Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 18:45

Grootvader met de ambulance opgenomen in het ziekenhuis. Zo klaar met deze maand.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 19:31

@moestuin, hopelijk niet al te erg?

Mijn pony dacht net dat ze kon winnen :Y)
Wij gingen rechtsaf, verder van huis op buitenrit en ze was het er niet mee eens.

En dan gaat madam achteruit.... En vandaag liep ze achteruit tegen een stroomverdeler.....
Ze wist precies wat ze deed. Dus ik heb haar maar ertegen aan laten lopen...
Vervolgens moest ik even afstappen ivm het verkeer en uit veiligheid voor mijn rug.

Maar God soms kan ik haar wel achter het behang plakken ~~}> denken dat zij de weg bepaald

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:10

Ghostattack schreef:
Dat de kattenbakvulling die ik altijd gebruik echt gigantisch stijgt in prijs -O- Vorig jaar betaalde ik nog zo'n €24-€27 voor 6 zakken. Vandaag mocht ik €39 aftikken voor exact dezelfde 6 zakken :(

Houtkorrels toevallig?

@Moestuin :knuffel:

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:15

Fly_high schreef:
Ghostattack schreef:
Dat de kattenbakvulling die ik altijd gebruik echt gigantisch stijgt in prijs -O- Vorig jaar betaalde ik nog zo'n €24-€27 voor 6 zakken. Vandaag mocht ik €39 aftikken voor exact dezelfde 6 zakken :(

Houtkorrels toevallig?

@Moestuin :knuffel:

Nee Tigerino crystals!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 20:50

Ghostattack schreef:
Nee Tigerino crystals!

Ja die bestel ik ook al jaren bij Zooplus, de xxl korrel. Ik kan me nog herinneren dat ik die voor €9,98 per 3 bestelde. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:09

poedersuiker toets niet gehaald ;(
Ik had zo goed geoefend.

En nu hopen dat ik nog een extra kan krijg anders kan ik niet eens afstuderen dit jaar. Kan ik weer 2000 euro dokken.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:11

Rawr schreef:
Ghostattack schreef:
Nee Tigerino crystals!

Ja die bestel ik ook al jaren bij Zooplus, de xxl korrel. Ik kan me nog herinneren dat ik die voor €9,98 per 3 bestelde. -O-

Erg he ;( Ik koop altijd de 6 packs met verschillende soorten, meestal bij Bitiba omdat die net wat goedkoper is dan Zooplus (het is dezelfde firma haha). Maar schrok hier echt van.. Ik heb 3 katten/4 bakken dus dat wil wel.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:14

Balen marlinde!

Zat eens een filmpje te kijken van iemand die ik normaal niet volg maar soms voorbij zag komen. Zijn helemaal in de wolken over hoe paard loopt en alles en enige wat ik kan denken is dat het paard echt totaal geen spieren heeft en regelmatig gewoon kreupel loopt := ipv beter vond ik het echt een schok hoe erg dat dier achteruit gegaan is

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:15

Wij gebruiken ook Tigerino crystals... Wat een bizarre prijsstijging. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:15

hagelslag schreef:
@moestuin, hopelijk niet al te erg?

Mijn pony dacht net dat ze kon winnen :Y)
Wij gingen rechtsaf, verder van huis op buitenrit en ze was het er niet mee eens.

En dan gaat madam achteruit.... En vandaag liep ze achteruit tegen een stroomverdeler.....
Ze wist precies wat ze deed. Dus ik heb haar maar ertegen aan laten lopen...
Vervolgens moest ik even afstappen ivm het verkeer en uit veiligheid voor mijn rug.

Maar God soms kan ik haar wel achter het behang plakken ~~}> denken dat zij de weg bepaald

Zijn suiker zakt constant naar 55/56. Met een flesje cola zat hij rond de 120 maar binnen het uur terug op 55/56. Ze proberen het nu onder controle te krijgen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 22:35

Pony dacht even door me heen te lopen en de voerbakken uit mn handen te trekken. Heb hem even flink op zn plek gezet, daarna weer lief en rustig en nog even kunnen uithuilen bij beide pony's.

En vandaag gehoord dat het echt heel slecht gaat met mn oma, zodanig slecht dat we afscheid moeten gaan nemen. Ze krijgt momenteel al morfine tegen de pijn en ze slaapt voornamelijk. Het kan heel snel gaan nu en ondanks dat we al een aantal jaar afscheid aan het nemen zijn (oma heeft Alzheimer) komt dit toch zo hard binnen. Stiekem hoop je dat ze er weer bovenop komt, maar ook hoop je dat ze gaat voor de Alzheimer haar helemaal opslokt en wegneemt.

