Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 04:52

Wakker schrikken van een NL-alert bericht en vervolgens een vieze rooklucht ruiken. Want ja alle ramen stonden open. En vriend die rustig door alles heen slaapt. :+

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 06:04

Dat we een cadeaukaart van het werk hebben gehad voor onze inzet in de corona tijd ( heel lief ) maar dat deze niet geactiveerd is. Iemand van ons contact opgenomen, zou dan gisteren geactiveerd worden. Helaas nog steeds niks. Dus ben benieuwd of dat het nog gaat lukken voor de zomervakantie :')

MoniekJ

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 07:52

Ziekenhuis en slapen..

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 08:40

Gister van mijn verzorgpony afgevallen gelukkig is met haar alles oke maar ik heb gistermiddag wel doorgebracht in het ziekenhuis. Gelukkig niks gevonden en is alles gewoon goed gekneusd maar die pijn in mijn nek en rug enz is nu niet te harden gewoon

shadowstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 08:45

Dat ik fulltime werk, en als het dan weekend is het het hele weekend stormt en regent en ik niks met de paarden kan doen

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 09:05

Super leuke baan gezien, gesolliciteerd, hadden ze al iemand gevonden. Haal die vacature dan van je website ^)

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 09:18

Mm paardenspullen die nat waren terwijl ze onder het afdak lagen.
Spullen in de schuur ook nat en er zat 1 grote dikke spin daar, dus nu zonder jas naar stal

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 09:31

Vannacht lopen spoken vanwege buikpijn. Nu gebroken wakker en zelfs de katten vinden het te slecht weer om uit bed te gaan. Terwijl de jongste normaal weer of geen weer gewoon buiten gaat liggen.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 09:49

Dat mijn vrienden altijd wel wat willen doen, maar als het meer moeite vereist dan alleen drank kopen niemand wat organiseert en het altijd weer op mij en m’n vriend aankomt. Het was erg gezellig gisteren, maar zo irritant dat we letterlijk alles hebben geregeld. En dat ik elke keer zeg “volgende keer niet meer” en het dan toch doe omdat ik ook graag iets leuks wil doen :’)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 09:53

Facebook, blijkbaae was m'n advertentie voor portfolio shoots in strijd met de richtlijnen van Facebook. Omdat er wss paarden foto's bijstonden. Well okay then.
Heb wel eindelijk weer goed geslapen en voel me stukken beter (en gelukkiger)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 10:38

Ik wordt moe van deze wereld. Los van het feit van al mijn eigen drempels wordt je in het nieuws doodgegooid met geklaagd .. jawel.. K3 die zich egyptisch heeft verkleed en dat kan natuurlijk heeelleeuumaaal niet. (Iets met cultuur toe eigenen? Wtf..)

Man man man. Nog effe..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 10:49

Ik erger me momenteel gewoon aan heel internet. Als iemand overlijdt door een fout van een arts, moet iedereen zijn levensverhaal delen, of je wordt voor niets uitgemaakt voor rascist. Of je kunt geen fatsoenlijke discussie voeren. Of volgens mensen sterf je aan 5G. Of je wordt uitgemaakt tot slecht persoon omdat je niet dezelfde mening deelt. Of de wereld vergaat in 2 uur. Of je wordt weer neergehaald omdat...ja noem het maar eigenlijk. Nee, ik ben internet een beetje beu :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 11:08

Dat er Polen bij mij aan de overkant een huis hebben gekocht en het helemaal aan het leegtrekken zijn maar ze slapen er wel. Ze hebben een oude VW wat net een vrachtwagen lijkt qua geluid met keiharde muziek erin, niet zo fijn als je al op bed ligt _-:(

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 11:11

xDenies schreef:
Ik wordt moe van deze wereld. Los van het feit van al mijn eigen drempels wordt je in het nieuws doodgegooid met geklaagd .. jawel.. K3 die zich egyptisch heeft verkleed en dat kan natuurlijk heeelleeuumaaal niet. (Iets met cultuur toe eigenen? Wtf..)

Man man man. Nog effe..

Mensen vervelen zich gewoon heel erg op het moment. Komen ineens allemaal actiegroepwn en petities de wereld in dat ik denk, eeeh....?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 11:30

Koppijn door de storm

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:04

Dikke kater :')

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 14:26

Mijn vriend wil niks leuks gaan doen. -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 19:22

Dat ons eten er nog niet is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:17

Mijn getypte verhaal weg (de meest spontane versie uiteraard, waar ik zo tevreden mee was) omdat mijn vriend een lamp op ging hangen en de stroom eraf haalde, net voor ik op verzenden kon klikken.

Grrrr :\

En ik kon al later typen i.v.m de formule 1. Nu is het al 21:15...

Dan maar bokken en lekker hier mokken :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:42

Dat ik ineens super veel reacties krijg op vraag naar portfolio modellen,maar m'n hoofd er een enorme chaos van maakt ik heb deze week sowieso 3modellen en zijn ook netjes ingepland, maar alsnog choas.

Edit: en 1 van de 2 kittens die vandaag hier zijn gekomen blaast echt enorm als je alleen maar kijkt. Dat gaat morgen wat worden als ik naar de dierenarts moet.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-07-20 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:53

Dat ik zoveel moeite heb om iets leuks voor mijzelf te kopen :+

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 22:02

Ik erger mij aan mijzelf :(
Mijn paard is net ingeslapen (dikke week geleden). Heel verdrietig verhaal. Sinds een paar maanden ben ik onze 3 jarige al spelend aan het opleren en dit gaat zeer goed. Echter nu heb ik het gevoel dat dit niet leuk mag zijn omdat ik het gevoel heb dat ik mijn paard verraad. :\
Ik zou op fb een foto willen posten of vertellen aan mensen wat een kanjer mijn 3 jarige is... En dit nog maar denken geeft mij een naar gevoel. Bah. Mis mijn paard....

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 22:34

:(:) je 3 jarige is geen vervanger van je paard, maar heeft ook een plek in je hart en daar mag je van genieten.
Mooiere manier om alles een plekje te kunnen geven is er denk ik niet.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 22:41

Tuurlijk mis je je paard maar dat wil niet zeggen dat je met geen andere blij mag zijn en mag pronken :(:) ik post momenteel veel over mijn 18jarige die officieel nog niet eens van mij is.
Terwijl ik zelf minis heb die me het meest heilig zijn en die post ik amper. Maakt heus niet uit!
Lekker doen!

Ik erger mij dat ik 85 euro ben verloren en ik weet niet of het uit mijn zak gevallen is of dat dat kat het in huis heeft versleept.
Zo zuur! Nergens te vinden. Ben er echt ziek van :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 00:17

Dat ik een superleuk (instrumentaal volgens mij) nummer gehoord heb op radio 2 en dat ik hem niet kan vinden.
Ook niet in de afspeellijst van radio 2 rond die tijd..