Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeEenhoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 15:54

Ik ben vanochtend met fiets en al vol onderuit gegaan op gladde klinkers toen ik bijna bij de fietsenstalling was, ik geloof dat ik links aardig beurs ben.. en ben gelukkig niet op mn hoofd gevallen maar ik werd wel wat licht in mn hoofd nadat ik weer was opgestaan, ging na een minuutje ook weer goed hoor, maar dat was wel even een gek gevoel }:0
Nouja irritant was het wel, verder geen langdurige schade aan mn lichaam gelukkig :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 16:13

Jurkje gekocht. Ik vind hem echt leuk maar mijn figuur. Ik ben echt niet plus size maar heb wel een "buikje". Was ik maar niet zo onzeker :(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 16:21

Hoeveel weeg je dan?Dat hoef je niet te zeggen hoor.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 16:22

fotolijstje schreef:
Jurkje gekocht. Ik vind hem echt leuk maar mijn figuur. Ik ben echt niet plus size maar heb wel een "buikje". Was ik maar niet zo onzeker :(

Ik doe er altijd een strak fietsbroekje/sportbroekje onder, die je lekker hoog kan optrekken! Ideaal, je "buikje" valt weg, geen last van schurende bovenbenen en altijd een plek om je telefoon te laten!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 16:22

Vannacht ergens anders geslapen, wat zelden gebeurt, en de hond door het dolle heen dat ik weer thuis kwam. M'n vader zei meteen al dat de hond gisteren wat onrustig was.
Ik vertrek volgende week voor maanden naar het buitenland en hij is echt m'n aller beste vriendje..
Ik weet niet hoe ik het ga hebben, ik ga hem zo missen omdat ik weet dat hij mij ook mist..
Zie zo op tegen het moment dat ik afscheid moet gaan nemen van hem |(

(Hij blijft in hetzelfde huis bij m'n ouders dus hij zit prima maar ik ben toch wel zijn baasje)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 16:31

Britta31 schreef:
Hoeveel weeg je dan?Dat hoef je niet te zeggen hoor.

56 kilo vandaag gewogen. Ik ben alleen heel klein, dus daarom kan ik misschien "voller" lijken. Ik weet het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 16:36

Naar aanleiding van jou onderschrift: Heb je hulp nodig waar je niet achter kunt vragen in RL?

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 16:53

Moestuin; wat een lieve reactie _/-\o_

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 16:54

Wat goed dat je dat zag moestuin.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 17:10

DeEenhoorn schreef:
Ik ben vanochtend met fiets en al vol onderuit gegaan op gladde klinkers toen ik bijna bij de fietsenstalling was, ik geloof dat ik links aardig beurs ben.. en ben gelukkig niet op mn hoofd gevallen maar ik werd wel wat licht in mn hoofd nadat ik weer was opgestaan, ging na een minuutje ook weer goed hoor, maar dat was wel even een gek gevoel }:0
Nouja irritant was het wel, verder geen langdurige schade aan mn lichaam gelukkig :+

Ohjee dat zul je morgen misschien juist wel voelen in de vorm van spierpijn :knuffel: schrale troost, het is winter en gelukkig geen korte broeken en topjes weer, als je alle kleuren van de regenboog wordt aan blauw plekken dan kan je dat verbloemen achter een lekker knusse warme trui :knuffel:
Sterkte ermee!

--

Ik ben heel chagrijnig :') lezen op eigen risico
Iemand heeft ongevraagd met zijn tengels aan mijn tekentafel gezeten -:(- De boel is versteld en de hendel om hem te verstellen en vast te zetten is ook te strak vast gezet, ik krijg hem zelf niet los en ik zie ook niet hoe ik hem nu met 1 arm terug in zijn goede positie ga krijgen. In zijn huidige stand kan ik er niet eens aan gaan zitten!
Verdorie mag ik eindelijk van de fysio weer gaan opbouwen, 3 minuten per dag mag ik tekenen, mijn 3 minuten happyness per dag, en dan maakt iemand even mijn tafel onklaar _-:( Tuurlijk kan ik ook aan een bureau, eettafel of welk oppervlak dan ook tekenen maar ik heb een tekentafel dus ik wil mijn f*ick tekentafel! aaargh!

Afbeelding

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 17:12

Moestuin schreef:
Naar aanleiding van jou onderschrift: Heb je hulp nodig waar je niet achter kunt vragen in RL?

