Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 13:41

MarlindeRooz schreef:
Docent die doodleuk zegt "donderdagavond hoor je of maandag de herkansing is of dat we het een week opschuiven". Nou GERDA ik heb nog wel wat beters te doen dan wachten wanneer een herkansing jou uitkomt. Echt die docenten denken dat ze alles maar kunnen doen en dat wij 24/7 de tijd hebben om toetsen te maken en te leren.
Ergste is dat ik geen direct contact meer met haar wil hebben omdat ze nare dingen zegt. Dus als ik dit wil oplossen moet het weer via via. :roll:

Ja dit. Ik kreeg voor de kerstvakantie te horen dat ik op of na 4 januari zou horen over het examen die op...jawel... 4 januari plaatsvond. Toen ik hier een mail over stuurde dat ik daar niet mee akkoord ga, kreeg ik een geïrriteerde mail terug dat zij ook hun best doen en dat corona ons allemaal raakt. Gozer, we zijn bijna een jaar verder. :') Oh, en dat ze op vrijdag middag niet meer overleggen want examen bureau was er al niet meer.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 15:38

Dat ik eigenlijk lege flessen naar de glasbak moet brengen en dat lopend wil doen, maar geen zin meer heb. :=
Not First world problems, I know. :o

Morgen maar even denk ik, want zometeen komt de AH de boodschappen brengen en is het wel handig dat ik thuis ben. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 15:48

Nayomie schreef:
MarlindeRooz schreef:
Docent die doodleuk zegt "donderdagavond hoor je of maandag de herkansing is of dat we het een week opschuiven". Nou GERDA ik heb nog wel wat beters te doen dan wachten wanneer een herkansing jou uitkomt. Echt die docenten denken dat ze alles maar kunnen doen en dat wij 24/7 de tijd hebben om toetsen te maken en te leren.
Ergste is dat ik geen direct contact meer met haar wil hebben omdat ze nare dingen zegt. Dus als ik dit wil oplossen moet het weer via via. :roll:

Ja dit. Ik kreeg voor de kerstvakantie te horen dat ik op of na 4 januari zou horen over het examen die op...jawel... 4 januari plaatsvond. Toen ik hier een mail over stuurde dat ik daar niet mee akkoord ga, kreeg ik een geïrriteerde mail terug dat zij ook hun best doen en dat corona ons allemaal raakt. Gozer, we zijn bijna een jaar verder. :') Oh, en dat ze op vrijdag middag niet meer overleggen want examen bureau was er al niet meer.

Ja ze heeft ook letterlijk gezegd... Jammer dat je ziek bent maar als je eerder gemaild had dan had je nog een herkansing gehad maar nu ben je te laat. Daarbij vond ze dat ik het al wel af had moeten hebben want in week 5 en 6 voelde ik me niet zo ziek. Dus ze accepteerde het gewoon niet dat ik ziek ben. Sinds wanneer bepaalt een docent hoe ziek ik ben???? Dat laat ik wel aan mijn arts over. Is al de tweede keer dat ze zo'n actie heeft.

Dus de studieadviseur heeft haar maar aangepakt. Ik laat me echt niet zo behandelen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 16:28

Aan de installateur die gisteren de lijn van wastafelafvoer en kraan 4 cm te ver naar rechts heeft geplaatst. ‘s ochtends ben ik er bij geweest om het midden te bepalen, het streepje staat nog onder op de gipsplaat. Vandaag kom ik er achter dat het 4 cm naar rechts is geplaatst waardoor alles opnieuw kan.

Mijn vader en schoonvader bouwen als twee hobby Bobs alles op de mm nauwkeurig zoals ik het wil hebben. Dikke ergernis dus dat je een professional laat komen en dat je dan dit krijgt.
-:(-

taartjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 16:38

Quarantaine en niet uit m'n slaapkamer mogen komen.
Ik ben meteen zo afhankelijk van mijn moeder en mijn broertje, maar zodra zij hun appjes niet lezen wanneer ik iets vraag, kan ik niet naar beneden lopen om het dan maar zelf te pakken. Zit al bijna een uur te wachten op een antwoord op de vraag of m'n neusspray binnen is.
Gelukkig reageerde m'n broertje net, maar het is zo mega frustrerend dat ik zo afhankelijk ben van anderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 16:59

taartjee schreef:
Quarantaine en niet uit m'n slaapkamer mogen komen.
Ik ben meteen zo afhankelijk van mijn moeder en mijn broertje, maar zodra zij hun appjes niet lezen wanneer ik iets vraag, kan ik niet naar beneden lopen om het dan maar zelf te pakken. Zit al bijna een uur te wachten op een antwoord op de vraag of m'n neusspray binnen is.
Gelukkig reageerde m'n broertje net, maar het is zo mega frustrerend dat ik zo afhankelijk ben van anderen

:knuffel:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 17:06

Dat ik me niet gefocust krijg en nu al weet dat ik morgenavond weer zit te stressen voor mijn herkansing van vrijdag >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 17:13

M'n moeder die weer op tilt slaat omdat ik aan de buurvrouw gevraagd heb of ze morgen met ons mee wil gaan wandelen in het bos. :') "DaT wEeT iK nOg HeLeMaAl NiEt!!!1!!!!" Mens, het is niet alsof je iets beters te doen hebt, zo kom je tenminste ook de deur eens uit. Wees blij dat er iemand is die je eens in de zoveel tijd even uitlaat.

