Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 20:55

Mezelf.. Bij alles wat ik doe denk ik bij mezelf: Je doet het niet goed, het moet beter! En als het mis gaat, ben ik zo zwaar teleurgesteld in mezelf. Dat ben ik sowieso altijd, maar het lijkt wel alsof alles 100x zo hard aankomt momenteel. Voor mijn gevoel doe ik nooit eens een keer iets goed.. Al zegt de hele wereld tegen mij dat ik het goed doe, dan nog vind ik dat ik faal..

Knudd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 21:24

Grafische kaart beschadigd, laptop net een jaar oud...

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 22:50

Vandaag omstreeks 17u.We staan in de tuin en horen een kerel al telefonerend aan de andere kant van de schutting wandelen.Het gesprek leek vrij zakelijk te zijn,waarbij hij zegt:'Arroganter zijn'.
Ik maak nog een grapje hierover tegen mijn vriend;die is waarschijnlijk vastgoed- of verzekeringsmakelaar.
Ettelijke seconden later,ik ben net binnen,gaat de deurbel.Diezelfde kerel aan de deur.Hij komt collecteren voor het rode kruis.
Een hoop blah blah van kent u ons,wat we doen,etc.
Ik onderbreek hem om duidelijk te maken dat ik niet doneer aan de deur.Zo bespaart hij zich tijd.
Hij vraagt waarom niet en blijft zich opdringen.
Mijn reactie was dat ik geen arrogantie duld aan de deur.Zijn kwartje viel.
Ja,ik heb je horen telefoneren.

Kaulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 23:37

Dat ik een ( al vind ik zelf natuurlijk) een super gaaf koeienhoofd gemaakt heb met een lichtslang en meerdere voorbijgangers heb gehoord die het op een varken vinden lijken, im dead. :')
Afbeelding

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 23:38

Kaulitz schreef:
Dat ik een ( al vind ik zelf natuurlijk) een super gaaf koeienhoofd gemaakt heb met een lichtslang en meerdere voorbijgangers heb gehoord die het op een varken vinden lijken, im dead.[ [url=m/0acQdO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zie er toch echt een koe hoor, gaaf gedaan!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 00:21

O God het lijkt wel die jurk: is het blauw of goud?

Varken of koe? Nu zie ik het er alle twee in :’)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 00:23

poes schreef:

Hahahaha precies dit!
Wel heel knap gedaan!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 00:35

Dat ik zie dat ze nog wat kaartjes overhebben voor Harry Styles' concert, maar natuurlijk heb ik die avond al iets :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 00:36

Stelletje losers die as we speak het Julianaplein in Groningen blokkeren. Leuk dat je je ergens sterk wil voor maken, maar doe dat even op een ander tijdstip en blokkeer lekker de mensen die er wél wat aan kunnen doen, en niet random burgers enkel omdat wegblokkades tegenwoordig hip zijn. fiets hell.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 01:06

Bedwantsen in de hotelkamer waar ik op dit moment verblijf. Morgenvroeg een tentamen waardoor ik dit hotel geboekt heb, en nu kan ik dus niet slapen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 01:12

O bah dat is echt zoooo vies

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 01:23

poes schreef:

Ik ook -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 01:58

Slaap is weggelopen en toch ben ik moe

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 07:29

Kaulitz, ik vind het ook een koe hoor! Super mooi en creatief! :)

Ben hier echt 100% aan het eind van mijn Latijn. Wel gisteravond besloten tijdens mentorgesprek van morgen aan te geven dat ik niet meer een volledig rooster (09:00-19:00 aanwezigheidsplicht) mee kan draaien en dat dat voor mij na de kerstvakantie ook een definitieve no-go is. Nu al de zoveelste keer dat ik me de weken voor de vakantie duizelig van vermoeidheid naar school moet slepen en iedere seconde denk 'ik wil naar huis laat me met rust'. Lijkt me niet helemaal de bedoeling :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 07:29

Aan onze pup die al zijn speelgoed links laat liggen maar al de rest wel kapot bijt. Onze bomen, onze struiken, de houten palen van de weide, schoenen, zakken eten etc. 1 grote ravage.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 07:33

Aan het feit dat er weer boeren en bouwprotest is. Niet vanwege het feit dat ze protesteren maar dat ik ontzettend bang ben om te laat te komen op dd crematie van mijn moeder. Maar goed anwb in de gaten houden.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 07:36

