Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rawr schreef:Ghostattack schreef:Nee Tigerino crystals!
Ja die bestel ik ook al jaren bij Zooplus, de xxl korrel. Ik kan me nog herinneren dat ik die voor €9,98 per 3 bestelde.
hagelslag schreef:@moestuin, hopelijk niet al te erg?
Mijn pony dacht net dat ze kon winnen
Wij gingen rechtsaf, verder van huis op buitenrit en ze was het er niet mee eens.
En dan gaat madam achteruit.... En vandaag liep ze achteruit tegen een stroomverdeler.....
Ze wist precies wat ze deed. Dus ik heb haar maar ertegen aan laten lopen...
Vervolgens moest ik even afstappen ivm het verkeer en uit veiligheid voor mijn rug.
Maar God soms kan ik haar wel achter het behang plakkendenken dat zij de weg bepaald
taartjee schreef:Pony dacht even door me heen te lopen en de voerbakken uit mn handen te trekken. Heb hem even flink op zn plek gezet, daarna weer lief en rustig en nog even kunnen uithuilen bij beide pony's.
En vandaag gehoord dat het echt heel slecht gaat met mn oma, zodanig slecht dat we afscheid moeten gaan nemen. Ze krijgt momenteel al morfine tegen de pijn en ze slaapt voornamelijk. Het kan heel snel gaan nu en ondanks dat we al een aantal jaar afscheid aan het nemen zijn (oma heeft Alzheimer) komt dit toch zo hard binnen. Stiekem hoop je dat ze er weer bovenop komt, maar ook hoop je dat ze gaat voor de Alzheimer haar helemaal opslokt en wegneemt.
Mijn stage is gelukkig heel begripvol en geeft me de tijd om afscheid te kunnen nemen van haar, als ze het überhaupt nog haalt tot morgen.
taartjee schreef:Pony dacht even door me heen te lopen en de voerbakken uit mn handen te trekken. Heb hem even flink op zn plek gezet, daarna weer lief en rustig en nog even kunnen uithuilen bij beide pony's.
En vandaag gehoord dat het echt heel slecht gaat met mn oma, zodanig slecht dat we afscheid moeten gaan nemen. Ze krijgt momenteel al morfine tegen de pijn en ze slaapt voornamelijk. Het kan heel snel gaan nu en ondanks dat we al een aantal jaar afscheid aan het nemen zijn (oma heeft Alzheimer) komt dit toch zo hard binnen. Stiekem hoop je dat ze er weer bovenop komt, maar ook hoop je dat ze gaat voor de Alzheimer haar helemaal opslokt en wegneemt.
Mijn stage is gelukkig heel begripvol en geeft me de tijd om afscheid te kunnen nemen van haar, als ze het überhaupt nog haalt tot morgen.
Sanniejtjuh schreef:Morgen MRI en ik stik weer van de zenuwen. Vind het een veel te kleine ruimte waar ik in moet. Hoop dat het gaat lukken.