Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 14:52

Kentaro schreef:
fionaf09 schreef:
Gister een aantal kledingstukken, schoenen en boeken online gezet. Op een paar vans kreeg ik onderstaande reactie:
" als u het goed vind kan mijn broertje de schoenen bij u komen ophalen omdat hij voor stage vaak in de buurt is bij u. of als u het liever heeft kan verzenden ook hoor.
klink voor u misschien beetje apart, maar zou u misschien wanneer mijn broertje ze komt ophalen het goed vinden dat hij zijn handen op de grond legt en dat u er even op gaat staan met beide voeten en beetje draaien erop..
omdat wij samen op een soort acrogym zitten wil hij dat even testen omdat ik dat dan ook vaak bij hem moet doen met de schoenen. of dat u anders zelf even zon filmpje maakt met iemand bij u thuis dan hoeft het niet bij me broertje natuurlijk

Ik heb gereageerd dat ik ze liever verzend en dat ze de gok maar moet nemen voor €4,00. Uiteraard geen reactie ontvangen.

:oo :oo Je hebt mijn mail overgenomen........ :+ :')

Stuur je broertje dan maar even langs. Er is vast iemand thuis die zich even wil opofferen om een dansje op z'n handjes te doen (arme jongen). Haha!

De rest loopt trouwens tegen verwachting in erg goed. Een paar voetbalschoenen, jurk en t-shirt "verkocht" (moet nog gehaald/betaald worden).

Jespri

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:00

Dat is ook vreemd met die broer. :')

Ik krijg €1,- biedingen op mijn laarzen ook fijn. Ging van €25,- naar €26,- :+

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:15

Vrijdag avond is het geld over geborkt. Aangezien die vrouw een andere bank dan mij heeft wordt het maandag pas verwerkt. Maandag middag stond het pas erop. Ik heb het geld na 17.00 uur terug geboekt dus dan wordt het dinsdag verwerkt. Waarom het dinsdag niet erop stond.. Ik heb geen idee. Ik stuurde een uur geleden nog een mail of het er al opstond waarop ik toch een uitbrander van der kreeg.

In mijn ogen heb ik niks verkeerd gedaan en heel netjes contact gehouden. Ze had ook gewoon netjes kunnen vragen hoe de stand van zaken waren.

En ik heb ondertussen erg asociale mailtjes mogen ontvangen. Die ik overgens met dezelfde toon heb beantwoord.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 19:56

Dilemma....
En vraag me daarbij altijd af waarom ik (als ik koop) wel alkoord ga, als verkoper met tegenvoorstel komt!

Iets nieuw in verpakking, 90,00 nieuw!
Vraagprijs 35,00 dus incl verzenden nog onder helft.
Krijg ik bod van 27,50 waarop ik voorstel dat ikmet 37,00 incl verzenden akkoord ga.
Beide wat toegeven, zul je zeggen!
Maar nee, meneer is ook bezig met andere dus blijft bij zijn voorstel...

Heb eigenlijk niets een zin om meer te reageren want ik ben al gezakt voor hem.
Maar ja, last je dat op 2,50 zitten???
Ik zelf, geef dan altijd als koper toe nl.
Maar ben dat eigenlijk zat want tis toch 2,50 voor mij!
En ja, aan de andere kant is het maar 2,50?!
Heb eigenlijk ook geen zin om dan met voorstel te komen om die 2,50 te delen ...
Want ik ben al gezakt...
Leuke bezigheid dat mp!!!

Tips???

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 19:57

Bij ons iemand die mailde bij schoenen 'of mijn zus een filmjpe kon sturen waarin ze met de schoenen in het gras springt, want dat was nodig voor de sport'.
Lieve schat dit zijn laarsjes met studs en niemand doet dat :*

Jaja, zetten regelmatig wat op marktplaats maar echt waar wat een snuggere mensen 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:00

Niet toegeven om die €2,50.. Ik zou het niet doen in ieder geval.

