maar dat afsnauwen hoeft niet. Ik ben al zeer kwetsbaar en sneller emotioneel.