Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 19:14

Die ontsnapte TBS'er is hier in de gemeente gestopt en echt heel Facebook staat vol met mensen die een sirene hoorde of een helikopter zagen :') :') bij zijn is mee maken jongens!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 20:09

Ik haat dat ik zo lui en telefoonverslaafd ben. Ga wat nuttigs doen _-:( _-:(

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 20:16

Nyaleti schreef:
Die ontsnapte TBS'er is hier in de gemeente gestopt en echt heel Facebook staat vol met mensen die een sirene hoorde of een helikopter zagen :') :') bij zijn is mee maken jongens!

:))

Het nichtje van de overbuurvrouw is ooit in die straat geweest dus het komt wel heel dichtbij zo ;(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 20:18

BaileyMix schreef:
Nyaleti schreef:

:))

Het nichtje van de overbuurvrouw is ooit in die straat geweest dus het komt wel heel dichtbij zo ;(

oliebol ja! Ik heb weleens een sirene gehoord :oo

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 20:59

Ik erger / frustreer al een paar/aantal uur door een telefoontje van vanmiddag dat ik daar de schuld van iets kreeg..
En door mijn Autisme kan ik daar heel slecht tegen, en helemaal hoe het is verlopen. -O-

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 21:38

Vanaf morgenvroeg 4 dagen opgezadelt met mijn lieftallige moeder en aanhang. Ik ben ze heel erg dankbaar en heb allerlei lekkers voor ze in huis gemaakt. Ze helpen ons onwijs in onze nieuwe woning en besparen ons heel veel geld en vooral tijd. Maar wat is het een bevalling om met andere mensen in je huis te dealen als je dat niet gewent bent.
Even doorbijten.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 21:41

Ik heb zonet via x moeten vernemen dat mijn dochter een jonge occasie auto gekocht heeft.Over 2 weken mag ze hem ophalen.
Ik denk dan van,waarom had je dat niet eerder gedaan?Ze rijdt de mijne kapot en plots kan ze er wel één kopen?
Waarom heb ik nu zo'n vermoeden dat ik de mijne kapot terug mag ophalen?
We zullen het zaterdag zien en horen.Dan ga ik ernaar toe.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 22:06

Ik probeerde wat meer info te vinden over het overlijden van Undercover. Een paar goede resultaten, maar verder heeeeele andere zaken. Het toevoegen van Glock hielp ook niet _O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 22:57

Niobe schreef:
Ik probeerde wat meer info te vinden over het overlijden van Undercover. Een paar goede resultaten, maar verder heeeeele andere zaken. Het toevoegen van Glock hielp ook niet _O-

Whaha, laat mij raden :+
Ik ben ook wel nieuwsgierig.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-23 23:06

imaudy schreef:
Niobe schreef:

Whaha, laat mij raden :+
Ik ben ook wel nieuwsgierig.

Ja over sterfgevallen bij undercover agenten enzo, en Glock is natuurlijk een wapenfabrikant dus dat helpt ook niet het goede onderwerp te vinden :')

Het was ook niet echt een ergernis trouwens, maar meer dat ik het wel grappig vond bij een niet zo grappige gebeurtenis :=
En dat ik bij de naam Glock ook niet gelijk al denk aan een wapen, maar eerder aan de stal, ook zo typisch

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 07:35

Nyaleti schreef:
Stond een Jehova getuige aan de deur. Of m'n ouders thuis waren en of ik een boodschap mocht aannemen of doorgeven. Hoe oud dacht hij dat ik was? Ik ben 26, dit had mijn bedrijf kunnen zijn :')

:+

Hier stonden ze onlangs ook, kwamen langs het kantoor waar ik les zat te geven.

"Mevrouw, hebt u al eens nagedacht over het koninkrijk Gods?"
Ik neem demonstratief mijn brief gericht aan het bisdom die klaar lag voor de postbus: "Zeker. Ik heb dan ook zopas mijn ontdoping aangevraagd" terwijl ik met die brief zwaai.
Ze waren snel weg...

Deur openen met 2 honden (Cane Corso) naast me werkt ook feilloos trouwens, dan gaat het ook sneller.

Ik erger me aan m'n rug en de regen!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 07:35

Ik ook aan de regen… moet zo 15-20 min erdoorheen fietsen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 07:53

Zo beroerd geslapen door die stomme wind :\

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 07:58

De zadelmaker komt vandaag en daarna heb ik les… Ik heb geen binnenbak op stal |(

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 08:04

fjordjes schreef:
Gisteravond is er dichtbij in de buurt een ernstig ongeluk gebeurt met helaas dodelijke afloop, een tractor heeft een persoon dood gereden. Bestuurder is een bekende. De persoon die is overleden was aan het hardlopen maar had donkere kleding aan en was niet zichtbaar dus waarschijnlijk heeft de bestuurder de persoon over het hoofd gezien en waar het is gebeurt is weinig straatverlichting. Neemt niet weg dat het eveneens een verschrikkelijke gebeurtenis is. Maar als ik dan de reacties lees op internet van dat tractors te hard rijden en weet ik allemaal wel niet voor verwensingen kan ik zo boos worden, ze weten helemaal niet wat er is gebeurd!

Wat erg voor die bestuurder en het had voorkomen kunnen worden als de hardloper goede verlichting had. Dit soort dingen vergeet je nooit van je leven meer. Het is mij overkomen op 1 juli 2010, gewoon 's middags, een meisje van 13 wilde stoer doen tegen haar vriendjes (ze zouden gaan zwemmen) en reed door het rode stoplicht van een 80 kilometer weg. Ik kon niet meer remmen. Het was de hel en is soms nog steeds de hel.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 08:16

Als er brieven staan in de PostNL app die je niet kunt zien, met zo’n kruisje zeg maar. WAT BEN JIJ?!

