Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 18:47

lenaa_tje schreef:
Kun je de file niet vermijden en binnen door? Rot zeg :(

Ja denk het wel maar rondom Apeldoorn staat het dus helemaal vast omdat meer mensen dat idee hebben. :=

Amber_anne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 18:52

Godver mijn konijn eet nog steeds slecht en medicijnen geven is echt een ramp

Door de stress net helemaal niet kunnen ontspannen bij de pony en kwam er ook achter dat ze volgensmij een hoefzweer heeft

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 18:58

DiscoDipp schreef:
Ik zit op een telefoontje te wachten of ik aangenomen wordt. Ze zouden eigenlijk gister al bellen, maar dat was niet gelukt, en vandaag ook nog niets gehoord -O-

Krijg er niet zo’n goed gevoel over :(

IK BEN AANGENOMEN! *\o/* *\o/* *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:01

DiscoDipp schreef:
DiscoDipp schreef:
Ik zit op een telefoontje te wachten of ik aangenomen wordt. Ze zouden eigenlijk gister al bellen, maar dat was niet gelukt, en vandaag ook nog niets gehoord -O-

Yes gefeliciteerd! *\o/* *\o/* *\o/*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:19

Wat fijn zigranta, veel plezier op vakantie.

Gefeliciteerd Dicodipp!!

Ik heb dikke file gehad onderweg naar huis en rotdag op stage. Zie ik in de koelkast bedorven vlees staan dus kon eerst terug naar de supermarkt. Geld terug gehad, want het had nog goed moeten zijn. Ben er vandaag zo enorm klaar mee allemaal.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:27

DiscoDipp schreef:
DiscoDipp schreef:

Gefeliciteerd! :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:40

Droger doet het niet. Lampje brandt dat reservoir geleegd moet worden, maar dat heb ik. Blijft branden.. :(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:48

Cynn schreef:
Kookaburra schreef:
Dat ik mijzelf niet meer snap. Ene dag kan ik mijn werklaptop niet openen van de stress. Dan heb ik echt kortsluiting in mijn hoofd. Op de andere dag kan ik zo een halve dag werken.

:(:) :(:) Ik herken dit...

:knuffel:

Het is zo'n gek gevoel.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:50

Ben een serie aan het kijken en er komt een bejaarde in voor met Alzheimer.Dat beeld deed mij zo aan mijn moeder denken.Zat gelijk te janken.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:51

Hebben jullie even?

Dat mijn man WEERAL boos is op mij voor God mag weten welke reden nu weer.

Dat ik volgende week terug (parttime) moet beginnen werken na drie jaar, bij het bedrijf waar ik al 8j werk, maar ze zo’n vuil spelletje hebben gespeeld dat ik het liefst vandaag nog ontslag neem.

Daar bovenop komt dat door dat vieze spelletje, ik gewoon niet weet waar ik mijn zoontje moet laten voor opvang, wat ongelooflijk veel stress met zich meebrengt.

En LAST BUT NOT LEAST. 4-6 weken geleden postte ik hier over mijn paard, dat we samen in de staander waren gevallen en zij een groot gat in haar borstkas had…alles is echt super goed genezen, op de best mogelijke manier. Ik ben terug stilaan aan het opbouwen…stuurt de hoefsmid daarstraks: indra was bang en heeft zich los getrokken, ze heeft wat schaafwondjes. Krijg ik deze foto(‘S) 2uur later van een stalgenoot. ;(

Spoiler:
Afbeelding

Volgens mij geraakte ze niet los en is ze onderuit gegaan.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:56

Ineke2 schreef:
Wat fijn zigranta, veel plezier op vakantie.

Gefeliciteerd Dicodipp!!

Ik heb dikke file gehad onderweg naar huis en rotdag op stage. Zie ik in de koelkast bedorven vlees staan dus kon eerst terug naar de supermarkt. Geld terug gehad, want het had nog goed moeten zijn. Ben er vandaag zo enorm klaar mee allemaal.

Geen vakantie, (net 3 weken gehad in die hele natte periode -O- ) ging om een dagje TT Asssen, maar was weer leuk!
Jij een fijne avond gewenst na deze baaldag!

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 19:59

Och wat ontzettend zuur van je paard.... Ik had je topic gezien destijds, dat was ook al droevig genoeg

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 20:22

Gruwelijk benauwd hebben weet ook dat het komt door de hoge luchtvochtigheid. Puffen werkt maar matig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 21:00

Steffi4 schreef:
Hebben jullie even?

