Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 11:54

http://lploeger.tumblr.com

Ik ben mijn eigen blog begonnen omdat ik mijn creativiteit kwijt moest.
Natuurlijk blijf ik schrijven voor pestverhalenblog.wordpress.com. Maar ik miste daar eigenheid.

Op mijn eigen stukje kan ik al mijn creativiteit kwijt.
Van foto tot gevoel en verder.
Daar ga ik jullie meenemen in de achtbaan die in mijn hoofd zit. Ik zou het leuk vinden als jullie mij gingen volgen :D

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:14

Yv met die post ben je wel een beetje een held hoor, zo herkenbaar _O-

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:17

Inderdaad, geweldig herkenbare post! En zeker nu ik écht fanatiek aan het sparen ben, valt mij pas op hoeveel geld ik al aan nutteloze frutsels heb besteed... Als ik dat allemaal niet gedaan had, had ik nu heel andere dingen kunnen kopen... (een tweede paard, een autootje,...)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:21

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 14:04

Ik ga later jullie blogs lezen. Ik zit nu vooral mijn nagels op te vreten. Heb vanmorgen mijn vriendje naar de dierenarts moeten brengen voor een operatie aan zijn bekje. Zit nu dus te wachten op een telefoontje...

In tussen mijn blog maar even delen. Ik heb een stuk geschreven over Layla Misty Blush.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:27

BernetteO schreef:
Wat een leuke costuums Sandra! Té schattig!
Ik zie alleen nergens waar je de foto's vandaan hebt, mag dat zomaar?

Ik heb de links waar ik ze vandaan heb ik in de caption van de foto's gezet. Ik kan dat als lezer niet zien zie ik en dat was juist wel de bedoeling. Ga ik even mee puzzelen. Tegenwoordig kun je ook gemakkelijk op image googlen.

Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen: ik gebruik de foto's niet om iets mee te verkopen en ik zeg nergens dat ik de foto's zelf gemaakt heb. Ik heb de foto's ook niet bewerkt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:31

Tazzey schreef:
Ik ga later jullie blogs lezen. Ik zit nu vooral mijn nagels op te vreten. Heb vanmorgen mijn vriendje naar de dierenarts moeten brengen voor een operatie aan zijn bekje. Zit nu dus te wachten op een telefoontje...

In tussen mijn blog maar even delen. Ik heb een stuk geschreven over Layla Misty Blush.

Ookal zo een gaaf kleurtje.
Dit weet jij misschien wel. Ik lak mijn nagels tegenwoordig meer maar steeds als ik de lak eraf haal zijn mijn nagels gelig van kleur. Weet jij hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:32

Toevallig zag ik vandaag in een bloggersgroep op Facebook wel dat een professionele fotograaf mensen een boete 'geeft' van 1500 euro, omdat ze zijn materiaal gebruiken.
Ik ga er voortaan wel meer op letten.

Je probeert niks te verkopen, maar ze kunnen wel bang zijn dat je er alsnog geld aan verdient oid. Ik zou toch in ieder geval ergens de bron neerzetten :)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:52

Pfoee, ik loop flink achter met bijlezen... Erg druk op school, en vriendlief ligt momenteel in het ziekenhuis door complicaties van een blessure. Heel hectisch dus allemaal :\

@HippoLogic: De bron moet er altijd bijstaan, sowieso :-) ookal probeer je niets te verkopen oid, ze kunnen je inderdaad aanklagen op basis van schending van de auteursrechten. Best mee opletten dus!

Ik heb vandaag weer een blogpost online, in dezelfde lijn als die van vorige week. Alleen deze keer vanuit het standpunt van de persoon die vóor de lens staat :D
5 tips voor een geslaagde fotoshoot: deel 2

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 17:57

Sterkte met je vriend billionache! Hoop dat het goed komt :(:)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:24

Hay !

Na een tijdje toch nog eens geprobeerd en eerlijk ... Ben best wel blij met wat ik nu al heb :D
Het is een begin maar iedereen moet ooit begonnen zijn dus verbeteringen aanbrengen gaat vanzelf wel denk ik ^^

http://martinklok.blogspot.nl/

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:38

Voor iedereen die valt over de bron vermelding: die staat er gewoon ook bij vermeld. :)

@billionache Sterkte voor je vriend, wat een vervelende toestand.

Zijn er echt mensen die hun paard nog moeten invlechten als jij er al bent? :oo

Sterkte Tazzey!

Voor degene die me ooit de tip van peel-off nagellak gaf: dank je wel! Het werkt super, mag ik wel zeggen. Is het geld driedubbeldwars waard!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 18:46

Lau schreef:
Tazzey schreef:

Dit weet jij misschien wel. Ik lak mijn nagels tegenwoordig meer maar steeds als ik de lak eraf haal zijn mijn nagels gelig van kleur. Weet jij hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen?

Gebruik je wel een goede basecoat?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:01

Lau schreef:
Tazzey schreef:

Gebruik je wel een goede basecoat?