Update: ze is al uit error-modus en vindt het nu vooral gezellig. :') Stresskip. :=
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-01-21 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 17:29

School; ik kreeg vorige week mail dat er een toets moment is ingepland voor mij en of ik die zo snel mogelijk wil bevestigen zodat hij mij documentatie kan sturen wat ik moet voorbereiden. Heb ik gedaan, 10 minuten na het ontvangen van de mail, vorige week. Nog steeds geen documentatie ontvangen en volgende week staat het examen gepland en heeft hij wel algemene mails gestuurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 17:37

Een stalgenootje (bijrijder van een stalgenoot) die echt alleen maar kan mopperen en godveren tegen d'r paard. Hallo ben je hier voor je plezier, of wat doe je hier? %)

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 17:41

Mensen die Rutte en de Jonge “de schuld geven” van alles.
Dat “alles” ook ver buiten Nederland ook gebeurt, wordt even vergeten ofzo.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 18:18

Mensen in een groepsapp die schijt krijgen aan de regels en het normaal vinden dat anderen dat ook krijgen "oh maar knap hoor dat jij het wel kan". Echt waar, als het egoïsme van de mens na deze pandemie niet duidelijk is, dan weet ik het ook niet meer :+ Krijg met de dag een meer fiets all humans gevoel :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 18:27

Knudd schreef:
Mensen in een groepsapp die schijt krijgen aan de regels en het normaal vinden dat anderen dat ook krijgen "oh maar knap hoor dat jij het wel kan". Echt waar, als het egoïsme van de mens na deze pandemie niet duidelijk is, dan weet ik het ook niet meer :+ Krijg met de dag een meer fiets all humans gevoel :')

Ik snap ook niet wat er dan niet te kunnen is? Het is echt niet heel moeilijk.

Vervelend wel, maar ja, even doorzetten met z’n allen en dan is het ook sneller klaar.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 18:35

Knudd schreef:

Ik snap dat soort mensen ook totaal niet, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, we hebben ongetwijfeld allemaal wel iemand die een risico loopt, daar wil je toch voorzichtig voor zijn? Ik heb helaas ondanks het voorzichtig zijn dan wel Covid gekregen, maar ik zit braaf in m'n kamer, kom niet in contact met m'n moeder en broertje, kan wel gezellig bij m'n vader langs in de kamer naast me omdat hij ook positief is getest, maar toch zal ik straks als ik weer beter ben me nog steeds extra goed aan de maatregelen houden en ik ga ook 100% zekerweten de vaccinatie halen wanneer dat kan.
Ik woon ook in een regio waar het geloof een grote rol speelt en ik geloof zelf ook, maar ik vind het toch wel van de zotte dat je anderen zodanig in gevaar brengt door geen reet om de regels te geven en met een positieve testuitslag gewoon op pad blijft gaan. En ja, helaas ook nog van dichtbij meegemaakt. Ik kan daar echt niet bij met m'n hoofd.
Ik hou me ook niet aan de afspraken voor mezelf, maar wel voor mijn moeder die in de zorg werkt en ook een extra risico loopt, ook voor m'n opa en oma die een besmetting allebei niet gaan overleven en alle andere mensen in mijn leven die een extra risico lopen wanneer ze besmet raken. Ikzelf ben gewoon jong en gezond (behalve nu dan even :+ )
Gewoon ff met z'n allen de schouders eronder, even door bikkelen en dan komen we er ook met z'n allen weer uit :j

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 18:54

Knudd schreef:

Of mensen die boos worden als je je verjaardag niet wilt vieren! -:(-

Ehmmm hallo!!!??!!! Iets met Corona enzo?!?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 18:56

Ah herkenbaar -O- hier wordt mijn vaste contact 50. Wij moeten dus echt wegwezen voor een paar dagen. Het antwoord ik vier niet wordt niet geaccepteerd. Er werden al 50 dingen bedacht voor het huis en zo. 8)7 Wie wat zou doen. Gewoon kansloos

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:11

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd omdat het niet voldoet aan de boktregels.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:14

Tjsa de afkorting gv kwam gezeik steeds 8)7 , dan dit maar. :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:17

karuna schreef:
Tjsa de afkorting gv kwam gezeik steeds 8)7 , dan dit maar. :+

Je weet dat je iemand gewoon vriend kan noemen, toch?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:18

Ok ergernis. Zie bovenstaande posts :evaw:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:19

Uhm, oké dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:37

Waarom ben ik zo intens slecht in mensen tekenen? |(

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:46

Hamster in moeten laten slapen |( ik bedoel... we hadden 7 hamsters, nu dus 6, maar het verlies word er niet minder op.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 19:49

DeEenhoorn schreef:
Hamster in moeten laten slapen |( ik bedoel... we hadden 7 hamsters, nu dus 6, maar het verlies word er niet minder op.

Och, wat ontzettend jammer. Heel veel sterkte! :(:)

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 20:45

Ik erger me over al dat ge-gerda/ al die GERDA opmerkingen.
" weer zo'n gerda, wat denk je nu zelf gerda enz