Ik ben benieuwd hoe het met het hoofdstel afloopt.. Wel heel vreemd dat ze het op deze manier doet, dan kan ze zelf ook wel nagaan dat het haar geld gaat kosten.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 11:01

Hahahaha dat broertje.. Ik vraag mij gelijk af wat er dan voor mensen aan de deur staan als je ja kom maar zegt :')

Hoe is t met t hoofdstelverhaal?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 19:42

Fantastisch.. ik kreeg een bod van 20 (Vp 35). Tegenbod van 30 gedaan. Kreeg ik als reactie: ik heb het niet breed dus kan niet hoger. Heb gereageerd dat ik het ook niet breed heb en het geld dus nodig heb. Is nog waar ook..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:50

dat broertje mail kwam me al bekent voor van iemand op dit topic hahaha. Zeker zo fetisj ziek mannetje die overal mailt met dezelfde mail tekst. Wel creepy en zielig hoor :P

@elizevds zulke mailtjes krijg ik ook vaak, ik heb het niet breed en kunt u niet zakken...
Nee dat kan ik niet, prijs staat vast. (had bv merk kleding van me zoontje te koop of ik t niet gratis weg wilde geven wat ze was een alleenstaande moeder, ja idem hier hallo !)

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 21:08

Wauw ik wordt zo moe van mensen die beweren dat ze spullen nieuw ergens anders goedkoper kunnen krijgen en als je dan vraagt bij welke winkel je als antwoord krijgt: ja een paar dorpen verder op >;)
Als echt zo zou zijn geef je wel de naam van de winkel & nee je krijgt dus echt niet goedkoper :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 22:22

Nou, ik wilde een tijd terug iets hebben, waar diegene echt teveel voor vroeg.
een euro onder de nieuwprijs. Heb gestuurd waar ik het nieuw kon kopen(meerdere webshops)voor bijna haar prijs, en ze is gezakt en we zijn er uit gekomen.
Dus ergens snap ik het wel, mits het ook echt zo is.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 23:28

Ik vraag me af of ik in de zeik ben genomen
(babyspul nog niet op mp, kom nog steeds tijd en zin te kort)
Wel mijn trouwjurk er maar weer eens op gegooid
1 foto gebruikt van mijn eigen bruiloft uiteraard. Had wel meerdere detail foto's op mijn tablet staan maar de zijn er vanzelf afgelopen als ik mijn huisgenoten mag geloven.
Anyway op MP gezet met 1 foto
Word ik de volgende dag gebeld door een vrouw, met eigenlijk maar 1 hele belangrijke vraag:
Heeft de jurk genoeg inkijk en past ie wel om haar enorme borsten.
Inkijk ja, en na het doorgeven van haar maat bleken die van mij destijds 1 maatje groter dus dat moest lukken
Toen de vraag of je haar enorme bilpartij en bovenbenen niet zag
Nouja. het is een A-lijn zoals je op de foto ziet. Trekt aandacht naar boven en de rest is netjes verhuld.
Telkens toch weer die vraag over die inkijk want dat vond haar vriend zo belangrijk. Ja zie foto en Ja inkijk genoeg. Ik had soms het gevoel dat ze er uit zouden vallen
Prima ze ging overleggen met haar vriend

Word ik nog geen 10 minuten later gebeld door haar vriend.
Precies dezelfde vragen maar zijn verhaal over hun relatie werd nog iets persoonlijker
Na 9 x positief te hebben geantwoord op de inkijk vraag toch maar eens gevraagd of zijn vriendin hem anders niet gewoon zou willen passen of dat ie opgestuurd moet worden
Neee zijn vriendin zou mij weer bellen voor een pas afspraak.

Je raad het al, radio stilte
Er is ook niet gesproken over een prijs of iets dergelijks... Begin me nou toch af te vragen of ik niet gebruikt ben voor 1 of andere borsten-inkijk-fetishj... hahah

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 23:48

Ja, waarschijnlijk wel...

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 00:41

Zou me idd niet verbazen :') !

Nou, heb voet bij stuk gehouden (dankzij jullie) en jippie!
Akkoord en betaald en mergenverzenden :D !