Nee eigenlijk niet. Het was meer voor de mensen die het gelezen hadden :) en het misschien ook nodig hadden want, alleen ben je nooit.
Daarnaast was het toevallig ook een lievelingsliedje van me die ook "ik zie je" heet

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 17:26

Aan het feit dat ik ongelofelijk weinig concentratie heb de laatste tijd... Moet studeren want binnen twee weken examens, maar heb het eigenlijk een beetje gehad en vind het hartstikke vervelend dat ik niet productief ben en voel me daar vervolgens weer schuldig over :=

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 17:35

Ik voel me vandaag zo nutteloos!!
Ik zit op mn werk en heb op heel de dag 2 orders ingevoerd.
That's it. Er is echt geen zak te doen :(
Verveling is echt nog erger dan het gewoon druk hebben.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 17:36

+1

Vandaag nog wel een hoop geneuzel gedaan maar het is echt einde jaar nu.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 17:53

Flinke buikpijn, en hoop gerrommel en geluid. Buik is niet blij met de carpaccio van gister.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 18:12

sarpasssiooooo

Aargh, sinds die reclame van AH kan ik carpaccio niet meer normaal lezen

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 18:46

Telpeva schreef:
sarpasssiooooo

Aargh, sinds die reclame van AH kan ik carpaccio niet meer normaal lezen

Sorry dat mijn ergenis jouw ergenis triggert :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 18:58

Telpeva schreef:
DeEenhoorn schreef:

Ohjee dat zul je morgen misschien juist wel voelen in de vorm van spierpijn :knuffel: schrale troost, het is winter en gelukkig geen korte broeken en topjes weer, als je alle kleuren van de regenboog wordt aan blauw plekken dan kan je dat verbloemen achter een lekker knusse warme trui :knuffel:
Sterkte ermee!

--

Ik ben heel chagrijnig :') lezen op eigen risico
Iemand heeft ongevraagd met zijn tengels aan mijn tekentafel gezeten -:(- De boel is versteld en de hendel om hem te verstellen en vast te zetten is ook te strak vast gezet, ik krijg hem zelf niet los en ik zie ook niet hoe ik hem nu met 1 arm terug in zijn goede positie ga krijgen. In zijn huidige stand kan ik er niet eens aan gaan zitten!
Verdorie mag ik eindelijk van de fysio weer gaan opbouwen, 3 minuten per dag mag ik tekenen, mijn 3 minuten happyness per dag, en dan maakt iemand even mijn tafel onklaar _-:( Tuurlijk kan ik ook aan een bureau, eettafel of welk oppervlak dan ook tekenen maar ik heb een tekentafel dus ik wil mijn f*ick tekentafel! aaargh!

[ Afbeelding ]

Oh daar zou ik echt zó pissig van worden... Pissig is nog zacht uitgedrukt, eigenlijk :\.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:02

Het constante gehoest wat ik nu heb (sowieso geen Corona, doe al 5 dagen op rij testen), maar dat kost me zoveel energie dat hoesten. Ik weet dat tbv je keel zo min mogelijk moet gaan praten, maar dat gaat zo lekker als je met baby’s werkt -O- ;(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:06

Aan de klootzak die mijn mail gehackt heeft.

Kent er iemand nog een goede hacker? Ik zou er erg graag achter komen wie dit gedaan heeft en diegene een fiets-you-bericht op zijn server achter laten.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:28

Schijnbaar kan ik alleen smerige films uitzoeken op netflix |o

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 19:54

Scapino.. Is het al zo belachelijk druk bij de pakketdiensten en webwinkels, gaan ze alle drie de bestelde producten 1 voor 1 opsturen |o Waarom kan dat niet in 1 doos :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 20:21

Al een paar weken kotsmisselijk doodmoe en gwn op. Ik weet waardoor het komt, maar ben er wel klaar mee nu. Even teveel aan m'n kop. Hopelijk einde van de week weg.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 21:26

Froukje schreef:
Scapino.. Is het al zo belachelijk druk bij de pakketdiensten en webwinkels, gaan ze alle drie de bestelde producten 1 voor 1 opsturen |o Waarom kan dat niet in 1 doos :?

Ik had 10 artikelen in 6 pakketjes :') komt omdat de artikelen voor een groot deel uit de filialen verstuurd wordt, maar niet elk filiaal heeft alles op voorraad dus komt het zomaar van verschillende filialen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 21:27

Teckel die enorm veel energie heeft blijkbaar. Maar met wandelen wil hij niet doorlopen (want koud). En ik heb geen zin om hier binnen uren te spelen. :P

Hij speelt maar alleen. :=