Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jibbel schreef:Ow my, dit neigt naar manipulatie..hij gaat jou alvast schuldgevoel zitten toeschuiven dat hij vast slecht slaapt en dan ook nog eens roepen dat t geen gewoonte moet worden? Dit verklaart vast waarom ik gillend wegren bij het idee van een relatie, want als ik het lees, word ik er al kriebelig van..
Maar het gaat niet om mij, maar om jou. En zolang jij ermee kunt dealen, ist goed.
Ik had voor de gein mijn leeftijdsgrens eens aangepast. Serieus, ik wist niet dat 30+ bij jonge mennekes van 24 goed in de markt liggen
Linda, fwb-niet relatieVeel plezier alvast!
Destination schreef:Jibbel schreef:Ow my, dit neigt naar manipulatie..hij gaat jou alvast schuldgevoel zitten toeschuiven dat hij vast slecht slaapt en dan ook nog eens roepen dat t geen gewoonte moet worden? Dit verklaart vast waarom ik gillend wegren bij het idee van een relatie, want als ik het lees, word ik er al kriebelig van..
Maar het gaat niet om mij, maar om jou. En zolang jij ermee kunt dealen, ist goed.
Ik had voor de gein mijn leeftijdsgrens eens aangepast. Serieus, ik wist niet dat 30+ bij jonge mennekes van 24 goed in de markt liggen
Linda, fwb-niet relatieVeel plezier alvast!
Ach joh, kan toch ook een grapje zijn? Je weet niet op wat voor toon hij het heeft gezegd.