Pony aanbieden via mp, onbeleerd.
En dan vervolgens meerdere reacties krijgen of ze ook onder het zadel is......
Eerst deed ik nog mijn best om netjes te vertellen dat ze niet onder het zadel is en waarom....
Aangezien men daar dan niet eens op reageert krijg ik steeds meer de neiging om alleen "nee" terug te sturen of zelfs niet eens erop te reageren.... Pfff echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 08:54

Aan de baas van mijn vriend die echt nog zo ouderwets is. Zijn vrouw staat op om zijn boterhammen te smeren, zijn kinderen mogen niet homo zijn. Dat hoort niet. Kind ziek en huishouden is een taak voor de vrouw. Jeetje zeg 8)7 En dan tegen mij zeggen dat hij niet snapt dat ik niet opsta om mijn vriend zijn boterhammen te smeren. Hij is 31, hij kan zelf hoor :')

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 09:22

Aan dat de laptop niet meer goed reageert. En aan de link die we op papier hebben gekregen voor uitzoeken voor kerstcadeau. Hij werkt niet bij mij. Op laptop, mobiel van mij en mijn moeder. Het werkt niet. Bij collega wel. Aangezien seizoenwerk is zie ik ze pas april weer. Maar tot maart kan ik. Baal ervan en weet niet hoe ik op kan lossen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 09:38

Hier vandaag op het fietsje en ingehaald door een paardentrailer. Ik ben blij dat ik op het uiterste randje van de weg fietste, want de bestuurder had niet door dat de trailer heel dicht langs mij heen ging...
Die dingen zijn 9 vd 10x breder dan de auto. Dus denk daar dan ook aan :+

Paar minuutjes later een auto die me in wil halen in een onoverzichtelijke bocht. Verrassing! Toen hij naast me reed kwam er plots een auto uit tegengestelde richting, en dit kon echt net :=

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 09:46

Een ontiegelijke onvriendelijke pokketietraldjeda boer.
Mijn god, ik kan er niks aan doen als jij khdofodeepokkevoer besteld.
Bestel fatsoenlijk voer wat fatsoenlijk uit de auto te krijgen is. Jezus mina.
En wees verdorie vriendelijk tege de chaufffeurs/chaufeusses die het voer brengen.
Wij kunnen niks er aan doen hoe wie wat voor pokkevoer je besteld.
Nooit van zijn levensdagen ga ik ooit nog naar die lamzak.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 10:11

Dus geen doosje kerstchocola dit keer voor je?

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 10:53

Ik erger me aan het feit dat mijn werkgever niet om de werknemers geeft. Er wordt bezuinigd en het eerst op alles dat de werknemers aangaat. Nu is ook het kerstpakket wegbezuinigd terwijl het echt niet zó slecht gaat met het bedrijf. Weer eens een teken dat er geen waardering is, is al het zoveelste dingetje. En dat wordt ook niet netjes gecommuniceerd, nee, dat moeten we via via weer vernemen. Grr

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 10:57

Mo_86 schreef:
Ik erger me aan het feit dat mijn werkgever niet om de werknemers geeft. Er wordt bezuinigd en het eerst op alles dat de werknemers aangaat. Nu is ook het kerstpakket wegbezuinigd terwijl het echt niet zó slecht gaat met het bedrijf. Weer eens een teken dat er geen waardering is, is al het zoveelste dingetje. En dat wordt ook niet netjes gecommuniceerd, nee, dat moeten we via via weer vernemen. Grr

Waardeloos hoe weinig werkgevers beseffen hoe belangrijk hun personeel is. Ik zit nu nog in mijn bedrijfskundeklas en ik hou mijn hart vast wat daar voor werkgevers uit moeten komen. HR onderwerpen interesseert ze nu al geen bal, dus vraag me af wat dat moet worden als ze het bedrijfsleven in gaan..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-19 11:03

Britta31 schreef:
Dus geen doosje kerstchocola dit keer voor je?

Nope.... Gelukkig ben ik alweer wat gekalmeerd. De baas gaat zelf achter dit verhaaltje met de boer aan omdat het een onmogelijke boer is.
Dus opzich "fijn" dat hij dat doet. Maar klote dat ik de oliebol over me heen kreeg