Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Cayenne schreef:Is het gebruikelijk/normaal of bij een keukenwinkel af te dingen/onderhandelen op de prijs? of is dat brutaal?
We gaan dit weekeinde onze nieuwe keuken laten ontwerpen, vandaar dat ik me dit afvraag.
Ik weet wel dat het bij IKEA echt niet mogelijk is om iets van de prijs af te krijgen, maar daar gaan we niet heen.
En tot hoever kun je onder hun prijs gaan zitten zonder brutaal over te komen?
Zeker 25%.
_Lois_ schreef:Weet iemand hooikoorts pillen die je kunt oplossen in water of waar je op kan zuigen/kauwen?
Of moet ik dan toch via de huisarts medicatie vragen?
Ik heb veel moeite met pillen slikken maar heb dit jaar echt veel last
fohadie schreef:_Lois_ schreef:Weet iemand hooikoorts pillen die je kunt oplossen in water of waar je op kan zuigen/kauwen?
Niet helemaal wat je zoekt, maar bij mij helpt de neusspray van het Kruidvat erg goed bij hooikoorts. De allergiespray. Ik mag vanwege de eventuele bijwerkingen geen hooikoortspillen slikken, vandaar de spray. Helpt bij mij ook sneller en beter dan pillen. (Merkte ik toen ik in het verleden nog wel pollen gebruikte.)
fotolijstje schreef:Hoi!!
Is er topic over kleding naaien?
Ennnn, dan nog een vraagje daarover;
Is het moeilijk om te starten en het te leren? En tuurlijk, je moet het ook gaan leren zoals bij elke hobby! Maar, niet dat je maanden/weken bezig bent voordat je een relatief normaal kledingstuk hebt kunnen naaien?
Misschien een stomme vraag, maar vanwege mijn depressie zoek ik een leuke hobby om wat te gaan doen, wat niet zo machtig veel moeite kost om erin te komen.
En ik vind kleding gewoon zo leuk haha.
fohadie schreef:_Lois_ schreef:Weet iemand hooikoorts pillen die je kunt oplossen in water of waar je op kan zuigen/kauwen?
Niet helemaal wat je zoekt, maar bij mij helpt de neusspray van het Kruidvat erg goed bij hooikoorts. De allergiespray. Ik mag vanwege de eventuele bijwerkingen geen hooikoortspillen slikken, vandaar de spray. Helpt bij mij ook sneller en beter dan pillen. (Merkte ik toen ik in het verleden nog wel pollen gebruikte.)
Meliaforever schreef:Ik wil een fietsstoeltje achterop (voor een peuter), maar wel dat ik de fietstassen erop kan houden. Ik kom er maar niet uit wat dan zou passen en of het sowieso wel kan..