Nouja irritant was het wel, verder geen langdurige schade aan mn lichaam gelukkig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Jurkje gekocht. Ik vind hem echt leuk maar mijn figuur. Ik ben echt niet plus size maar heb wel een "buikje". Was ik maar niet zo onzeker
DeEenhoorn schreef:Ik ben vanochtend met fiets en al vol onderuit gegaan op gladde klinkers toen ik bijna bij de fietsenstalling was, ik geloof dat ik links aardig beurs ben.. en ben gelukkig niet op mn hoofd gevallen maar ik werd wel wat licht in mn hoofd nadat ik weer was opgestaan, ging na een minuutje ook weer goed hoor, maar dat was wel even een gek gevoel![]()
Nouja irritant was het wel, verder geen langdurige schade aan mn lichaam gelukkig
Moestuin schreef:Naar aanleiding van jou onderschrift: Heb je hulp nodig waar je niet achter kunt vragen in RL?
Telpeva schreef:DeEenhoorn schreef:Ik ben vanochtend met fiets en al vol onderuit gegaan op gladde klinkers toen ik bijna bij de fietsenstalling was, ik geloof dat ik links aardig beurs ben.. en ben gelukkig niet op mn hoofd gevallen maar ik werd wel wat licht in mn hoofd nadat ik weer was opgestaan, ging na een minuutje ook weer goed hoor, maar dat was wel even een gek gevoel![]()
Ohjee dat zul je morgen misschien juist wel voelen in de vorm van spierpijnschrale troost, het is winter en gelukkig geen korte broeken en topjes weer, als je alle kleuren van de regenboog wordt aan blauw plekken dan kan je dat verbloemen achter een lekker knusse warme trui
![]()
Sterkte ermee!
--
Ik ben heel chagrijniglezen op eigen risico
Iemand heeft ongevraagd met zijn tengels aan mijn tekentafel gezetenDe boel is versteld en de hendel om hem te verstellen en vast te zetten is ook te strak vast gezet, ik krijg hem zelf niet los en ik zie ook niet hoe ik hem nu met 1 arm terug in zijn goede positie ga krijgen. In zijn huidige stand kan ik er niet eens aan gaan zitten!
Verdorie mag ik eindelijk van de fysio weer gaan opbouwen, 3 minuten per dag mag ik tekenen, mijn 3 minuten happyness per dag, en dan maakt iemand even mijn tafel onklaarTuurlijk kan ik ook aan een bureau, eettafel of welk oppervlak dan ook tekenen maar ik heb een tekentafel dus ik wil mijn f*ick tekentafel! aaargh!
[ Afbeelding ]
Froukje schreef:Scapino.. Is het al zo belachelijk druk bij de pakketdiensten en webwinkels, gaan ze alle drie de bestelde producten 1 voor 1 opsturenWaarom kan dat niet in 1 doos