Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Even sidenote: uwv ligt op zn gat en het is paniekvoetbal met de drukte die zij hebben. Ja, een UWV medewerker kan dit meelezen maar dan alsnog zit er een iets groter systeem achter dan 1 medewerker die wrok heeft om tot een afkeur te komen. Bovendien is het niet verboden om dingen te doen die je leuk vind, vanuit het UWV. Integendeel zelfs.
Nyaleti schreef:Het lijkt mij duidelijk dat Marcella Bokt als uitlaatklep heeft. Meerdere keren is er gepost over een kleine sociale kring in haar omgeving.
Gaan jullie, als volwassen vrouwen, nu serieus een kwetsbare vrouw lopen pesten en shamen?
Er is een foei knop en je hoeft dit topic niet te volgen hè. Serieus, grow up.
fleurtjeuh schreef:Ik weet niet of je op mij reageert omdat je denkt dat ik het over een bokker hebt, of dat je je eigen toevoeging doet.
Maar ik zeg nergens dat ik het over een bokker heb.
karuna schreef:Dan nog het alleen al melden is buitensluitenzo van je mag hier niks zeggen
Een ergernis mensen buitensluiten waar ook is voor mij een enorme ergernis. Het gebeurt helaas heel vaak. Leeftijd, fysiek, man, vrouw of iets er tussen in. Te arm, te chique, pas een mevrouw met borstamputaties die niet meer mocht zwemmen tenzij ze iets degelijks bedekkends ging dragen. De lidtekens zouden te schokkend zijn
Marcella schreef:Zal de volgende keer wel werkelijke tijd neerzetten van dat ik bezig ben geweest zonder pauzes.![]()
Niet bewegen is ook niet goed en probeer tegenwoordig gedoceerd te bewegen. Wat redelijk lukt over het algemeen. Alleen soms denkt mijn lichaam er anders over.
De fitness onder begeleiding zorg ook regelmatig voor overbelasting.