Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 18:53

Met de dieren bedoel ik eigenlijk vooral dat als je inderdaad ineens voor een langere tijd verdwijnt, als je naar de supermarkt gaat en je hond mist je dan,dat lijkt me logisch :P

Wat grappig van je kat Smee_, mijn kat is volgens mij ook erg aan mij gehecht. Als ik weer bij mn moeder thuis kom zit ie constant aan mijn schoot vast geplakt en krijgt die ook vaak aanvallen van speelsheid, zo lief <3

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 18:58

De hond van TS; het zou kunnen dat je hond de ouders als leiders/baasje zien en jullie gezellige bewoners. De hond zal enthousiast begroeten en de eerste dag je ook wel wat missen, maar niet zo ontregeld zijn omdat degene waaeop die het meest gericht is, er zijn.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 19:40

Ik ben bommetje aan het kijken.

Elk team krijgt andere gewichten.
Hoe worden de gewichten bepaald van de mensen die springen zodat de deelnemers de lucht doorvliegen.

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:42

linnie050 schreef:
Ik ben bommetje aan het kijken.

Elk team krijgt andere gewichten.
Hoe worden de gewichten bepaald van de mensen die springen zodat de deelnemers de lucht doorvliegen.

Ik hoop volgens een vaste formule (bijvoorbeeld springer precies 2x zo zwaar als deelnemer), waarbij ze eventueel ook nog wat ballastgewicht meekrijgen om het eerlijk te houden.

Maar ik vrees het ergste (het is TV, met als hoofddoel de kijkers vermaken), en dat het dus een oneerlijke vergelijking wordt.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:20

Wat zingt dat meisje nu van de Citroën cactus reclame.
Ik heb wel gevonden dat het speciaal geschreven is door een Franse heavy Metal band. En er geen full Version van is.
Maar een lyrics kom ik niet vinden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:45

Morrie schreef:
ik heb voor het eerst in mijn leven een vaatwasser (zit in de inbouwkeuken in mijn nieuwe huis)
Ik heb vaatwastabletten gekocht war "alles" in zit, maar de machine blijft om zout piepen. Moet ik er nu alsnog zout in gaan doen?
De machine is van 1999, toen ze nog geen alles-in-1 vaatwastabletten hadden

Lol, wij hebben een vaatwasser van 2015, die heeft ook gewoon zout nodig hoor ;) En glansspoelmiddel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:46

Bedankt die docu even bekeken , wat een mega begraafplaats :oo . Wel dubbel ergens ..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 21:48

Century schreef:
Janine1990 schreef:
Kom ik dan ook maar weer met een rare vraag...

Waarom hebben sommige treinen zo'n raar ding die dus verbinding maakt met die lijnen/kabels erboven en andere treinen die over hetzelfde spoor rijden niet?

Je hebt ook dieseltreinen, die dus geen gebruik maken van de kabels boven de trein. Er zijn ook trajecten zonder zo'n elektriciteitsnet, dus dan moet je wel gebruikmaken van een andere brandstof, zoals diesel. Bedoel je die treinen? Buffels heten ze.
Wiki Dieselmateriaal

Het zijn niet deze treinen :n

Ze zien er ouder uit... Een aantal heeft zo'n verhoogde cockpit. Anderen zijn 'gewone' kleine treinen. Wel allemaal van de NS :j

Ik heb inderdaad gezien dat soms die dingen van de treinen zijn ingeklapt :j

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 02:09

Oke ik heb iets waar ik vandaag over zat te denken.
Stel je start B/L/M en je paard springt verkeerd aan in galop.
Dat wil je uiteraard corrigeren, maar stel je paard kan een vliegende wissel, mag dit dan als correctie of moet je corrigeren door een overgang terug naar draf maken?
Is niet t geval bij mij (verkeerd aanspringen wel eens :Y) ), maar dacht er ineens over na.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 03:26

_Lois_ schreef:
Oke ik heb iets waar ik vandaag over zat te denken.
Stel je start B/L/M en je paard springt verkeerd aan in galop.
Dat wil je uiteraard corrigeren, maar stel je paard kan een vliegende wissel, mag dit dan als correctie of moet je corrigeren door een overgang terug naar draf maken?
Is niet t geval bij mij (verkeerd aanspringen wel eens :Y) ), maar dacht er ineens over na.

