Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Veel plezier alvast!
ik date nu met een 28 jarige (wel echt superslim en zeer volwassen).
denk dat ie meer wil dan FWB!
collega van mij wist niet hoe Tinder werkte...dus ik demo gegeven en swipe alles naar links.
match, match, match, match, match, match.......
Jibbel schreef:Ow my, dit neigt naar manipulatie..hij gaat jou alvast schuldgevoel zitten toeschuiven dat hij vast slecht slaapt en dan ook nog eens roepen dat t geen gewoonte moet worden? Dit verklaart vast waarom ik gillend wegren bij het idee van een relatie, want als ik het lees, word ik er al kriebelig van..
Maar het gaat niet om mij, maar om jou. En zolang jij ermee kunt dealen, ist goed.
Ik had voor de gein mijn leeftijdsgrens eens aangepast. Serieus, ik wist niet dat 30+ bij jonge mennekes van 24 goed in de markt liggen
Linda, fwb-niet relatieVeel plezier alvast!
Destination schreef:Jibbel schreef:Ow my, dit neigt naar manipulatie..hij gaat jou alvast schuldgevoel zitten toeschuiven dat hij vast slecht slaapt en dan ook nog eens roepen dat t geen gewoonte moet worden? Dit verklaart vast waarom ik gillend wegren bij het idee van een relatie, want als ik het lees, word ik er al kriebelig van..
Maar het gaat niet om mij, maar om jou. En zolang jij ermee kunt dealen, ist goed.
Ik had voor de gein mijn leeftijdsgrens eens aangepast. Serieus, ik wist niet dat 30+ bij jonge mennekes van 24 goed in de markt liggen
Linda, fwb-niet relatieVeel plezier alvast!
Ach joh, kan toch ook een grapje zijn? Je weet niet op wat voor toon hij het heeft gezegd.
En gezien wat anne al eerder vertelde over hem, denk ik dat hij het idd echt niet leuk vond dat ze zei dat ze alleen ging slapen. Overigens, dat ik het manipulatief vind, zegt niks over hem hoor. Het komt puur op mij zo over. 
Das het verschil tussen zeggen dat iemand manipuleert of vinden dat iets neigt naar manipulatie.
Nogmaals, het gaat ook niet om mij of om wat ik ervan vind, maar of dat Anne ermee kan dealen. En gezien de laatste relaties/dates van Anne, gun ik haar alleen maar een fijne, onbezorgde relatie en hoop ik dat ze dicht genoeg bij zichzelf durft te blijven om haar eigen grenzen te bewaken. Zolang het voor haar goed is, is het allemaal prima.
dat is het ook op Bokt, je kunt enkel reageren op wat je leest, alles er omheen weet je niet, je reactie is puur gebaseerd op wat er staat en meer niet. Daarom zeg ik er nu ook maar even bij dat hij ook veel leuke kanten heeft en zijn enthousiaste/drukke kant ook juist heel leuk kan zijn! Het is echt geen verkeerde jongen, de vraag is voor mij alleen soms of ik eraan moet wennen of dat we niet op alle vlakken goed bij elkaar passen. Maar tijd zal het leren, ik volg altijd mijn gevoel, als het echt niet meer goed voelt ga ik er niet mee door maar voor nu wordt ik ook op veel momenten heel blij van hem