Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 21:38

xPareltje schreef:
Janinevv schreef:
Oei haha dat is wat minder! Maar die vent is gewoon tien keer niks dus, en als ze zoveel eisend zijn bah..

Toen we in het begin met elkaar praten voelde het echt als dit word het maar je ziet wel hoe raar het kan uitdraaien.. :') Hij wou zelfs speciaal voor mij naar mij komen om samen carnaval te vieren lol _O- Iemand nog tips ik heb hem nog als match op tinder maar op whatsapp heb ik hem verwijdert, moet ik nog een laatste woord zeggen, of maar de eer aan mezelf houden en hem gewoon opheffen? _-:(

Oh wat hartstikke leuk voor je! Wonen jullie eigenlijk ver van elkaar af?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 22:00

xPareltje schreef:
xPareltje schreef:

Oei haha dat is wat minder! Maar die vent is gewoon tien keer niks dus, en als ze zoveel eisend zijn bah..

Toen we in het begin met elkaar praten voelde het echt als dit word het maar je ziet wel hoe raar het kan uitdraaien.. :') Hij wou zelfs speciaal voor mij naar mij komen om samen carnaval te vieren lol _O- Iemand nog tips ik heb hem nog als match op tinder maar op whatsapp heb ik hem verwijdert, moet ik nog een laatste woord zeggen, of maar de eer aan mezelf houden en hem gewoon opheffen? _-:(

Oh wat hartstikke leuk voor je! Wonen jullie eigenlijk ver van elkaar af?[/quote]

Opheffen, zal zelf echt niks meer willen zeggen tegen hem.

Wij wonen klein halfuurtje van elkaar vandaan :)

xPareltje

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 22:17

Nee inderdaad je hebt gelijk aan een dood paard trekken die steeds alles afkaatst heb je niks. Dus beter maar om deze match op te heffen anders zie ik hem nog elke dag ertussen staan :')

Oh wat gaaf zeg! Lekker kortbij dat is inderdaad wel echt heel erg fijn, deze kerel woonde op 5 minuten afstand >;) Dus helaas ga ik hem hier nog vaak tegen het lijf lopen maar ach moet je boven staan toch.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 22:27

xPareltje schreef:
Nee inderdaad je hebt gelijk aan een dood paard trekken die steeds alles afkaatst heb je niks. Dus beter maar om deze match op te heffen anders zie ik hem nog elke dag ertussen staan :')

Oh wat gaaf zeg! Lekker kortbij dat is inderdaad wel echt heel erg fijn, deze kerel woonde op 5 minuten afstand >;) Dus helaas ga ik hem hier nog vaak tegen het lijf lopen maar ach moet je boven staan toch.

Oei haha dat is minder zo dichtbij, woon je in grote stad? Halfuurtje is inderdaad prima bent er zo :o

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 22:32

Nee we wonen allebei in een boerengat haha ik ga altijd 100m van zijn thuis af boodschappen doen. Dus het is wel echt ruk om telkens geconfronteerd te worden met hem, ondanks dat ik hem voorheen echt leuk vond. Maar ach ik ga niet voor z'n kneus verhuizen omdat hij daar nu net woont. :P

Wel echt heel leuk voor je zeg. Want jij was ook nog niet zolang aan het Tinderen of heb ik het nu mis. :? Ik hoop op binnenkort leuk nieuws! *\o/*

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 22:36

Oh haha dat is lastig ja! Nouja hopen dat je hem niet tevaak tegen komt :D

Ik tinder al best lang maar nooit veel afgesproken deze jongen is tweede keer waarmee ik date via Tinder :o

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 00:22

Janinevv schreef:
Oh haha dat is lastig ja! Nouja hopen dat je hem niet tevaak tegen komt :D

Ik tinder al best lang maar nooit veel afgesproken deze jongen is tweede keer waarmee ik date via Tinder :o

Precies. Ik hoop inderdaad dat ik hem niet teveel meer tegenkom. Oh wat leuk zeg ik heb nu 2 matchen, maar god damn wat zeg je in het begin tegen iemand. :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 00:42

Gewoon Hallo allesgoed? Niet te moeilijk denken :o

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 01:15

Ja klopt niet twijfelen inderdaad.

Maar ik ben echt blij voor je, dat je het met deze jongen zo naar je zin hebt en er een klik is. We krikken het hier goed op, misschien af en toe handig om te pb'en haha. :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 12:14

xPareltje schreef:
het contact met de 'leuke' jongen uit de winkel heb ik per direct verbroken. Meneer kon de laatste tijd alleen maar praten over hoeveel spijt hij had van zijn ex en van een meisje waarmee hij niks mee gedaan heeft. :') Ik ben wel weer even helemaal klaar met de poppenkast op tinder, als je iets serieus zoekt kom je van deze kneuzen tegen.. |o

_/-\o_
Ben er ook klaar mee hoor. Zowel op Tinder als op Happn wél matches, maar 0 gasten die iets terugzeggen...