Wordt niet zo gewaardeerd :D Zeker omdat het meestal geen correcte vliegende wissel is maar een zgn. springwissel en dat willen ze in de dressuurring echt niet zien. Ik heb ooit 5 wissels om de pas op een halve grote volte laten zien met mijn per ongeluk in het M dressuur belande springpaard. Paard had echt een hekel aan contragalop en met een beetje spanning op concours sprong die al om als je aan de andere kant op dacht.... een prachtige 2 op het lijstje :')

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 07:22

Waarom gaan pannenkoeken restaurants meestal eerder dicht dan andere restaurants?

Alle pannenkoeken huizen waar ik ben geweest gingen al om acht uur/half negen dicht, is daar een reden voor?

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 07:55

gerlindie schreef:
Waarom gaan pannenkoeken restaurants meestal eerder dicht dan andere restaurants?

Alle pannenkoeken huizen waar ik ben geweest gingen al om acht uur/half negen dicht, is daar een reden voor?

Omdat de klanten vooral gezinnen met kinderen zijn en die na die tijd toch niet meer komen en het alleen geld kost om dan langer open te zijn?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 08:24

Je moet een overgang terug naar draf maken.
Het gevraagde is namelijk van draf naar bijvoorbeeld rechter galop.
Niet draf linker galop, wissel.
Je toont dus helemaal niet het gevraagde.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 13:36

Hoelang duurt het voordat een paard zijn vetlaag weer terug heeft nadat je hem helemaal gewassen hebt met shampoo?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 14:14

PanamaD schreef:
Hoelang duurt het voordat een paard zijn vetlaag weer terug heeft nadat je hem helemaal gewassen hebt met shampoo?

Bij honden is dat 24-48 uur, ik denk dat het bij paarden ongeveer vergelijkbaar is? Misschien wel iets sneller

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 14:16

xSCWx schreef:
PanamaD schreef:

Bij honden is dat 24-48 uur, ik denk dat het bij paarden ongeveer vergelijkbaar is? Misschien wel iets sneller

Gelukkig dan kan ik vandaag wassen. Ze is ontzettend goor en ze voorspellen vd week regen. Dan komt t helemaal goed. Bedankt

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 15:00

Ik heb n samsung galxay s7 edge. Die zijn waterdicht. Nu heb ik n sterretje in mn scherm en een barstje. Is hij dat dan nog steeds?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 15:04

Daar zou ik niet vanuit gaan, kans bestaat dat het water dan bij de onderliggende techniek kan.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 15:21

iirrssjjee schreef:
Ik heb n samsung galxay s7 edge. Die zijn waterdicht. Nu heb ik n sterretje in mn scherm en een barstje. Is hij dat dan nog steeds?

Nee. Ik heb dit ook gevraagd aan de verzekering en op het moment dat er een barst in je scherm zit kan je er vanuit gaan dat je telefoon niet meer waterdicht is.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 16:50

Bedankt beiden! Was ook niet de bedoeling om het (bewust) te testen hoor hihi. Was er nieuwsgierig naar.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 17:05

Ik heb een aanbieding gekregen van T Mobile voor een abonnement met een nieuw toestel Moto Z?
Weet iemand wat voor toestel dit is en of dit een goed toestel is?
Volgens T Mobile is het vergelijkbaar met een Samsung s7

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 17:10

Nikass schreef:
Ik heb een aanbieding gekregen van T Mobile voor een abonnement met een nieuw toestel Moto Z?
Weet iemand wat voor toestel dit is en of dit een goed toestel is?
Volgens T Mobile is het vergelijkbaar met een Samsung s7

Ik denk dat je hier betere antwoorden gaat krijgen:
[HTT] Topic telefoonkeuze

Van o.a. tweakers, of twokkers, hoe ze hier ook heten :+

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 18:25

Zou de musical Soldaat van Oranje ooit op DVD uitkomen? Ik wil er eigenlijk graag heen maar niemand wil mee :+ Misschien als hij stopt, dat ze hem op dvd gaan verkopen?

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 18:49

Free2 schreef:
Zou de musical Soldaat van Oranje ooit op DVD uitkomen? Ik wil er eigenlijk graag heen maar niemand wil mee :+ Misschien als hij stopt, dat ze hem op dvd gaan verkopen?

Dat is best aannemelijk, maar ik durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:03

Een dvd met de voorstelling zelf? Dat is (bij mijn weten) extreem zeldzaam, dus ik zou er niet op rekenen.
Moet toegeven dat ik het de laatste jaren niet zo heb gevolgd, maar ik heb alleen ooit Cats en De Drie Musketiers gevonden.