Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:05

Ik denk dat dit een goede opening was geweest om te zeggen dat je misschien maar wat vaker thuis ging slapen. Zodat je ook je eigen tijd hebt. :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:27

Ow my, dit neigt naar manipulatie..hij gaat jou alvast schuldgevoel zitten toeschuiven dat hij vast slecht slaapt en dan ook nog eens roepen dat t geen gewoonte moet worden? Dit verklaart vast waarom ik gillend wegren bij het idee van een relatie, want als ik het lees, word ik er al kriebelig van..
Maar het gaat niet om mij, maar om jou. En zolang jij ermee kunt dealen, ist goed.

Ik had voor de gein mijn leeftijdsgrens eens aangepast. Serieus, ik wist niet dat 30+ bij jonge mennekes van 24 goed in de markt liggen :')

Linda, fwb-niet relatie :') Veel plezier alvast!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:31

Anne ik krijg een beetje de kriebels van hem hoor. Beetje heel erg aanhankelijk hij.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 14:32

Ja als hij zegt dat je er geen gewoonte van moet maken... Wat zei jij?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:20

Mhhh ik zie hem weer niet echt als manipulatief persoon, heb niet het idee dat hij daarmee mij een schuldgevoel heeft geprobeerd aan te praten. Hij is inderdaad erg aanhankelijk haha... zelfs op de bank, als ik even 20 cm van hem af ga zitten kijkt ie me aan alsof ik gek ben. Jeetje als ik het zo type klinkt het wel heel erg he haha.. ik heb wel het idee dat hij het goed en lief bedoeld hoor, hij is gewoon een aanhankelijk type, iets meer als dat ik ben.

Ik heb gezegd dat als het zo uitkomt het vast vaker zal gebeuren.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:21

Oh vreselijk, dat je daar tegen kan. Zie je het echt zitten om met zo iemand voor langere tijd samen te zijn?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:27

Iemand die heel enthousiast is en graag bij me is, jahoor :D Nee ik snap wat je bedoeld. Zie ik dat zitten... als hij er een klein beetje in kan veranderen wel, hij hoeft echt niet helemaal te veranderen, kan ook niet, maar beetje meer rekening met me houden.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:30

Ben ook wel benieuwd of je nog een reactie hebt gegeven in plaats van het hierbij had gelaten. Ik had in elk geval heel hard de rem erop gegooid!

Je bent twee maand samen en je wil hem veranderen? Ik zou echt heel hard nadenken of jullie wel zo goed bij elkaar passen als jij zelf denkt.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:33

Hem veranderen zeg ik verkeerd, ik wil niemand veranderen, maar je kunt natuurlijk wel rekening met elkaar houden op bepaalde momenten :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:34

Anne pppfff ik zou ook kriebels krijgen van zo'n afhankelijke claimerd... ik kap dat altijd direct af of ren hard weg!

Jibbel Ik ben 43 en lig nog supergoed in die markt :+ :') ik date nu met een 28 jarige (wel echt superslim en zeer volwassen).

Linda, fwb-niet relatie dat klinkt niet als..... die gaan normaal niet mee naar je paard ;) denk dat ie meer wil dan FWB!

Ik heb morgen weer afgesproken met Guus! Zin in, hij is leuk :D

Pfff Ik kreeg het net heel benauwd :P collega van mij wist niet hoe Tinder werkte...dus ik demo gegeven en swipe alles naar links.
Zegt ze laat mij eens...swiped ze ineens 10 kerels naar rechts :+ :+ :+ :+ match, match, match, match, match, match....... :') :')
GVD.....ik zeg hier dat ding!!!!! Direct maar allemaal ontmatched...

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:35

Anne, wauw dat klinkt wel een beetje als een ex van mij. In het begin vond ik het superleuk, want zwaar verliefd, maar het ging me daarna echt vreselijk irriteren. Hij sliep haast elke nacht bij me ondanks dat hij 180 km verderop woonde en werkte en wilde echt overal met mij mee naartoe (ook paard) en alles samen doen. Uiteindelijk wel aangegeven en afgesproken dat hij doordeweeks niet meer bij me zou slapen (beter voor de nachtrust) maar dat wilde hij nooit echt accepteren. Daar bovenop was hij dan wel extreem jaloers, daar zal je met jouw vriend dan geen last van hebben hihi. Probeer in ieder geval wel naar jezelf te blijven luisteren en niet continue concessies te doen, hij mag zelf ook af en toe wel een beetje naar je luisteren wat JIJ wilt en fijn vind.

listiglistje, ja ik was ook wel een beetje tot de conclusie gekomen dat het niet alleen fwb was. Soort van relatie-niet-relatie, want een echte relatie of toekomst zie ik vooralsnog nog steeds niet zitten :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:36

Jibbel schreef:
Ow my, dit neigt naar manipulatie..hij gaat jou alvast schuldgevoel zitten toeschuiven dat hij vast slecht slaapt en dan ook nog eens roepen dat t geen gewoonte moet worden? Dit verklaart vast waarom ik gillend wegren bij het idee van een relatie, want als ik het lees, word ik er al kriebelig van..
Maar het gaat niet om mij, maar om jou. En zolang jij ermee kunt dealen, ist goed.