Op mn sjabrakken echt onzinbiedingen }:0 . Heb besloten daar geen energie in te gaan steken!
Leer ik allemaal door jullie input ;)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 07:35

Samblabla schreef:
Vrijdag avond is het geld over geborkt. Aangezien die vrouw een andere bank dan mij heeft wordt het maandag pas verwerkt. Maandag middag stond het pas erop. Ik heb het geld na 17.00 uur terug geboekt dus dan wordt het dinsdag verwerkt. Waarom het dinsdag niet erop stond.. Ik heb geen idee. Ik stuurde een uur geleden nog een mail of het er al opstond waarop ik toch een uitbrander van der kreeg.

In mijn ogen heb ik niks verkeerd gedaan en heel netjes contact gehouden. Ze had ook gewoon netjes kunnen vragen hoe de stand van zaken waren.

En ik heb ondertussen erg asociale mailtjes mogen ontvangen. Die ik overgens met dezelfde toon heb beantwoord.

Bedoel je dat je het verkeerd overgemaakte geld teruggeboekt hebt? Dat kan toch helemaal niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:14

Dat kan alleen de bank dacht ik..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:17

Volgens mij bedoelde ze het geld terug gestort voor de ontbrekende cd van het spel!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 10:20

Hier gister iets verkocht! Overgemaakt met ING, ik heb RABO, dus staat het er nog niet op.
Wilde ze wel dat ik het gister al verzond. Heb even gemeld dat dat zo niet werkt, en dat ik het pas verzend als het geld op mijn rekening staat...

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:59

Gisterenavond 2 paardenhoofden op mp gezet (voor in een ruitersportzaak bijv.)
Ben benieuwd of we daar nog rare reactie's op gaan krijgen, heb wel al een bod! :D

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 14:22

Sammie schreef:
Hahahaha dat broertje.. Ik vraag mij gelijk af wat er dan voor mensen aan de deur staan als je ja kom maar zegt :')

Hoe is t met t hoofdstelverhaal?

rustig.. ze heeft nog 1 mailtje gestuurd dat ze hem op het verkeerde moment gekocht heeft omdat ze geen tijd had, en dus dacht dat ze een keuze had. die had ze idd bij een webshop :)*

ik heb nog steeds niks retour van kiala, heb er wel een mail achteraan gegooid maar daar moet ze sowieso op wachten voor ik ook maar een cent terug stort.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 21:34

*\o/* Jaaaaaaa ik krijg net een bod op mijn trouwjurk. Let op!

Wel 3,8 % van de nieuwprijs *\o/*

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 22:13

Cardy schreef:
Samblabla schreef:

Bedoel je dat je het verkeerd overgemaakte geld teruggeboekt hebt? Dat kan toch helemaal niet?

Het geld wat mevrouw naar mij geboekt hebt heb ik netjes gelijk weer terug geboekt op haar rekening.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 22:49

Maar wat jij teruggeboekt had op maandag, was toch naar een verkeerd rekeningnummer gegaan? Waardoor het er bij de koper niet op stond?

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:01

Donna89 schreef:
*\o/* Jaaaaaaa ik krijg net een bod op mijn trouwjurk. Let op!

Wel 3,8 % van de nieuwprijs *\o/*

Whuuuut?
Wat erg! :oo
Heb je al een vernietigende reactie terug gestuurd?
Als :
Trouw dan niet als je het nu al niet kan betalen. Een huwelijk kost je meer dan een degelijke trouwjurk.
Trouwen kost geld, dus jouw bod laat alleen maar zien hoe jij over een huwelijk denkt.
Je mist wat cijfers, hopelijk gaat de rest van je huwelijk wel goed komen.
Zou je wel gaan trouwen? Je kan het duidelijk niet betalen!

Zoiets?
Ben nog mild... }:)
En voor jou een :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 21:06

Nou, als ik trouw geef ik maximum €100 aan een jurk. Als je enkel mag trouwen als je geld hebt... Jeetje...