Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Nyaleti schreef:Die ontsnapte TBS'er is hier in de gemeente gestopt en echt heel Facebook staat vol met mensen die een sirene hoorde of een helikopter zagen![]()
bij zijn is mee maken jongens!
Het nichtje van de overbuurvrouw is ooit in die straat geweest dus het komt wel heel dichtbij zo
imaudy schreef:Niobe schreef:Ik probeerde wat meer info te vinden over het overlijden van Undercover. Een paar goede resultaten, maar verder heeeeele andere zaken. Het toevoegen van Glock hielp ook niet
Whaha, laat mij raden![]()
Ik ben ook wel nieuwsgierig.
Nyaleti schreef:Stond een Jehova getuige aan de deur. Of m'n ouders thuis waren en of ik een boodschap mocht aannemen of doorgeven. Hoe oud dacht hij dat ik was? Ik ben 26, dit had mijn bedrijf kunnen zijn
fjordjes schreef:Gisteravond is er dichtbij in de buurt een ernstig ongeluk gebeurt met helaas dodelijke afloop, een tractor heeft een persoon dood gereden. Bestuurder is een bekende. De persoon die is overleden was aan het hardlopen maar had donkere kleding aan en was niet zichtbaar dus waarschijnlijk heeft de bestuurder de persoon over het hoofd gezien en waar het is gebeurt is weinig straatverlichting. Neemt niet weg dat het eveneens een verschrikkelijke gebeurtenis is. Maar als ik dan de reacties lees op internet van dat tractors te hard rijden en weet ik allemaal wel niet voor verwensingen kan ik zo boos worden, ze weten helemaal niet wat er is gebeurd!
hahahatsjoe schreef:fjordjes schreef:Gisteravond is er dichtbij in de buurt een ernstig ongeluk gebeurt met helaas dodelijke afloop, een tractor heeft een persoon dood gereden. Bestuurder is een bekende. De persoon die is overleden was aan het hardlopen maar had donkere kleding aan en was niet zichtbaar dus waarschijnlijk heeft de bestuurder de persoon over het hoofd gezien en waar het is gebeurt is weinig straatverlichting. Neemt niet weg dat het eveneens een verschrikkelijke gebeurtenis is. Maar als ik dan de reacties lees op internet van dat tractors te hard rijden en weet ik allemaal wel niet voor verwensingen kan ik zo boos worden, ze weten helemaal niet wat er is gebeurd!
Wat erg voor die bestuurder en het had voorkomen kunnen worden als de hardloper goede verlichting had. Dit soort dingen vergeet je nooit van je leven meer. Het is mij overkomen op 1 juli 2010, gewoon 's middags, een meisje van 13 wilde stoer doen tegen haar vriendjes (ze zouden gaan zwemmen) en reed door het rode stoplicht van een 80 kilometer weg. Ik kon niet meer remmen. Het was de hel en is soms nog steeds de hel.
hahahatsjoe schreef:Wat erg voor die bestuurder en het had voorkomen kunnen worden als de hardloper goede verlichting had. Dit soort dingen vergeet je nooit van je leven meer. Het is mij overkomen op 1 juli 2010, gewoon 's middags, een meisje van 13 wilde stoer doen tegen haar vriendjes (ze zouden gaan zwemmen) en reed door het rode stoplicht van een 80 kilometer weg. Ik kon niet meer remmen. Het was de hel en is soms nog steeds de hel.
MyWishMax schreef:Ik heb sinds een paar dagen geen ontvangst meer met telefoon. Kan dus alleen op de WiFi iets, bellen via WhatsApp. Soms heb ik 1 streepje en kan ik bellen, maar slecht geluid en soms kapt doe halverwege ermee. Niemand kan vinden waarom, geen storing bij provider, alle oplossingen werken niet. Ook buitenshuis, soms heb ik een klein beetje ontvangst en kan ik een berichtje ontvangen of internet openen, meestal niet en ik heb het niet door.
Het stomste is dat een kennis precies hetzelfde heeft. Andere provider, wel dezelfde telefoon. Maar ik kan dus ook niet bellen met provider, doe alles via de chat maar zij snappen het ook niet.
Iemand een idee? Ik heb geen computer meer en ook geen vaste telefoon. Moet alles met mobiel doen en als WiFi eens vervelend doet heb ik helemaal niks.