Sheehan schreef:Ik zou daar van de pijpen iets oprollen en stoere laarzen met een hak onder doen, en leren jasje. Met veel kettingenMaar dat ben ik, en ik heb een aparte stijl
Eens

Zou ik ook doen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bubblewrap schreef:Ik dacht, ik probeer eens wat. Go or no go? Bordeaux jasje, oker/mosterdgeel shirt, en de broek die vanuit deze hoek nog groter lijktIk twijfel ontzettend, al is het licht ook lastig nu
[ [url=m/dZusiH.png]Afbeelding[/url] ]
Paars staat inderdaad ook goed boven deze broek!
Bubblewrap schreef:Ik dacht, ik probeer eens wat. Go or no go? Bordeaux jasje, oker/mosterdgeel shirt, en de broek die vanuit deze hoek nog groter lijktIk twijfel ontzettend, al is het licht ook lastig nu
Bubblewrap schreef:Broek is van de sting, shirt van de pieces, en het blousje van only
Thanks!
San, die rok staat moooooi!
xU_Blinghx schreef:Bubblewrap schreef:Ik dacht, ik probeer eens wat. Go or no go? Bordeaux jasje, oker/mosterdgeel shirt, en de broek die vanuit deze hoek nog groter lijktIk twijfel ontzettend, al is het licht ook lastig nu
Ik zou de gele shirt croppen door hem te knopen of om te rollen en in je beha te stoppen.
Maar ik ben echt gek op croptops
BiBiQ schreef:_San87_ schreef:Ik heb echt een hekel aan legerbroeken, dus ik kan je niet echt helpen. De outfit van vandaag vind ik tof
.
[ [url=m/AFnjau.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vandaag een oude vertrouwde aan.
Ohhh
Frummels schreef:Ik ben ook geen fan van wijde legerbroeken dus kan je ook niet echt helpen, sorry
San: heel mooi!