Kentaro schreef:fionaf09 schreef:Gister een aantal kledingstukken, schoenen en boeken online gezet. Op een paar vans kreeg ik onderstaande reactie:
" als u het goed vind kan mijn broertje de schoenen bij u komen ophalen omdat hij voor stage vaak in de buurt is bij u. of als u het liever heeft kan verzenden ook hoor.
klink voor u misschien beetje apart, maar zou u misschien wanneer mijn broertje ze komt ophalen het goed vinden dat hij zijn handen op de grond legt en dat u er even op gaat staan met beide voeten en beetje draaien erop..
omdat wij samen op een soort acrogym zitten wil hij dat even testen omdat ik dat dan ook vaak bij hem moet doen met de schoenen. of dat u anders zelf even zon filmpje maakt met iemand bij u thuis dan hoeft het niet bij me broertje natuurlijk
Ik heb gereageerd dat ik ze liever verzend en dat ze de gok maar moet nemen voor €4,00. Uiteraard geen reactie ontvangen.
![]()
Je hebt mijn mail overgenomen........
![]()
Stuur je broertje dan maar even langs. Er is vast iemand thuis die zich even wil opofferen om een dansje op z'n handjes te doen (arme jongen). Haha!
De rest loopt trouwens tegen verwachting in erg goed. Een paar voetbalschoenen, jurk en t-shirt "verkocht" (moet nog gehaald/betaald worden).