En dat het vandaag zo regent. Gister de hele dag ziek op de bank gelegen en bedacht dat ik vandaag een rondje ga lopen. Maar ik ben bang dat dat een rondje bank - keuken - bank wordt.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 08:18

hahahatsjoe schreef:
fjordjes schreef:
Gisteravond is er dichtbij in de buurt een ernstig ongeluk gebeurt met helaas dodelijke afloop, een tractor heeft een persoon dood gereden. Bestuurder is een bekende. De persoon die is overleden was aan het hardlopen maar had donkere kleding aan en was niet zichtbaar dus waarschijnlijk heeft de bestuurder de persoon over het hoofd gezien en waar het is gebeurt is weinig straatverlichting. Neemt niet weg dat het eveneens een verschrikkelijke gebeurtenis is. Maar als ik dan de reacties lees op internet van dat tractors te hard rijden en weet ik allemaal wel niet voor verwensingen kan ik zo boos worden, ze weten helemaal niet wat er is gebeurd!

Wat erg voor die bestuurder en het had voorkomen kunnen worden als de hardloper goede verlichting had. Dit soort dingen vergeet je nooit van je leven meer. Het is mij overkomen op 1 juli 2010, gewoon 's middags, een meisje van 13 wilde stoer doen tegen haar vriendjes (ze zouden gaan zwemmen) en reed door het rode stoplicht van een 80 kilometer weg. Ik kon niet meer remmen. Het was de hel en is soms nog steeds de hel.

Dat lijkt me echt verschrikkelijk om dat met je mee te dragen, ook al kan ik me er geen voorstelling van maken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 08:20

Heftig Hatsjoe

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 08:22

Berdien schreef:
Zo beroerd geslapen door die stomme wind :

Same.

Ben op de bank gaan liggen, daar hoor ik het minder.

Maar werd wakker omdat m'n vriend z'n dag begon. Flauw.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 09:16

hahahatsjoe schreef:

Goeiedag, dat is nogal wat om mee te dragen! Is de juiste toedracht ook naar boven gekomen, dus dat zij door rood reed? Ik weet vanuit mijn werk hoe ingrijpend de onderzoeken naar dit soort ongevallen zijn, hier ook een minderjarige ooit gehad die door rood reed en door een vuilniswagen is geschept.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 09:34

Lijkt mij afschuwelijk als je iemand aanrijdt en degene overleeft het niet.
Dat vergeet je nooit meer.

Slecht geslapen vanwege pijn. Nu regen en wind buiten en ik heb het koud.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 09:37

Ik heb sinds een paar dagen geen ontvangst meer met telefoon. Kan dus alleen op de WiFi iets, bellen via WhatsApp. Soms heb ik 1 streepje en kan ik bellen, maar slecht geluid en soms kapt doe halverwege ermee. Niemand kan vinden waarom, geen storing bij provider, alle oplossingen werken niet. Ook buitenshuis, soms heb ik een klein beetje ontvangst en kan ik een berichtje ontvangen of internet openen, meestal niet en ik heb het niet door.

Het stomste is dat een kennis precies hetzelfde heeft. Andere provider, wel dezelfde telefoon. Maar ik kan dus ook niet bellen met provider, doe alles via de chat maar zij snappen het ook niet.

Iemand een idee? Ik heb geen computer meer en ook geen vaste telefoon. Moet alles met mobiel doen en als WiFi eens vervelend doet heb ik helemaal niks.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 09:45

Waarom gaan apparaten zo snel leeg, zit nu op 4 procent met besparing van de batterij, gister nog 50 procent met besparing!
Ben ik nou echt zo verslaafd?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 09:51

MWM, heb je de telefoon al eens helemaal opnieuw op laten starten? Dus echt uit, even uit laten en dan opnieuw op starten?

Moe moe moe en hoofdpijn door het slechte slapen en de wind -O- Oostenwind staat pal op de gevel, alles rammelt en klappert %)

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-23 09:53

MyWishMax schreef:
Ik heb sinds een paar dagen geen ontvangst meer met telefoon. Kan dus alleen op de WiFi iets, bellen via WhatsApp. Soms heb ik 1 streepje en kan ik bellen, maar slecht geluid en soms kapt doe halverwege ermee. Niemand kan vinden waarom, geen storing bij provider, alle oplossingen werken niet. Ook buitenshuis, soms heb ik een klein beetje ontvangst en kan ik een berichtje ontvangen of internet openen, meestal niet en ik heb het niet door.

Het stomste is dat een kennis precies hetzelfde heeft. Andere provider, wel dezelfde telefoon. Maar ik kan dus ook niet bellen met provider, doe alles via de chat maar zij snappen het ook niet.

Iemand een idee? Ik heb geen computer meer en ook geen vaste telefoon. Moet alles met mobiel doen en als WiFi eens vervelend doet heb ik helemaal niks.

Toevallig odido?
Ik heb hier nu al 2 weken last van.
Niet altijd, maar op mijn werk sowieso niks ontvangst, maar ben daar niet de enige.
Verder soms wel en soms niet.

Ik ben van plan straks even naar de odido winkel te gaan om te vragen of ze iets kunnen betekenen want dit vind ik zonde van mijn abonnement.

Heb al van alles geprobeerd.
Zelfs nu aantal dagen en oude toestel van mijn vriend in gebruik.
Hij had nergens last van en ik heb nog steeds problemen.
Laatst bijgewerkt door Biebz op 20-10-23 09:54, in het totaal 1 keer bewerkt