Dat mijn man WEERAL boos is op mij voor God mag weten welke reden nu weer.

Dat ik volgende week terug (parttime) moet beginnen werken na drie jaar, bij het bedrijf waar ik al 8j werk, maar ze zo’n vuil spelletje hebben gespeeld dat ik het liefst vandaag nog ontslag neem.

Daar bovenop komt dat door dat vieze spelletje, ik gewoon niet weet waar ik mijn zoontje moet laten voor opvang, wat ongelooflijk veel stress met zich meebrengt.

En LAST BUT NOT LEAST. 4-6 weken geleden postte ik hier over mijn paard, dat we samen in de staander waren gevallen en zij een groot gat in haar borstkas had…alles is echt super goed genezen, op de best mogelijke manier. Ik ben terug stilaan aan het opbouwen…stuurt de hoefsmid daarstraks: indra was bang en heeft zich los getrokken, ze heeft wat schaafwondjes. Krijg ik deze foto(‘S) 2uur later van een stalgenoot. ;(

Spoiler:
[ [url=m/EfNL56.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgens mij geraakte ze niet los en is ze onderuit gegaan.

Dat noem ik geen schaafwondjes -_-

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 21:29

Aan pensionstallen.altijd wat daar.
Mijn paard mag helemaal niet meer terug in de koppel.loopt zich dus slank naast het draadje krijgt in 1 keer mok maar als ik met oplossingen kom kan er niks. Bah

Nog even aftellen en dan gelukkig paard aan huis

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 21:40

Dat decathlon wel de optie geeft om te bezorgen bij een pakketpunt, maar niet bij het pakketpunt waar ik wil, terwijl dat ook postnl is -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 21:57

Dat ik moe ben en dan iemand ga missen waarmee ik de vriendschap verbroken heb...nou ja morgen is het weer beter.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 21:58

Dat iemand nu zijn heg aan het snoeien is met elektrische heggenschaar. 8)7

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:00

Veilig aangekomen thuis, in de tijd dat ik moest wachten tot de file redelijk weg was heb ik met vriendje in het tuincentrum 4 nieuwe planten gekocht. Op therapeutische basis natuurlijk! :j

Dus ik helemaal blij. Maar moest toch 10-15 minuten file rijden. Achter een Kia Picanto met 5 jongeren die de hele tijd schreeuwden, uit het raam hingen, dingen uit het raam gooiden en ook nog enorm bumper kleefden. Echt hoe haalt zo iemand zijn rijbewijs. :roll:

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:02

Dat er geen nieuw seizoen komt in de The Haunting reeks. :(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:17

Dat ik totaal vergeten ben waar een serie over ging maar dat ik nog wel weet dat ik hem leuk vond. Maar nu is er een seizoen 2, dus ben ik eerst seizoen 1 maar weer aan het kijken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:20

wyoming schreef:
Dat ik totaal vergeten ben waar een serie over ging maar dat ik nog wel weet dat ik hem leuk vond. Maar nu is er een seizoen 2, dus ben ik eerst seizoen 1 maar weer aan het kijken.

De reden waarom ik geen nieuwe serie begin

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:28

wyoming schreef:

Stap 1: open YouTube
Stap 2: Zoek naar 'INSERT SERIES TITLE AND SEASON recap'
Stap 3: Voel je helemaal geslaagd in je leven en kijk een nieuw seizoen

*D

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:40

Ik was helemaal zen en gelukkig vandaag. Schilder had eindelijk tijd om alle deuren en ramen af te schilderen. Vanaf begin april op moeten wachten.

Is vanavond achter mijn rug één of andere langharige poedersuiker naar door de open ramen/deur naar binnen geglipt. Is met zijn natte en vieze vacht op mijn bed gaan liggen, heeft allerlei dingen omgegooid toen ik niets vermoedend in het bijna donker alles dicht ging doen. Is vervolgens vol eerst tegen de deur en daarna tegen het kozijn opgerend. Allemaal witte/grijze haren op en in de nog plakkerige nieuwe verf |(

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 22:53

De wasmachine van de buren dreunt gigantisch door. Het is net alsof hun wasmachine hier in de huiskamer staat. Het dreunt/trilt echt op een vervelende manier.

En ik heb net mijn telefoon laten vallen in een bakje smeerkaas.