Wat grappig van je kat Smee_, mijn kat is volgens mij ook erg aan mij gehecht. Als ik weer bij mn moeder thuis kom zit ie constant aan mijn schoot vast geplakt en krijgt die ook vaak aanvallen van speelsheid, zo lief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linnie050 schreef:Ik ben bommetje aan het kijken.
Elk team krijgt andere gewichten.
Hoe worden de gewichten bepaald van de mensen die springen zodat de deelnemers de lucht doorvliegen.
Morrie schreef:ik heb voor het eerst in mijn leven een vaatwasser (zit in de inbouwkeuken in mijn nieuwe huis)
Ik heb vaatwastabletten gekocht war "alles" in zit, maar de machine blijft om zout piepen. Moet ik er nu alsnog zout in gaan doen?
De machine is van 1999, toen ze nog geen alles-in-1 vaatwastabletten hadden
Century schreef:Janine1990 schreef:Kom ik dan ook maar weer met een rare vraag...
Waarom hebben sommige treinen zo'n raar ding die dus verbinding maakt met die lijnen/kabels erboven en andere treinen die over hetzelfde spoor rijden niet?
Je hebt ook dieseltreinen, die dus geen gebruik maken van de kabels boven de trein. Er zijn ook trajecten zonder zo'n elektriciteitsnet, dus dan moet je wel gebruikmaken van een andere brandstof, zoals diesel. Bedoel je die treinen? Buffels heten ze.
Wiki Dieselmateriaal
_Lois_ schreef:Oke ik heb iets waar ik vandaag over zat te denken.
Stel je start B/L/M en je paard springt verkeerd aan in galop.
Dat wil je uiteraard corrigeren, maar stel je paard kan een vliegende wissel, mag dit dan als correctie of moet je corrigeren door een overgang terug naar draf maken?
Is niet t geval bij mij (verkeerd aanspringen wel eens), maar dacht er ineens over na.
gerlindie schreef:Waarom gaan pannenkoeken restaurants meestal eerder dicht dan andere restaurants?
Alle pannenkoeken huizen waar ik ben geweest gingen al om acht uur/half negen dicht, is daar een reden voor?
xSCWx schreef:PanamaD schreef:Hoelang duurt het voordat een paard zijn vetlaag weer terug heeft nadat je hem helemaal gewassen hebt met shampoo?
Bij honden is dat 24-48 uur, ik denk dat het bij paarden ongeveer vergelijkbaar is? Misschien wel iets sneller
iirrssjjee schreef:Ik heb n samsung galxay s7 edge. Die zijn waterdicht. Nu heb ik n sterretje in mn scherm en een barstje. Is hij dat dan nog steeds?
Nikass schreef:Ik heb een aanbieding gekregen van T Mobile voor een abonnement met een nieuw toestel Moto Z?
Weet iemand wat voor toestel dit is en of dit een goed toestel is?
Volgens T Mobile is het vergelijkbaar met een Samsung s7