Jaa ik gebruik de basecoat van OPI dus die zal wel goed zijn toch?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:14

Sterkte Billionace! En inderdaad, dat mensen soms nog moeten invlechten als jij er al bent, dat is wel heel slordig!

Welkom Martin! Wat je zelf ook al zegt, bloggen ontwikkelt zich voortdurend, dus daar kun je nog lekker mee experimenteren. Mag ik je wel vast de tip geven wat te letten op interpunctie en je zinnen kort en duidelijk te houden? Dan leest het net even wat makkelijker. :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 19:22

Dat invlechten Is wel heel slordig....
Toen Juliette kwam stond mijn paard al gepoetst en wel klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:11

Sterkte billionache en Tazzey!

Ik heb niet heel veel teruggelezen, maar ik meen gelezen te hebben dat de cover van het boek van .... klaar was? Die vond ik in ieder geval erg gaaf!

En aangezien hier een paar mensen zitten die nagellak reviewen, stel ik mijn vraag hier: kan je vloeibare latex ook gebruiken als peel off nagellak? Misschien is het een heel stom idee, maar ik wil binnenkort eens een keer proberen om mijn nagels te lakken, maar ik doe het niet zo vaak en vind het dan toch een beetje zonde om speciale nagellak te kopen. :+

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 21:18

OutOfTheWood schreef:
Hay !

Na een tijdje toch nog eens geprobeerd en eerlijk ... Ben best wel blij met wat ik nu al heb :D
Het is een begin maar iedereen moet ooit begonnen zijn dus verbeteringen aanbrengen gaat vanzelf wel denk ik ^^

http://martinklok.blogspot.nl/

Heel veel plezier, mooi strak en simpel. +:)+

Ik heb al heel lang niet meer gereageert. Mijn eigen blog ligt stil omdat ik het niet kan combineren met school, paard en werk. Erg jammer want ik vind schrijven ontzettend leuk, maar ik moet prioriteiten stellen.
Ik kruip daarom in de meelees hoek, ik vind het geweldig om jullie blogs te lezen.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:50

Ja hoor, al meermaals meegemaakt. Dat paard nog gewassen en/of gevlochten moet worden :+
Op dat moment blijf je aardig natuurlijk naar de klant toe, maar het is uiteraard wel vervelend!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 22:53

billionache schreef:
Ja hoor, al meermaals meegemaakt. Dat paard nog gewassen en/of gevlochten moet worden :+
Op dat moment blijf je aardig natuurlijk naar de klant toe, maar het is uiteraard wel vervelend!

Ooh jeetje wat bagger zeg....
Juliette zet het in haar mail dat het paard klaar moet zijn.
Niet met die woorden. Maar misschien ook iets voor jou?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 00:13

Was ik inderdaad ook over aan het nadenken. Alleen ben ik nog op zoek naar de juiste verwoording, waardoor de boodschap wel (subtiel) duidelijk is, maar ik niet te 'streng' overkom :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 00:21

billionache schreef:
Was ik inderdaad ook over aan het nadenken. Alleen ben ik nog op zoek naar de juiste verwoording, waardoor de boodschap wel (subtiel) duidelijk is, maar ik niet te 'streng' overkom :=

Ik ga voor je denken kom ik morgen op terug.

Voor jullie een leuk verhaaltje voor het slapen gaan: http://lploeger.tumblr.com/post/1320427 ... time-story

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:34

Mijn afsluiting voor en nare periode.
Vol verdiet pijn liefde geluk en nog veel meer emoties.
Daar heb ik een poging tot dichten voor gedaan.
Niet geslaagd maar het stukje Is pakkend.
En voor mij erg emotioneel. Maar het voelde goed om te doen.

http://lploeger.tumblr.com/post/1320727 ... enk-aan-je

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:42

Lau, leuk dat je nog een blog begonnen bent! Ik heb die van gisteren gelezen, zal zo je nieuwe bijlezen.

En welkom Martin!

Yv, je post is heeel herkenbaar. Ik ben wel geïntrigeerd door die 'druppel' die het weer kan voorspellen, supervet!

Hebben jullie dat ook, dat je nooit tevreden bent met je lay-out? Ik blijf maar aan mijn thema's sleutelen, omdat ik altijd vind dat het mooier kan, maar de wordpress-thema's bieden me verre van wat ik zelf zou maken, alleen ontbreekt me de kennis en kunde :') Heb nu weer een nieuw thema, vind hem nu wel mooi, maar ik weet het niet, het mag wat moderner of zo. Vind ook het lettertype op de front page niet je-van-het, in de posts kan ik het gelukkig zelf aanpassen. Misschien moet ik mezelf maar aanleren hoe ik mijn ideale website bouw :+ :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 11:47

@Jennifuur die andere Is niet van mij daar heb ik alleen mijn eigen column.
Deze Is wel echt helemaal van mij en mag ik mijm creativiteit uiten.
Zoals ik bij de beschrijving al aangaf je gaat mee door mijn creatieve chaos.