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:32

Nummus schreef:
xPareltje schreef:
het contact met de 'leuke' jongen uit de winkel heb ik per direct verbroken. Meneer kon de laatste tijd alleen maar praten over hoeveel spijt hij had van zijn ex en van een meisje waarmee hij niks mee gedaan heeft. :') Ik ben wel weer even helemaal klaar met de poppenkast op tinder, als je iets serieus zoekt kom je van deze kneuzen tegen.. |o

_/-\o_
Ben er ook klaar mee hoor. Zowel op Tinder als op Happn wél matches, maar 0 gasten die iets terugzeggen...

Ja het is verschrikkelijk he.. :') Denk je echt een leuke jongen te hebben kom je er na een paar keer gepraat te hebben er achter dat je je energie beter in iemand anders had kunnen steken.. |o

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 08:16

Misschien je eigen instelling ook veranderen.
Ik heb ook een paar dates gehad die ik niet geweldig vond. Maar ik vond geen een date verspilde moeite, tijd of geld.
Ze waren het allemaal waard, meestal houdt je er wel een mooi verhaal aan over en het leert je altijd weer wat, en vooral wat je niet wilt.

Misschien is zo bekijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:20

Idd carinar, al is het maar de ervaring, verspilling is het eigenlijk nooit..

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:25

Als er een goede klik is en je wil afspreken, maar hij praat eroverheen, houd je aan een lijntje, praat veel over spijt van zijn ex en schept op. Vind ik dit verspilde tijd die ik erin heb gestoken, ik weet niet hoe jullie zoiets ervaren. >;)

Maar ik ben inderdaad een ervaring rijker geworden hiervan. En uiteindelijk leer je er alleen maar uit. Dus ik snap je reactie heel goed. :)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 10:42

Maar dan heb jij je ook aan het lijntje laten houden. Ik zou het zien als een ervaring rijker.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:02

Neverland schreef:
Maar dan heb jij je ook aan het lijntje laten houden. Ik zou het zien als een ervaring rijker.

Helaas heb ik mij hier ook een beetje in laten vangen inderdaad. :j Maar ervaringen opdoen, zijn leermomenten voor in de toekomst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 11:25

Precies, dus daarom niet een verspilling van tijd, maar een wijze les :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 12:33

Dat is ook zo meiden! Eigenlijk leer je veel van zulke types dan. Ik heb ook met veel verschillende types gedate wat ook wel fijn is.

Gister heeft hij mijn ouders ontmoet haha dat ging snel opeens maar voelde allemaal goed

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 13:01

Je hebt het toch ook leuk gehad neem ik aan? Vind ik geen verspilde tijd dan :)

Hier is vriendlief gisteren mee gaan carnavallen. Eerste keer samen in een uitgaanssetting. Was heel gezellig :D

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 13:14

@janine wat leuk, dat je ouders hem hebben ontmoet! :D

@yonker Waar ben je carnaval gaan vieren als ik vragen mag?
Laatst bijgewerkt door xPareltje op 03-03-19 13:43, in het totaal 3 keer bewerkt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 13:21

xPareltje schreef:
Als er een goede klik is en je wil afspreken, maar hij praat eroverheen, houd je aan een lijntje, praat veel over spijt van zijn ex en schept op. Vind ik dit verspilde tijd die ik erin heb gestoken, ik weet niet hoe jullie zoiets ervaren. >;)

Als iemand die zijn hart wilt luchten maar dat een beetje ongelukkig doet (een meid op Tinder is misschien niet de juiste om je hart bij te luchten) en die zich momenteel nog gekrenkt voelt (misschien zelfs nog midden in liefdesverdriet zit) en dit wilt overcompenseren door op te scheppen?

Ik weet het niet zeker he. Maar probeer het goede in iedere mens te zien. Het slechte zien we maar al te snel.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 13:22

Ik zie een date niet als verspilling inderdaad, je bent tenslotte bezig te kijken of iemand wat is.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 13:38

Bedankt allemaal! Maar het was toch net iets anders waardoor ik het jammer vind dat ik hier mijn energie in heb gestoken.

Ik ga het hier niet helemaal uitleggen, maar mochten mensen het graag willen weten dan kom maar pb! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 13:55

Natuurlijk is het jammer, je hoopt toch dat er iets leuks uit komt :j

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 14:26

xPareltje schreef:
@janine wat leuk, dat je ouders hem hebben ontmoet! :D

@yonker Waar ben je carnaval gaan vieren als ik vragen mag?

Ja heel leuk was dat!