lenaa_tje schreef:Kun je de file niet vermijden en binnen door? Rot zeg
Ja denk het wel maar rondom Apeldoorn staat het dus helemaal vast omdat meer mensen dat idee hebben.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Wat fijn zigranta, veel plezier op vakantie.
Gefeliciteerd Dicodipp!!
Ik heb dikke file gehad onderweg naar huis en rotdag op stage. Zie ik in de koelkast bedorven vlees staan dus kon eerst terug naar de supermarkt. Geld terug gehad, want het had nog goed moeten zijn. Ben er vandaag zo enorm klaar mee allemaal.
Steffi4 schreef:Hebben jullie even?
Dat mijn man WEERAL boos is op mij voor God mag weten welke reden nu weer.
Dat ik volgende week terug (parttime) moet beginnen werken na drie jaar, bij het bedrijf waar ik al 8j werk, maar ze zo’n vuil spelletje hebben gespeeld dat ik het liefst vandaag nog ontslag neem.
Daar bovenop komt dat door dat vieze spelletje, ik gewoon niet weet waar ik mijn zoontje moet laten voor opvang, wat ongelooflijk veel stress met zich meebrengt.
En LAST BUT NOT LEAST. 4-6 weken geleden postte ik hier over mijn paard, dat we samen in de staander waren gevallen en zij een groot gat in haar borstkas had…alles is echt super goed genezen, op de best mogelijke manier. Ik ben terug stilaan aan het opbouwen…stuurt de hoefsmid daarstraks: indra was bang en heeft zich los getrokken, ze heeft wat schaafwondjes. Krijg ik deze foto(‘S) 2uur later van een stalgenoot.
Spoiler:
[ [url=m/EfNL56.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij geraakte ze niet los en is ze onderuit gegaan.
wyoming schreef:Dat ik totaal vergeten ben waar een serie over ging maar dat ik nog wel weet dat ik hem leuk vond. Maar nu is er een seizoen 2, dus ben ik eerst seizoen 1 maar weer aan het kijken.