Ik had voor de gein mijn leeftijdsgrens eens aangepast. Serieus, ik wist niet dat 30+ bij jonge mennekes van 24 goed in de markt liggen :')

Ach joh, kan toch ook een grapje zijn? Je weet niet op wat voor toon hij het heeft gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:36

Ik ga zaterdag met mijn fwb naar de sauna, niks mis mee.. lekker relaxen

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:37

Ik zou ook een beetje kriebelig worden van zijn reactie, jammer dat je er verder niks mee gedaan hebt, want het was een mooie opening geweest om te bespreken dat jij juist meer ruimte nodig hebt.

Ik ben ook wel aanhankelijk, maar vind het toch ook heerlijk om gewoon alleen te zijn hoor :=

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:47

Ik snap werkelijk niet waarom het zo’n big deal is hier. Hij is gek op haar en wil haar bij zij hebben, dat is toch alleen maar lief of zie ik dat verkeerd? Hij is toch niet boos geworden met je slaapt gewoon hier gvd? Hij zegt enkel dattie het jammer vind en dat is toch lief?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:47

Destination schreef:
Jibbel schreef:

Ach joh, kan toch ook een grapje zijn? Je weet niet op wat voor toon hij het heeft gezegd.

Ehm..als Anne zegt dat hij not amused was, dan neem ik aan dat zijn toon geen grapje was.. := En gezien wat anne al eerder vertelde over hem, denk ik dat hij het idd echt niet leuk vond dat ze zei dat ze alleen ging slapen. Overigens, dat ik het manipulatief vind, zegt niks over hem hoor. Het komt puur op mij zo over. :D

Jester, ik denk dat het 'een big deal' is hier door wat Anne hier zelf heeft neergezet over hoe ze zich eronder voelt en dat dingen voor haar misschien wat te snel te intensief worden.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:50

Maar het betekent toch ook niet gelijk dat hij manipuleert? Wij kennen de situatie niet, dus dan vind ik het persoonlijk makkelijk oordelen door te zeggen dat hij manipuleert.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:52

Het was inderdaad geen grapje, hij vind het echt niet leuk, maar dwingt me ook weer niet om wel samen te slapen hoor en praat me ook geen schuldgevoel aan. Ik voel me ook totaal niet schuldig haha. Jaloers is ie zeker niet en hij laat me ook wel vrij in alles wat ik wil doen en laten, hij zal me niks verbieden of me een schuldgevoel aanpraten, daar heb ik ervaring mee uit het verleden en zo komt hij echt niet over. Ik denk dat het meer is dat hij gewoon erg gek op me is, hij is nog niet lang vrijgezel en komt uit een slechte relatie. Hij is dus gewend om samen te zijn, maar niet op een leuke manier. Ik denk dat hij graag samen is omdat hij dat ook gewend is, en wij het een stuk leuker hebben als hij het met zijn ex had en dat hij het daarom nog fijner vind om samen te zijn. Ik zie er niks kwaads achter, hij bedoeld het goed, het is voor mij alleen misschien even wat teveel van het goede nu.

Hij heeft overigens ook heeeeeel veel leuke kanten hoor <3

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 15:58

Het is geen oordeel hoor. ;) Das het verschil tussen zeggen dat iemand manipuleert of vinden dat iets neigt naar manipulatie. ;) Nogmaals, het gaat ook niet om mij of om wat ik ervan vind, maar of dat Anne ermee kan dealen. En gezien de laatste relaties/dates van Anne, gun ik haar alleen maar een fijne, onbezorgde relatie en hoop ik dat ze dicht genoeg bij zichzelf durft te blijven om haar eigen grenzen te bewaken. Zolang het voor haar goed is, is het allemaal prima.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 16:17

Ik denk dat het ook komt omdat je laatste weken eigenlijk vooral hier laat weten dat er toch dingen zijn waarvan je onzeker wordt en weinig meer de echt positieve dingen laat weten. Hierdoor krijgen wij beeld dat hij je alleen maar laat twijfelen of zijn ideeen en karakter aan je opdringt. Daardoor krijg je ook van ons andere reacties.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 16:21

Snap ik helemaal hoor, daarom zeg ik ook steeds, ik begrijp jullie reacties :) dat is het ook op Bokt, je kunt enkel reageren op wat je leest, alles er omheen weet je niet, je reactie is puur gebaseerd op wat er staat en meer niet. Daarom zeg ik er nu ook maar even bij dat hij ook veel leuke kanten heeft en zijn enthousiaste/drukke kant ook juist heel leuk kan zijn! Het is echt geen verkeerde jongen, de vraag is voor mij alleen soms of ik eraan moet wennen of dat we niet op alle vlakken goed bij elkaar passen. Maar tijd zal het leren, ik volg altijd mijn gevoel, als het echt niet meer goed voelt ga ik er niet mee door maar voor nu wordt ik ook op veel momenten heel blij van hem :j

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 16:24

Wat kan t toch lastig zijn hè! Is ook moeilijk inschatten vanaf een scherm!..

Hier nog steeds uren op de chat.. zo gezellig!
Vind t maar spannend!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 19:16

pol1 schreef:
Wat kan t toch lastig zijn hè! Is ook moeilijk inschatten vanaf een scherm!..

Hier nog steeds uren op de chat.. zo gezellig!
Vind t maar spannend!

Heb je al een date gehad? of staat die op de planning?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 19:39

Beetje jammer dit. Ik heb een jongen op tinder en die is soms veel te veel over seks aan het praten en hij zoekt een friends with benefit. Zegt hij dat hij even de paarden gaat voeren dat hij zo terug is. Heb ik een keer een man die iets met paarden heeft en dan wil hij alleen seks. :\

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 19:41

En dan heb je hem nog wel als match terwijl je totaal niet hetzelfde wilt?