Ja, ze lijken echt geen kittens meer. Farrah is even groot als Tail.
Moska
Geplaatst: Gisteren, 19:26
Ik kwam vanmiddag terug van het boodschappen doen en zag, toen ik bijna thuis was, een schaap op haar rug liggen in het weiland naast ons huis. Eerst dacht ik dat ze al dood was, maar toen ik met wat hulp over de sloot heen was gekomen, zag ik dat ze nog leefde. Overeind geholpen en nadat ze me even glazig aan heeft gekeken en een beste plas had gedaan, liep ze weer naar de rest van de kudde toe. Hopelijk was ik op tijd en heeft dit avontuur geen verdere gevolgen voor de schapendame.
Wat goed Moska, het schaap en de boer zullen je erg dankbaar zijn!
Ik ben blij dat ik komend oud en nieuw ook vuurwerkvrij zit
marleen_88
Geplaatst: Gisteren, 21:56
Goede daad verrich Moska!
Het maatje van mijn oudje verhuist terug naar de buurt waar die van mij op stal staat, betekent dat ze weer kunnen spelen en wij kunnen wandelen samen.
Zonnehoed
Geplaatst: Vandaag, 07:19
Vandaag mijn eerste dag bij mijn nieuwe werkgever! Ik heb een startprogramma ontvangen voor de hele dag, ik ben benieuwd!
Dit is nog van het buitenritje gister, maar ik had een roodborstje gespot en dat blijven toch zulke leuke vogeltjes. Ze waren de favoriete vogel van mijn beppe en sinds zij overleden is kom ik ze overal tegen
Met de kinderen naar de tandarts geweest, weg was goed, kinderen waren braaf en beide hadden ze geen gaatjes. En we kwamen van ver ( dochter vorig jaar onder narcose geweest om te helpen want ze was zo bang)
Hier opluchting dat het niet mijn meniscus is die zat te vervelen.
Jolliegirl
Geplaatst: Vandaag, 13:17
Omdat ik officieel uit dienst ben bij mijn werkgever en een prachtig nieuw aanbod aangenomen heb wat direct in elkaar overliep. Nu de restanten met het uwv regelen en dan hoop ik mijn rust weer terug te vinden op werkgebied
Binotje, gefeliciteerd!
maralyn
Geplaatst: Vandaag, 13:42
Jolliegirl schreef:
Omdat ik officieel uit dienst ben bij mijn werkgever en een prachtig nieuw aanbod aangenomen heb wat direct in elkaar overliep. Nu de restanten met het uwv regelen en dan hoop ik mijn rust weer terug te vinden op werkgebied