Mijn stage is gelukkig heel begripvol en geeft me de tijd om afscheid te kunnen nemen van haar, als ze het überhaupt nog haalt tot morgen.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 22:41

taartjee schreef:
Pony dacht even door me heen te lopen en de voerbakken uit mn handen te trekken. Heb hem even flink op zn plek gezet, daarna weer lief en rustig en nog even kunnen uithuilen bij beide pony's.

En vandaag gehoord dat het echt heel slecht gaat met mn oma, zodanig slecht dat we afscheid moeten gaan nemen. Ze krijgt momenteel al morfine tegen de pijn en ze slaapt voornamelijk. Het kan heel snel gaan nu en ondanks dat we al een aantal jaar afscheid aan het nemen zijn (oma heeft Alzheimer) komt dit toch zo hard binnen. Stiekem hoop je dat ze er weer bovenop komt, maar ook hoop je dat ze gaat voor de Alzheimer haar helemaal opslokt en wegneemt.

Mijn stage is gelukkig heel begripvol en geeft me de tijd om afscheid te kunnen nemen van haar, als ze het überhaupt nog haalt tot morgen.

Ach wat vervelend zeg. Veel sterkte de komende tijd! :knuffel:

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 22:54

Dat ik kniepijn heb aan de andere kant van waar ik eerder al fysio heb gehad. Misschien moeten ze een fysio jaar abonnement gaan aanbieden voor mensen zoals ik _O-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:03

Morgen MRI en ik stik weer van de zenuwen. Vind het een veel te kleine ruimte waar ik in moet. Hoop dat het gaat lukken.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:33

taartjee schreef:

Sterkte! :(:)

Sanniejtjuh schreef:
Morgen MRI en ik stik weer van de zenuwen. Vind het een veel te kleine ruimte waar ik in moet. Hoop dat het gaat lukken.

Jij ook sterkte!

Mijn ergernis is niets vergeleken bij bovenstaande; maar ik erger me aan de voorspelde regen en kou. Heb er zo'n enorme hekel aan en functioneer gelijk slechter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:37

Veel sterkte aan een ieder die het nodig heeft :-(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 23:59

Wat een rotmaand... Zo veel overleden of zoekgeraakte huisdieren, familie en geliefde personen heel ziek wel of niet met spoed in ziekenhuizen, geliefde personen die in een laatste fase van hun leven raken, afscheid moeten nemen van mensen. Volgens mij heb ik het nog niet een keer zo erg gezien in dit topic, zo veel narigheid kort op elkaar als nu deze maand.
Moestuin, Wyoming, Taartje, veel liefs en sterkte :knuffel: Ik duim dat je nog afscheid kunt nemen Taartje!

Ik deel de ergernis voor het weerbericht voor het komende weekend, ik hoorde volgens mij voor zaterdag onder de nul en natte sneeuw, mweh -O-

Succes morgen Sanniejtjuh, ik hoop voor je dat je niet zo lang er in hoeft

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 00:50

Regen en harde wind en een hond die daar erg angstig voor is.
Zit nu met een stresskip op m'n slaapkamer die niet wil liggen. Vind het zo moeilijk en verdrietig altijd maar nu wil ook eigenlijk ook gewoon gaan slapen :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 01:18

Ik had net een hond die buiten f*ck zei of iets wat erop leek. :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 03:57

Snurkende kerel.
Sinds corona is hij begonnen. Gelukkig hebben we een tweede slaapkamer.

Vind het ook sneu voor hem. Hij is daardoor kapot wakker.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 04:39

Mijn dochter die ontzettend onrustig slaapt en ik daardoor ook. En op dit moment dus helemaal niet. Ook zit ze helemaal onder de bultjes (waarschijnlijk hand, voet, mond ziekte).

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 07:58

Heel veel sterkte Taartje, Wyoming en Sannietjuh :knuffel:

Ik zit in de trein naar kantoor, het is echt veel te vroeg. Ook kijk echt niet uit naar de kou van komend weekend…
Eerst vandaag overleven in een koud kantoor verwarming staat nu vast op 19 graden -O-

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 08:29

Moet zo door de regen naar werk fietsen :(

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 08:38

mnka schreef:
Moet zo door de regen naar werk fietsen :(

En tegen die wind in… ik ook :brr:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 09:29

Voor vandaag hadden we een trailer gehuurd om naar het bos te gaan -O-

Gelukkig konden we het ook verschuiven op morgen....
Met dit weer ga ik niet zo snel vrijwillig met de trailer op pad